Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No tollasista typeristä vastauksista ota välttämättä tolkkua :D Etenkin jos kisoja järjestää eri tahot tms. Mutta enihau, kiitoksia! Nyt selvisi tuokin :D

Käykö väliaikainen ajokortti henkilöllisyystodistuksesta? (ja juu tiedän, että edes oikea ajokortti ei ole virallinen henkkari).
Ajan nyt sitä vain takaa, että pääsenkö väliaikaisella ajokortilla esim. baariin tai hakemaan alkomahoolia kaupasta? Hankin ajokortin tässä vähän vanhemmilla päivillä, niin sen kuvaa olisi vähän kivempi vilauttaa myyjille/pokeille kuin väsähtänyttä naamaa 18v. hankitussa henkilökortissa..

Toi väliaikanen kortti on vähä niin ja näin, poket ei monesti sitä huoli. Tai ite en ainakaa päästä jos ei mitää muuta o mukana millä todistaa ikäänsä

Eiköhän se mee varsinkin kun sanoit että oot vähän vanhempi jo. Mäkin oon päässyt kaikenlaisilla passin kopioilla yms. :D

Käykö väliaikainen ajokortti henkilöllisyystodistuksesta? (ja juu tiedän, että edes oikea ajokortti ei ole virallinen henkkari).
Ajan nyt sitä vain takaa, että pääsenkö väliaikaisella ajokortilla esim. baariin tai hakemaan alkomahoolia kaupasta? Hankin ajokortin tässä vähän vanhemmilla päivillä, niin sen kuvaa olisi vähän kivempi vilauttaa myyjille/pokeille kuin väsähtänyttä naamaa 18v. hankitussa henkilökortissa..

Eli sellainen kaksivuotinen? En ole koskaan edes ajatellut, että ei kävisi. Hyväksyivät minulta alkossa ja baareissa aina.

Eipä ollut ainakaan itellä mitään ongelmia tuon kanssa aikanaan.

No tollasista typeristä vastauksista ota välttämättä tolkkua :D Etenkin jos kisoja järjestää eri tahot tms. Mutta enihau, kiitoksia! Nyt selvisi tuokin :D

Vastakysymys: Miksi ihmeessä kuvittelit, että siellä saisi käyttää jotain apuvälineitä? Eihän normaalissa uinnissakaan saa käyttää tällaisiä moottorivenettä/uimaräpylöitä.

Vastakysymys: Miksi ihmeessä kuvittelit, että siellä saisi käyttää jotain apuvälineitä? Eihän normaalissa uinnissakaan saa käyttää tällaisiä moottorivenettä/uimaräpylöitä.

Kai sitä tuli kelattua, että jos noissakin olisi jotain "liitto" eroja tms. +Ne polskii melko pitkän matkan. Saahan yhessä jos toisessa lajissa käyttää varusteita niin kuhan pohdin jos tässäkin saisi.

Esimerkkinä voimailussa paidat, trikoot sun muut lelut nyt ajaa melko samaa asiaa kun uinnissa räpylät.

Onkohan tää jotain hilsettä mitä mun päähän tulee, kun on nukkunut märillä hiuksilla? Tosiaan mulla on paksu ja pitkä letti ja voi siis olla yönkin jälkeen vielä märät. Eli tulee tollanen kutiava alue yleensä pään taakse, josta tippuu tollasta valkosta "hilsettä". Lähtee kyllä viimeistään seuraavan pesun aikana, mutta on kiusallista välillä. Täytyy äijän varmaan vaan taipua ja ottaa hiustenkuivain käyttöön.

Voi johtua myös shamppoosta. Jos peset usein tukkaasi niin kannattaa kokeilla hilseshamppoota. Itselläkin on joskus samanlaista ongelmaa tainnut olla, mutta hävisi muistaakseni shamppoon vaihdon jälkeen ja pesukertojen vähentämisellä.

