Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siikkerillä on selkeesti sydänsuruja. Mee kurkkaa Kasia niin jo helpottaa![]()
JP ei pettänyt.

Kaikki takavetoautot pitäis kieltää lailla. Ne on vittumaisia vehkeitä. Oon lainannu parina päivänä ruokatunnilla kaverin Bemaria ja sillä ei vain voi ajaa loirottelematta. Ihan pakko on aina vähän kokeilla miten mennään kahva edellä. Alkaa lapsettaan.
Kaikki takavetoautot pitäis kieltää lailla. Ne on vittumaisia vehkeitä. Oon lainannu parina päivänä ruokatunnilla kaverin Bemaria ja sillä ei vain voi ajaa loirottelematta. Ihan pakko on aina vähän kokeilla miten mennään kahva edellä. Alkaa lapsettaan.
Epäpreilua. Kaveri jenkeistä ilmotteli, että kävi tänään ekaa kertaa tälle vuodelle ajeleen moottoripyörällä "ku on niin nätin lämmin keli". Haistapa sinä poika vituski. Muistan iteki ku kaks vuotta sitte tasan näihin aikoihin makoilin suihkulähteellä ja poltin itteni. Salilta pysty käveleen shortseissa ja topissa takas asunnolle. Ei onnistu nyt :D Ja ei mua tää keli niin riso, vaan se että haluisin pyörän kyytiin.