Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko viinaa on virosta haettava boolia varten häihin, jos vieraita on noin 150 henkeä?
+ Puolen kentän jälkeen.Paitsio, kun hyökkäävän pelaajan pää, vartalo tai jalat on syöttöhetkellä lähempänä päätyä, kuin pallo tai kaksi puolustavaa pelaajaa.
Kuka on (Heikelä Korporaatiossa) Radio Rockilla se uutistenlukija, joka kuulostaa kirjaimellisesti todella väsyneeltä, ja siltä että nukahtaa lukijanpönttöönsä ihan justiinsa? Naurattaa tuon tyypin fml-uutistenlukutyyli, tiedä sitten onko se oikeasti elämäänsä niin kyllästynyt vai vetääkö jotain roolia. :D
Tästä päästäänkin tyhmään jatkokyssäriin. Yksin kun muutan asumaan vuokralle, niin onko järkevämpää muuttaa yksiöön vai kaksioon? Yksiössä olisi varmaan se 30 neliön molemmin puolin ja kaksiossa jotain 40 neliön paikkeilla. Tällä hetkellä tulee vietettyä oikeestaan kaikki aika, mitä kotona oon, täällä mun huoneessa joka varmaan on jonkun verran pienempi kuin noi yksiöt. Jos tommoseen yksiöön muuttaa, niin alkaako se käymään ahtaaksi jossain vaiheessa? Ja taas jos muuttaa kaksioon, niin maksaako siitä "ylimääräisestä" tilasta sitten turhaan, jos sitä ei välttämättä tarvitse?
Tuomo Heikkola a.k.a Rööki-Tuomo :D
Noitahan löytyy ihan joka paikasta. Siis ihan kaikkialta. Polkupyöräliikkeet nyt ainakin ja sen lisäksi kaikki ihme tarjoustalot ja säästökarit sun muut myy noita. Ja ihan varmasti Cittarit ja Prismat yms.Mulla on hybridipolkupyörässä ns. auton venttiilit renkaissa. Onko olemassa pumppua, joka passaa näihin isompiin venttiileihin? Vai pitääkö pyörä haalata huoltoasemalle asti renkaiden täyttöön? Kaapissa ei ole kuin näitä perinteisiä pumppuja pienille venttiileille.
Esitän eka vastakysymyksen. Mitä tarkottaa tupakkamöyhy?Pystyykö tupakkamöyhyjä syömään kuolemati ja jos niin miksi joku söisi niitä?
Esitän eka vastakysymyksen. Mitä tarkottaa tupakkamöyhy?
Eli selkokielellä tupakanpuruja :D Pystyyhän noita kuolematta syömään. Kunnon kuumeen ja helvetin huonon olon siitä tosin saa aikaseks. Ainoa "syy" minkä itte olen kohdannu oli se, että muutama sankari kävi intissä veksistä hakemassa vapautuksia tupakanpuruja syömällä kun piti leirille lähteä. Sen verta paska olo siitä kuulemma tuli, että ei olis välttämättä 3 päivän leiriä kannattanu kipata tuolla kostilla :DNiitä höysteitä siellä hylsyn sisällä, eli sitä itse tupakkaa.