Mistäköhän seuraava tapahtuma johtuu? Heräsin vähän aikaa sitten ja huomasin että nenästä tulee verta (ei ole koskaan ennen tullut), menin vessaan pyyhkimään sitä kun yhtäkkiä pimeni silmissä, kuulo katosi, meinasin oksentaa ja pyörrytti ihan v***sti. Pääsin nippa nappa takaisin sänkyyn, kun en halunnut maata vessanlattialla jos huonosti käy. Kun olin päässyt takaisin sänkyyn aloin hikoilemaan ihan homona ja pulssi oli noin 30-40. Siinä vähän aikaa istuttuani tuli aika normaali olo, mutta vieläkin heikottaa vähäsen. Ja olen tehnyt kaikki aivan normaalisti, syömiset jne. Eli mistäköhän mahtaa johtua, pelästytti ainakin jonkin verran.

Mistäköhän seuraava tapahtuma johtuu? Heräsin vähän aikaa sitten ja huomasin että nenästä tulee verta (ei ole koskaan ennen tullut), menin vessaan pyyhkimään sitä kun yhtäkkiä pimeni silmissä, kuulo katosi, meinasin oksentaa ja pyörrytti ihan v***sti. Pääsin nippa nappa takaisin sänkyyn, kun en halunnut maata vessanlattialla jos huonosti käy. Kun olin päässyt takaisin sänkyyn aloin hikoilemaan ihan homona ja pulssi oli noin 30-40. Siinä vähän aikaa istuttuani tuli aika normaali olo, mutta vieläkin heikottaa vähäsen. Ja olen tehnyt kaikki aivan normaalisti, syömiset jne. Eli mistäköhän mahtaa johtua, pelästytti ainakin jonkin verran.

En tiedä mistä on kyse, mutta itse lähtisin kyllä kohtalaisen rivakasti lääkärille.

^ No ku en nähny ite ollenkaa, kaverille tuli vaan viesti että siellä sitä istutaa akkojen kans pelissä :D Minä haluun nähdä oonko ollu ihan idiootin näkönen :D

Jos nyt suljetaan pois kaikki mahdolliset muut sairaudet ym, niin ihan ekana tuli niinkin yksinkertainen asia mieleen kuin että sä et kestänyt tuota omaa nenäverenvuotoa. Kaikki kuvailemasi oireet nenäverenvuodon jälkeen osuvat nappiin sellaisten ihmisten oireiden kanssa ketkä eivät kestä veren näkemistä, ja pääosin siis oman veren näkemistä.

Sulta on ehkä tullut muualta verta aiemmin ja sen olet handlannut ok, mutta jos nenäverenvuoto oli ensimmäinen laatuaan, on se usein sellainen helpoiten huonon olon aiheuttaja.

Jos nyt suljetaan pois kaikki mahdolliset muut sairaudet ym, niin ihan ekana tuli niinkin yksinkertainen asia mieleen kuin että sä et kestänyt tuota omaa nenäverenvuotoa. Kaikki kuvailemasi oireet nenäverenvuodon jälkeen osuvat nappiin sellaisten ihmisten oireiden kanssa ketkä eivät kestä veren näkemistä, ja pääosin siis oman veren näkemistä.

Sulta on ehkä tullut muualta verta aiemmin ja sen olet handlannut ok, mutta jos nenäverenvuoto oli ensimmäinen laatuaan, on se usein sellainen helpoiten huonon olon aiheuttaja.

Juu tuota olen itsekin epäillyt, koska tuskin mistään vakavammasta ole kyse. Nyt kuitenkin olo on ihan normaali. Mutta helpottaa tietää että nuo oiret täsmäävät muiden ihmisten oireisiin jotka eivät siedä verta. Olen aiemmin kyllä vuotanut verta vähän joka paikasta eikä ole silloin ollut mitään oireita, mutta tuo oli tosiaan ensimmäinen kerta kun valui nenästä. Kiitos sulle vastauksesta :)

Jos nelijakosen ohella vetää kahesti viikossa kuntoa kasvattavaa lenkkiä niin kärsiikö gainit paljonki?

Syöt vaan enemmän eli 1-2 lusikkaa rypsäriä prodesheikkiin ;) Kyllä se aerobinen kannattaa vaikka sikabulkkaisikin. Ainakin Dorian Yates on monesti korostanut sitä, että kuntoliikunta on pop 2-3 kertaa viikossa.

Back
Ylös Bottom