Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siikkerillä on selkeesti sydänsuruja. Mee kurkkaa Kasia niin jo helpottaa :)

Heh :D

En kyl ois uskonu että elämä voi olla vielä sisällyksettömämpää mitä se ennen oli. Mut kyl tää näköjään voi. Huhhuh. Pitäsköhän ruveta ryyppäämään niinku oikean työttömän kuuluu.

Ryyppääminen kannattaa aina, sanoi Jörn Donner.

Jänskättää ihan että tuleeko se Vitskun postaus kohta....

Kaikki takavetoautot pitäis kieltää lailla. Ne on vittumaisia vehkeitä. Oon lainannu parina päivänä ruokatunnilla kaverin Bemaria ja sillä ei vain voi ajaa loirottelematta. Ihan pakko on aina vähän kokeilla miten mennään kahva edellä. Alkaa lapsettaan.

^ Counterfeithin lempipuuhaa :D

Kaikki takavetoautot pitäis kieltää lailla. Ne on vittumaisia vehkeitä. Oon lainannu parina päivänä ruokatunnilla kaverin Bemaria ja sillä ei vain voi ajaa loirottelematta. Ihan pakko on aina vähän kokeilla miten mennään kahva edellä. Alkaa lapsettaan.

Et kuule tiedäkkään. Olen tuolla tämänhetkisellä mersulla ajanut reilu 15tkm ja siitä ainakin 80% on menty kylki edellä :lol2:
Takaveto/Neliveto/Etuveto :D

Tosin hohto alkaa menemään tuostakin. Alkaa olemaan lähinnä mekaaninen suoritus jo siinä vaiheessa kun metsätiellä vetelee kyljet edellä ja naputtelee samalla tekstiviestejä :hyvä:

Illalla keikkaloimaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Epäpreilua. Kaveri jenkeistä ilmotteli, että kävi tänään ekaa kertaa tälle vuodelle ajeleen moottoripyörällä "ku on niin nätin lämmin keli". Haistapa sinä poika vituski. Muistan iteki ku kaks vuotta sitte tasan näihin aikoihin makoilin suihkulähteellä ja poltin itteni. Salilta pysty käveleen shortseissa ja topissa takas asunnolle. Ei onnistu nyt :D Ja ei mua tää keli niin riso, vaan se että haluisin pyörän kyytiin.

Luistonesto ja ajovakaudenhallinta päälle niin ei lähde sladiin vaikka yrittäis.

Ja sit rallia:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Epäpreilua. Kaveri jenkeistä ilmotteli, että kävi tänään ekaa kertaa tälle vuodelle ajeleen moottoripyörällä "ku on niin nätin lämmin keli". Haistapa sinä poika vituski. Muistan iteki ku kaks vuotta sitte tasan näihin aikoihin makoilin suihkulähteellä ja poltin itteni. Salilta pysty käveleen shortseissa ja topissa takas asunnolle. Ei onnistu nyt :D Ja ei mua tää keli niin riso, vaan se että haluisin pyörän kyytiin.

Älä ees puhu moottoripyöräilystä vielä tähän aikaan vuodesta :( :kuola:

Kävin äsken kokeilemassa kaverin uutta autoa. Ford Cougar V6 koneella. Aika siisti vehje ja oli ihan hyvä ajaakkin mitä nyt tollasella talvisella paskauratiellä pystyy sanomaan.

Back
Ylös Bottom