Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Haukottelu on ryhmäviestintää. En osaa sanoa mistä se johtuu, koska sitä ei kai tarkkaan tiedetä, mutta kun yks ryhmän/lauman jäsenistä haukottelee, se ilmasee olevansa väsynyt ja levontarpeessa, ja sen tarttuminen aiheuttaa väsymyksen tunteen muissakin lauman jäsenissä, jollon koko porukka ottaa lepoa samalla kertaa. Tällasessa käsityksessä tiedemiehet tällä hetkellä on mun käsittääkseni.

Jossain 4chanissa tai Riemurasiassa oli kerran englanninkielinen teksti, jossa oli kertomus miehestä, joka kuoli ja tapasi jumalan. Jumala sitten kertoi, että miehen on elettävä kaikki elämät maan päällä, ennen kuin pääsee itse muuttumaan jumalolennoksi. Lopussa se jumala sanoi, että hän lähettää miehen takaisin maan päälle pienen aasialaistytön elämää elämään.

Tietääkö joku mistä puhun? Jos tietää, niin linkkiä, kiitos.

Jossain 4chanissa tai Riemurasiassa oli kerran englanninkielinen teksti, jossa oli kertomus miehestä, joka kuoli ja tapasi jumalan. Jumala sitten kertoi, että miehen on elettävä kaikki elämät maan päällä, ennen kuin pääsee itse muuttumaan jumalolennoksi. Lopussa se jumala sanoi, että hän lähettää miehen takaisin maan päälle pienen aasialaistytön elämää elämään.

Tietääkö joku mistä puhun? Jos tietää, niin linkkiä, kiitos.

Eihän se tää stoori oo?
http://www.galactanet.com/oneoff/theegg_mod.html

Kah, no onha se :D Tänks!

Ps. Luoja miten täältä löytyy aina joku ihminen, joka löytää mitä tahansa :D.

Kah, no onha se :D Tänks!

Ps. Luoja miten täältä löytyy aina joku ihminen, joka löytää mitä tahansa :D.

Oon kans huomannu :) Nyt satuin sopivasti olemaan koneella eikä ollu parempaakaan tekemistä kun kaivaa toi.

Näin eilen miehen jolla oli suunnattoman kokoinen perse, mutta todella ohuet jalat. Miehellä oli jotkin kireät trikoot jalassa, joten päättelin tyypin olevan jonkin sortin urheilija. Kysymys on, että mikä urheilulaji voi synnyttää tällaisen ruumiinrakenteen ?

Penkkiurheilija?

Voimanostossa,ei missään oikeassa voimailulajissa.

Pitää olla tarkempi ensi kerralla sanavalinnassa.

Eikö voimannosto ole miestäsi oikea voimailulaji? Sielläkin kun on raaka kisoja.

Back
Ylös Bottom