Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä ainaki käytän hihatonta salilla, tullu käytettyä joka kerta viime kesän helteen jälkeen, onhan se nyt viileempi ku joku t paita.. pihalla joskus kehtaa, harvoin.

Miesten päällä ne vaan sattuvat näyttämään niin saatanan rumilta, eli sopivat oikeasti vain todella harvoille.Mikä siinä muuten on, että hihattomat paidat ovat naisten käyttäminä "hyväksytympiä" KUIN miesten?
Mikä siinä muuten on, että hihattomat paidat ovat naisten käyttäminä "hyväksytympiä" entä miesten? Myönnän että itekki karsastan vaimarin käyttöä, varsinkin julkisilla paikoilla ja jonkin verran myös salilla. Entiä mistä tuo johtuu, mutta jotenki sitä automaattisesti aattelee, että muut kattoo "mitäköhän lihaksia tuoki tuossa paidassaan esittelee". Muutaman kerran on vaimari ollu salilla päällä ja onhan se paljon mukavampi asu, entä perus t-paita.![]()
Tuntuu egoilulta jos salilla pitää tollaisia (oli sitten isot hanskat tai ei), muualla taas ihan ok, kaiken maailman vinkuheinät niitä muutenkin pitää.Minun mielestäni sali on viimeinen paikka josssa on "varaa" pitää hihatontaTuntuu egoilulta jos salilla pitää tollaisia (oli sitten isot hanskat tai ei), muualla taas ihan ok, kaiken maailman vinkuheinät niitä muutenkin pitää.
Ottakaa Hulkista mallia, tollanen pitkähihanen t-paita kokoa XXXXXXXXXXXL
Vituttaa ihmiset jotka kesäisin käyttää shortseja ,eli egoilee pohkeillaan.
ei ole salilta vaan töistä. olin töistä lähtöö tekemäs ja pomonkaa juteltii niitä näitä siin. sanoin et tänää olis taas treenipäivä, ni pomo tokas nohevastee siihen et "ei muuta ku raudat tankoon ja HÖSSELIKS" vähän aikaa joutu nauruu pidättelee ja miettii et tajuskohan toi nyt miten ton kommentin voi ymmärtää.
Jos se jotaki haittaa niin siinähän haittaa, itkekööt kotona sitte vaikka itsensä uneen sen asian takia.... ;)Se on salikomediaa, että tekee hauiskääntöä smithissä![]()