Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mihin kerrostalon WCssä oleva ilmastointikanava johtaa? Aattelin kun siellä haisee erikoiselta joskus ja hometta ei ole, eikä viemärissä ole vikaa joten voiko esim. Naapurilta tulla hajuja hänen ilmastointi aukon ja täten kanavan kautta minun vessaani?

Paljonko viinaa on virosta haettava boolia varten häihin, jos vieraita on noin 150 henkeä?

Tarpeeks. Riippuu tietysti boolista, kaikkiin kun ei laiteta kirkasta ensinkään.

Alkon sivuilla on kätevät, ja vähintään suuntaa-antavat laskurit. Niistä tarjoaa boolin menekiks, 150:n hengen juhlille jotka kestää 10 tuntia, 135 litraa valmista boolia. Tuossa sun 150:ssä lienee osa kuskeja, alaikäisiä tai muuten vain kuppiin sylkeviä. Muutenkin menekkiä miettiessä kannattaa miettiä paljonko muuta alkoholipitoista juomaa on tarjolla.

Ensin kannattaa kuitenkin päättää millaista boolia tekee. Sitten arvioida se menekki (esim. juuri alkon laskurilla http://www.alko.fi/boolilaskuri/fi/&expand=6.1), ja tämän jälkeen tiedätkin jo tarkan luvun. Sitten enää pyöristät sen seuraavaan kokonaiseen viinamäyrikseen.

Kuka on (Heikelä Korporaatiossa) Radio Rockilla se uutistenlukija, joka kuulostaa kirjaimellisesti todella väsyneeltä, ja siltä että nukahtaa lukijanpönttöönsä ihan justiinsa? Naurattaa tuon tyypin fml-uutistenlukutyyli, tiedä sitten onko se oikeasti elämäänsä niin kyllästynyt vai vetääkö jotain roolia. :D

Kuka on (Heikelä Korporaatiossa) Radio Rockilla se uutistenlukija, joka kuulostaa kirjaimellisesti todella väsyneeltä, ja siltä että nukahtaa lukijanpönttöönsä ihan justiinsa? Naurattaa tuon tyypin fml-uutistenlukutyyli, tiedä sitten onko se oikeasti elämäänsä niin kyllästynyt vai vetääkö jotain roolia. :D

Tuomo Heikkola a.k.a Rööki-Tuomo :D

Tästä päästäänkin tyhmään jatkokyssäriin. Yksin kun muutan asumaan vuokralle, niin onko järkevämpää muuttaa yksiöön vai kaksioon? Yksiössä olisi varmaan se 30 neliön molemmin puolin ja kaksiossa jotain 40 neliön paikkeilla. Tällä hetkellä tulee vietettyä oikeestaan kaikki aika, mitä kotona oon, täällä mun huoneessa joka varmaan on jonkun verran pienempi kuin noi yksiöt. Jos tommoseen yksiöön muuttaa, niin alkaako se käymään ahtaaksi jossain vaiheessa? Ja taas jos muuttaa kaksioon, niin maksaako siitä "ylimääräisestä" tilasta sitten turhaan, jos sitä ei välttämättä tarvitse?

Ite pääkaupunkiseudulla kun asun, löysin suht halpaan hintaan hyväkuntosen, viimesen kerroksen asunnon (2h+keittiö) itä-Vantaalta. 650/kk + vesimaksu ja torpassa tosiaan 60 neliötä, uusittu keittiö, kivat tummat lattiat, valkoset seinät. Ainoo mikä laittoa tarvis ni vessa ja parvekkeella ei lasitusta. Vuokrasin yksityiseltä koska VAVilta tai VVOlta saa odottaa vuosikausia, ja sopuhintaan kun sai.
Kattelin tolloin yksiöitä ja kaksioita, ja aika munkki tais käydä koska mun vuokrakämpällä ja yksiöillä oli hintaeroa kuukaudessa ehkä 50-70e.. Samaan hintaan saa jonkun peruskuntosen kaksion keittokomerolla ja 20 neliötä vähemmän.
Tossa asunnossa kesällä tuli sinniteltyä miltein vain 1200e ansioilla.. että ei siihen elämiseen hirveesti rahaa mene kun pihistelee.

Kuinka vaikeaa on löytää Mikkelistä vuokra-asunto? Onko tarjonta ja kysyntä tasapainossa? Ketä suositaan, ketä syrjitään?

Mulla on hybridipolkupyörässä ns. auton venttiilit renkaissa. Onko olemassa pumppua, joka passaa näihin isompiin venttiileihin? Vai pitääkö pyörä haalata huoltoasemalle asti renkaiden täyttöön? Kaapissa ei ole kuin näitä perinteisiä pumppuja pienille venttiileille.

Mulla on hybridipolkupyörässä ns. auton venttiilit renkaissa. Onko olemassa pumppua, joka passaa näihin isompiin venttiileihin? Vai pitääkö pyörä haalata huoltoasemalle asti renkaiden täyttöön? Kaapissa ei ole kuin näitä perinteisiä pumppuja pienille venttiileille.
Noitahan löytyy ihan joka paikasta. Siis ihan kaikkialta. Polkupyöräliikkeet nyt ainakin ja sen lisäksi kaikki ihme tarjoustalot ja säästökarit sun muut myy noita. Ja ihan varmasti Cittarit ja Prismat yms.

Paljon näppärämmin menee kyllä huoltoasemalla; en ole viitsinyt edes moista pumppua ostaa. Voi olla, että siitä olisi iloa jossain matkan päällä, mutta vapaaehtoisesti en kyllä nylkytä itse ilmoja tuohon.

Pystyykö tupakkamöyhyjä syömään kuolemati ja jos niin miksi joku söisi niitä?

Niitä höysteitä siellä hylsyn sisällä, eli sitä itse tupakkaa.
Eli selkokielellä tupakanpuruja :D Pystyyhän noita kuolematta syömään. Kunnon kuumeen ja helvetin huonon olon siitä tosin saa aikaseks. Ainoa "syy" minkä itte olen kohdannu oli se, että muutama sankari kävi intissä veksistä hakemassa vapautuksia tupakanpuruja syömällä kun piti leirille lähteä. Sen verta paska olo siitä kuulemma tuli, että ei olis välttämättä 3 päivän leiriä kannattanu kipata tuolla kostilla :D

Oon kuullu että tupakanpuruja syömällä saa itteleen kuumeen mutta ei varmaankaan kuole yhdestä tupakasta jos syö? Olen tätä kuunnellu kaverilta 500 000 kertaa että kuolee jos syö mutta mikä on totuus? Tottakai jos huono tuuri käy niin kuolee. (esim. tukehtuminen)

Yksi isän kaveri oli intissä syönyt, ettei joutuisi harjoituksiin ym. juttuihin ja oli ollut 2 kuukautta keuhkokuumeessa. Ei nyt suoraan vastannut tohon, mutta en itse ainakaan suosittele syömään.

Veikkaampa, että on ihan legendaa koko tarina. Intissähän joku aina tiesi jonkun joka tiesi taas... Eikös nuuska ole ihan tupakkia? ei siitä ainakaan mitään tule vaikka biitin nielaisee.

Back
Ylös Bottom