Kaikenlaista sitä näkee. Äsken kävi yks sankari, jolla oli alession tarvikevanteet kiinni pösön vakioilla tasalaippaisilla pulteilla. Aikamoinen viritys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikenlaista sitä näkee. Äsken kävi yks sankari, jolla oli alession tarvikevanteet kiinni pösön vakioilla tasalaippaisilla pulteilla. Aikamoinen viritys.
Helvetti. Ei menny auto leimasta läpi. Liekö seisonu jonku geeämmän vieressä liian pitkään ja viat tarttunu?
No eihän se tietysti väärin ole, jos tykkää soikeaksi sorvautuvista pultinrei'istä ja putoilevista pyöristä. Ihmiset nyt kuitenkin tykkää eri asioista, niin mikä minä olen sanomaan, että se olisi automaattisesti väärin.Eikait se väärin ole?
No eihän se tietysti väärin ole, jos tykkää soikeaksi sorvautuvista pultinrei'istä ja putoilevista pyöristä. Ihmiset nyt kuitenkin tykkää eri asioista, niin mikä minä olen sanomaan, että se olisi automaattisesti väärin.
Ei saatana. Ei oo tollasia raatoja tullu kyllä vastaan. Toivottavasti ei tulekaan.Tiedät varmaan klassisen tilanteen kun takarenkaissa on vanteet NIIN täynnä hiekkaa,lunta ja jäätä kuin vaan voi olla? No niin tiedät. Noh, viimeviikolla oli kuollut orava siellä jääkerroksen alla :D Joskus on myös ollut hiirenraato pölykapselin ja vanteen välissä. Kaikkea sitä näkee.