Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikenlaista sitä näkee. Äsken kävi yks sankari, jolla oli alession tarvikevanteet kiinni pösön vakioilla tasalaippaisilla pulteilla. Aikamoinen viritys.

Kaikenlaista sitä näkee. Äsken kävi yks sankari, jolla oli alession tarvikevanteet kiinni pösön vakioilla tasalaippaisilla pulteilla. Aikamoinen viritys.

Eikait se väärin ole?

Helvetti. Ei menny auto leimasta läpi. Liekö seisonu jonku geeämmän vieressä liian pitkään ja viat tarttunu?

Mun täytyy vaihtaa vasen yläpallonivel vaan onneks. Kuten tunnetusti vanhoissa Hondissa, niin pohja oli virheetön.

No eihän se tietysti väärin ole, jos tykkää soikeaksi sorvautuvista pultinrei'istä ja putoilevista pyöristä. Ihmiset nyt kuitenkin tykkää eri asioista, niin mikä minä olen sanomaan, että se olisi automaattisesti väärin.

Tiedät varmaan klassisen tilanteen kun takarenkaissa on vanteet NIIN täynnä hiekkaa,lunta ja jäätä kuin vaan voi olla? No niin tiedät. Noh, viimeviikolla oli kuollut orava siellä jääkerroksen alla :D Joskus on myös ollut hiirenraato pölykapselin ja vanteen välissä. Kaikkea sitä näkee.

Vois kyl fiilistellä kesää. Tulin just pihalta ja mietin ku nokanpäätä vähän palelsi, -32 näyttäis olevan :)

Tiedät varmaan klassisen tilanteen kun takarenkaissa on vanteet NIIN täynnä hiekkaa,lunta ja jäätä kuin vaan voi olla? No niin tiedät. Noh, viimeviikolla oli kuollut orava siellä jääkerroksen alla :D Joskus on myös ollut hiirenraato pölykapselin ja vanteen välissä. Kaikkea sitä näkee.
Ei saatana. Ei oo tollasia raatoja tullu kyllä vastaan. Toivottavasti ei tulekaan.

Kaikenlaista sitä näkee. Äsken kävi yksi sankari, joka alkoi työn valmistuttua tyrkyttää jotain vitun jeesuslappuja. Kieltäydyin kohteliaasti mainitsemalla olevani vakaumuksellinen ateisti. Siitä alkoi tietysti selitys, että Jumala kyllä hyväksyy kaikki ja Jumala sitä ja Jumala tätä. Sanoin, että mulla olis paljonkin sanottavaa asiasta, mutta en nyt aloita uskontoväittelyä, koska edustan tällä hetkellä työpaikkaani. Olisin saanut sen varmaan viidessä minuutissa itkemään, jos olisin avannut suuni ja kertonut mitä ajattelen. Tai sitten se olis saanut mut itkemään omalla ajattelullaan, tai pikemminkin sen puutteella.

Mulla on ihan hyviä kokemuksia uskovaisista. Reilu vuosi sitten oli alkuviikko, varmaan maanantai. Joku ukko oli kyrpä otsassa jostain syystä ja sille tein sitten autoon normiduunit. Tyyppi tulee torstaina hymy perseessä, lätkäisee meikälle käteen viiskymppisen ja selittää jotain miten alkuviikosta ei vielä uskonut jumalaan, tai kielti sen, mutta nyt sitten taas uskoo.

Back
Ylös Bottom