Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pääsinköhän tähän ketjuun kun yksi päivä lensin ylätaljaa vetäessä lattialle perseelleni kahva kädessä kun se metallitikku oli ilmeisesti hieman viallinen. Nauratti kyllä itseäkin :D

kyllähän peilin eteen pitää mennä se motivoi kummasti..itse ajattelen päässäni että mee ruipelo helvetti treenaa ja painu helvettiin siittä peilin edestä et ole vielä ansainnu katsoa siihen :D

Voi vitun puutteellinen lihashuolto. Joka paikka aivan jumissa ja kireenä. Kyykyn tekniikka vituillaan sen takia ja penkkiin ei ees pystyny menemään oikeeseen asentoon longankoukistajien kireyden takia. Ja nyt molemmat selän ojentajalihakset kramppas leukoja tehdessä. -_-

Vaasalaiset.

Mitenhän sais nopeesti ansaittua rahaa. Menee tollasiin "ylimääräsiin" ekstrajuttuihin nyt paljon rahaa ja vituttaa ku sit joutuu taas elään viimeset viikot about 5e budjetilla....

Ota mahollisimman paljon pikavippejä, ne on hyviä juttuja eikä mitään kusetusta! Ja ei niitä tarvi takasin heti maksella, jos ei vaan halua. Näin nykyään toimitaan jos rahan kanssa on tiukkaa!

Kaveri oli nähnyt tänään, kun joku vanhempi mies oli ottanut maastavetoa smithissä. :D
Hehe. :david:

Sarjassamme kun ei itse tunne kaikkia mahdollisia variaatioita. Tuleehan joskus ihmeteltyä, mutta asiasta luettua pitääkin itse kokeilla. Mave smithissä on Googlen mukaan kovinkin "yleistä", ja kai siinä on jokin pointti... ei tarvi keskittyä ns. stabilizer lihaksiin tms. Itse en kyllä tekis, kuulostaa niin vaikealta saada yhtään fiksu liikerata siihen... tai oikeastaan kun se pitää olla niin tarkka.

joskus peräkylän pikku salilla olin kaverin kanssa reenailemassa..ensimmäisenä kaveri sano kyykkäävänsä tangolla vaa :peukku: se nosti tangon sitte ekaa kyykkyä nii alas ku menee ja sit kuuluu polvist kaamee "ruks" ja oli siinä sit hauskaa nauraa :P ite olin lämmitelly ja penkkiä normaaleil painoil ja painot tippu rinnalle heti ku kuulu äänet :P vaikea selittää

Back
Ylös Bottom