V***U! Juuri avattu kalkkunaleikkelepaketti jäi yöksi pöydälle (+14h), onkohan toi vielä syömäkelpoista vai pitäiskö heittää roskiin..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos se näyttää vielä samalta kuin ennen, ei haise, eikä maistu hassulta, niin kai se hyvää on vielä. Säilyvyys kyllä lyheni varmaan merkittävästi, että päiväykseen ei enää kannata luottaa.V***U! Juuri avattu kalkkunaleikkelepaketti jäi yöksi pöydälle (+14h), onkohan toi vielä syömäkelpoista vai pitäiskö heittää roskiin..?
Voiko oliiviöljy mennä pilalle kuinka nopeesti? On pullo tollasta pirkan kylmäpuristettua neitsytoliiviöljyä ollut huoneenlämmössä noin viikon, ja nyt kun siitä ottaa huikkaa tuolla kurkun perällä tuntuu sellanen hemmetinmoinen polte. Vähän samalta kun tulee kunnolla hapan röyhtäys, mutta vielä vähän kovemmin se korventaa. Onko tuo tolle öljylle ihan normaalia vai onko se muuttunut joksikin suolahapoksi tuolla pullossa? :D
Ahaa, okei. Mulla tulee siis sellanen G:n kuva vasempaan yläkulmaan... Ja yleensä olen käsittänyt sen tarkoittavan juurikin web'n'walkia.
Katoaa. Voit toki myös ottaa yhteyttä pankkiin jos kyseiselle rahalle olisi käyttöä ;)

Eihän se raha voi kadota, kun se kuitenkin näkyy tilin saldossa. Eli siis saldon on ton pizzan verran (8,5e) suurempi kuin mitä tililtä on käytettävissä. Meinasin siis tolla katoamisella sitä, että katoaako se katevaraus-merkintä.
Nojoo, ehkä mä vaan soitan sinne pankkiin...![]()
Eilinen viesti hävinnyt...
Miksi olkapäihin ja selkään tulee yleensä finnit, jos naamaa ei ote huomioon ? Miksi finnit ei tule vaikka esim. reisiin ?![]()
Miksi finnit ei tule vaikka esim. reisiin ?![]()
Kertokaas taas miks naiset laittaa facebookin tilapäivityksiin jotain juomia (sprite, redbull yms)? Joku typerä juttuhan se taas on, mutta kiinnostaa silti tietää.
Millä perusteella postinkantajat oikein jakaa mainokset? Laitoin joululoman ajaks kämpän postilaatikon kanteen kerrostalon alakerrassa ei mainoksia -lapun ja vedin sen irti heti loman jälkeen. Nyt ei ole tullut neljään viikkoon ainuttakaan mainosta, vaikka lappua ei ole. Keräävätkö ne posteljoonit jonkin listan ei mainoksia -talouksista ja sen perusteella lajittelevat lehdet jo valmiiksi siellä toimipisteessä?
Nimim. kyllä mulle vois tarjousmainoksia jakaa
Kertokaas taas miks naiset laittaa facebookin tilapäivityksiin jotain juomia (sprite, redbull yms)? Joku typerä juttuhan se taas on, mutta kiinnostaa silti tietää.
Vodka: I`m a woman that can`t find the right man
Whisky: I`m a single woman but with friends that won`t stop partying
Liquor: I`m a woman that wishes she was single.
Gin: I`m a woman that wants to get married
Tequila: I`m a single woman
Rum: I`m a touch and go woman
Champagne: I`m an engaged woman
Redbull: I`m a woman in a relationship
Beer I`m the "other one"
sanos muuta, mikä pointti. Mulla lukee profiilissa jo että kihloissa ollaan niin mitä tosta hyötyy.