Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyt on pakko. aaaaamujaaa.. sano ltn mecklinille terveisiä.Ja taas sitä pitää lähtiä keuruun hajotuskeskukseen. enää 124 aamua käytävänä. prkl.
nyt on pakko. aaaaamujaaa.. sano ltn mecklinille terveisiä.
Heräsin aamulla kovaan mahakipuun eikä kouluun pystynyt lähtemään. Vieläkin hieman sattuu saatana!
Poistin muistitikulta KAIKKI, siis aivan veen KAIKKI valokuvat, mitä sinne olin säilöny, vahingossa. Hyvä puoli on se, että mulla on niistä kuvista paperiversiot, mut olin siirtäny ne sinne tikulle mun koneelta säilöön. Sinne meni.Ei saatana!!!!
Kyllä ne sieltä luultavasti saa jollain tiedostojenpalautusohjelmalla takaisin, jos et vaan ole mitään uutta dataa tikulle tallentanut.
Voi LEMPO!
Tämä kiroilulakko on kyllä sangen hilpeä keksintö:D
Joo mä kiikutan sen johonkin huoltoon tänään. Ihmettelen vaan, kuinka tyhmä sitä oikein voi olla. Otin tikun töihin ja katoin: "mitä, tää on ihan täynnä jotain, poistan kaikki". En edes vaivautunut kattoon, mitä se JOTAIN on.Sit jossain vaiheessa rupesin miettiin, että tää taitaa olla se tikku, johon oon siirtänyt koneelta kaikki kuvat...Pieni idiootti!!:wall: