Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kyllä kaksi asiaa nyt, tai sanoisinko jopa että kaksi kokonaisuutta. Voi helvetti mikä stressi ja ahdistus niistä tulee, sitten sen välttelemiseksi ignooraan ne ja sehän sitten auttaa - ahdistun ja vittuunnun kun välttelen ja lykkään kaikkea. Vituttaa kun olen tällainen lykkäilijä. Ääää.

Kyllähän sillä aina saa päät kääntymään kun sähellän häkissä:

-vinopenkkiä kun tekee on tyyliin 5cm molemmilla puolilla tilaa ettei osu kehikkoihin levyt = varsinkin kevyillä painoilla osuu jos on yhtään vinossa penkki.
-kun varaa häkin itselleen nopeasti ja alkaa kyykkäämään samantien ei huomaa että joku on varmistimet jättänyt pirun korkeelle = huomaa ala-asennossa että tanko jäikin yläilmoihin kovan pamauksen saattelemana
-jullessa kun menee tosi taakse että mahtuu tekemään ei koskaan muista katsoa ettei mene liian taakse...

Että sitten osaakin ärsyttää, kun tämä kämppä on jääkylmä! Ihan sama, kuinka kylmä ulkona on, kunhan sisällä olisi lämmin, mutta ei! Patterit eivät lämpene kunnolla, vaikka ne jo kerran ilmattiin, kun jostain syystä lakkasivat taas toimimasta. Ja vaikka ne lämpenisivätkin, niin täällä on silti viileä. Oon niin kyllästynyt palelemaan jatkuvasti! Sitten kun olen iso ja rikas niin ostan asunnon, jonne saa tarvittaessa vaikka saunalämpötilan talvella. Ja helteillä sitten siitä saisi ilmastoinnilla viileän.

Sama! Täällä taloyhtiö on todennäkösesti säätäny patterit niin ettei niistä enempää lämpöä heru, vituttaa palella ja vuorautua vaatteilla sisälläkin... :jahas:

+kolautin otsan; seurauksena kuhmu, punanen jälki/ mustelma ja kipeä otsa. Nice...

se on mun mielestä parast salikomediaa et on noita persenaamoja ketkä kantaa jotain vitun juppi älypuhelint salilla ja ottaa vittu jotain kuvia ja nauraa toisille ja arvostelee jotain salipukeutumista ja treenimetodeja.ainaki ite yritän keskittyy omiin juttuihin elämäs ja salil.vituttaa tommonen.

se on mun mielestä parast salikomediaa et on noita persenaamoja ketkä kantaa jotain vitun juppi älypuhelint salilla ja ottaa vittu jotain kuvia ja nauraa toisille ja arvostelee jotain salipukeutumista ja treenimetodeja.ainaki ite yritän keskittyy omiin juttuihin elämäs ja salil.vituttaa tommonen.

no niimpä. Joku vähä pullistelee nii valitus, jollain päällä huppari reenatessa niin seki kauheeta jollekki. Aina ku joku tekee liikettä, jota tää persenaama ei ite tunne niin taas mussutus. Yleensäkki "heikot" ihmiset on jotenki noloja jostain syystä näiden lihaksikkaiden ja vahvojen persenaamojen rinnalla.

eilen salilla missä käyn niin siellä oli "kehonrakentaja" painoltaan ehkä 80kg puoli löysää lihaa, meni mave/kahva kuula paikalle ja otti paidat pois päältä ja rupesi "treenaamaan" kehonrakennus pullistelu muuveja.. meni omat treenit pilalle repeilyn johdosta, otin myös muutamia kuvia kyseisestä kaverista, onhan kaverilla itsetuntoi kohdillaan kun kehtaa moista tehdä mutta mielestäni voisi noi muuvit jättää kotiin, varsinkin kun tämä "kehonrakentaja" ei ollut missään kunnossa..

voi luuseri, otat kuvia toisista salilla, sitte meet pakkikselle pilkkaan niitä? :D:D

Olen nähnyt nyt muutama kertaa kaks nuorempaa tyyppii jotka aina tekevät pelkkää penkkii sit ne lähtee. Hauska juttu tässä on se että toisella on aina 1,5L pepsi pullo mukana, eli se ei juo vettä sarjojen välis vaan pepsiä :D

kyllä toi ihmisten kuvaaminen salilla vähän haiskahtaa homolta. etenkin jos tässä kyseisessä tapauksessa oleva henkilö, joka pullisteli, ei ollut ees mitenkää erityisen poikkeava. olihan täällä juttua, kuvia ja videoitakin siitä pirun penkkikuninkaasta/keisarista mut se on eri juttu. kyl sitä heeboa oisin voinu itekin jo kuvata.. sen verran absurdia touhua.:D tosta omaltakin salilta vois yhen kaverin ylätalja suoritusta kuvata ihan varottavana esimerkkinä.. täydellä pakalla ja vaakatasossa ellei jopa miinuskulmassa hirveellä heijarilla. karmeeta kattoo/kuunnella

Hauska juttu tässä on se että toisella on aina 1,5L pepsi pullo mukana, eli se ei juo vettä sarjojen välis vaan pepsiä
Benedikt Magnusson vetää yhdellä videolla kokista ennen kovaa mavesarjaa.

Back
Ylös Bottom