Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

V***U! Juuri avattu kalkkunaleikkelepaketti jäi yöksi pöydälle (+14h), onkohan toi vielä syömäkelpoista vai pitäiskö heittää roskiin..?

V***U! Juuri avattu kalkkunaleikkelepaketti jäi yöksi pöydälle (+14h), onkohan toi vielä syömäkelpoista vai pitäiskö heittää roskiin..?
Jos se näyttää vielä samalta kuin ennen, ei haise, eikä maistu hassulta, niin kai se hyvää on vielä. Säilyvyys kyllä lyheni varmaan merkittävästi, että päiväykseen ei enää kannata luottaa.

Voiko oliiviöljy mennä pilalle kuinka nopeesti? On pullo tollasta pirkan kylmäpuristettua neitsytoliiviöljyä ollut huoneenlämmössä noin viikon, ja nyt kun siitä ottaa huikkaa tuolla kurkun perällä tuntuu sellanen hemmetinmoinen polte. Vähän samalta kun tulee kunnolla hapan röyhtäys, mutta vielä vähän kovemmin se korventaa. Onko tuo tolle öljylle ihan normaalia vai onko se muuttunut joksikin suolahapoksi tuolla pullossa? :D

On normaalia. Mä kuitenkin jatkossa laittaisin se jääkaappiin, vaikka säilyy se huoneenlämmössäkin. Omasta mielestäni sitä on helpompi juodakin kylmänä.

Jos laitan Saajan IBAN:in sen mitä laskussa on niin laittaa pankin BIC:in väärin, uskallanko silti maksaa? Vai maksanko ulkomaan maksuna enkä sepa maksuna jolloin BIC:in jvoi laittaa itse. kyseessä saksanmaan tilaus.

Ahaa, okei. Mulla tulee siis sellanen G:n kuva vasempaan yläkulmaan... Ja yleensä olen käsittänyt sen tarkoittavan juurikin web'n'walkia.

Höö, mä en jaksa kaivaa sun puhelimesi käyttöohjetta esiin, mutta voihan se tosiaan olla, että jos siellä on pelkkä G, se ei viittaakaan mihinkään 3G:hen, vaan GPRS- eli pakettidatayhteyteen. Jos sulla on "when needed" päällä, niin sitten se ilmeisesti on tarvinnut datayhteyttä johonkin. Jos nyt haluat olla ihan varma, ettei se koskaan ota datayhteyksiä puhelinverkon kautta, niin voit yrittää vaihtaa GPRS:n yhteysosoitteen vaikka sanaan "pakkotoisto" normaalin "internet" sijasta.

Katoaa. Voit toki myös ottaa yhteyttä pankkiin jos kyseiselle rahalle olisi käyttöä ;)

Eihän se raha voi kadota, kun se kuitenkin näkyy tilin saldossa. Eli siis saldon on ton pizzan verran (8,5e) suurempi kuin mitä tililtä on käytettävissä. Meinasin siis tolla katoamisella sitä, että katoaako se katevaraus-merkintä.

Nojoo, ehkä mä vaan soitan sinne pankkiin... :rolleyes:

Eihän se raha voi kadota, kun se kuitenkin näkyy tilin saldossa. Eli siis saldon on ton pizzan verran (8,5e) suurempi kuin mitä tililtä on käytettävissä. Meinasin siis tolla katoamisella sitä, että katoaako se katevaraus-merkintä.

Nojoo, ehkä mä vaan soitan sinne pankkiin... :rolleyes:

Mulle on käynyt samalla tavalla ihan ravintolassa ja katevaraus häipyi itsestään parin viikon sisällä.

Eilinen viesti hävinnyt...

Miksi olkapäihin ja selkään tulee yleensä finnit, jos naamaa ei ote huomioon ? Miksi finnit ei tule vaikka esim. reisiin ? :david:

Eilinen viesti hävinnyt...

Miksi olkapäihin ja selkään tulee yleensä finnit, jos naamaa ei ote huomioon ? Miksi finnit ei tule vaikka esim. reisiin ? :david:

Varmaankin eniten talirauhasia kasvoissa ja selän/olkapäiden alueella. Jotka sitten syystä tai toisesta tukkeutuu > finni.

Ennen vanhaan kun oltiin nelijalkaisia turkkikasoja, oli hyvä että takatukka pysyi kiiltävänä. ;)

Kertokaas taas miks naiset laittaa facebookin tilapäivityksiin jotain juomia (sprite, redbull yms)? Joku typerä juttuhan se taas on, mutta kiinnostaa silti tietää.

Kertokaas taas miks naiset laittaa facebookin tilapäivityksiin jotain juomia (sprite, redbull yms)? Joku typerä juttuhan se taas on, mutta kiinnostaa silti tietää.

Onko toi koko suomen laajuinen? :O ajattelin että ne ovat vain tämän kylän idiootit jotka noita postailee..

Vodka: I`m a woman that can`t find the right man
Whisky: I`m a single woman but with friends that won`t stop partying
Liquor: I`m a woman that wishes she was single.
Gin: I`m a woman that wants to get married
Tequila: I`m a single woman
Rum: I`m a touch and go woman
Champagne: I`m an engaged woman
Redbull: I`m a woman in a relationship
Beer I`m the "other one"

Millä perusteella postinkantajat oikein jakaa mainokset? Laitoin joululoman ajaks kämpän postilaatikon kanteen kerrostalon alakerrassa ei mainoksia -lapun ja vedin sen irti heti loman jälkeen. Nyt ei ole tullut neljään viikkoon ainuttakaan mainosta, vaikka lappua ei ole. Keräävätkö ne posteljoonit jonkin listan ei mainoksia -talouksista ja sen perusteella lajittelevat lehdet jo valmiiksi siellä toimipisteessä?

Nimim. kyllä mulle vois tarjousmainoksia jakaa

Jep ei niillä mitään mainosreservuaaria ole mukana reitillä, vaan mainokset on valmiiksi laitettu nippuun (kirjeiden sekaan) lajittelupisteen merkintöjen mukaan. Eli kun olet pistänyt kieltolapun, on jakaja nohevana heti päivittänyt lajittelupisteen, mutta ei ole muistanut päivittää uudelleen, ja virhe jatkuu. Voi jopa olla, että joku uus jakaja tullu, joka on vielä pihalla. Jos haluat mainokset, niin varmin tapa on soittaa asiakaspalveluun. Tällä tavalla homma kyllä hoituu varmasti. Itse jouduin kanssa kerran soittamaan, mutta eipä ollu paha vaiva.

Miksi tulehdusreaktio pyritään pysäyttämään/poistamaan esim. revähdysvammassa? Tulehduksen tehtävähän on edistää paranemisprosessia.

Vodka: I`m a woman that can`t find the right man
Whisky: I`m a single woman but with friends that won`t stop partying
Liquor: I`m a woman that wishes she was single.
Gin: I`m a woman that wants to get married
Tequila: I`m a single woman
Rum: I`m a touch and go woman
Champagne: I`m an engaged woman
Redbull: I`m a woman in a relationship
Beer I`m the "other one"

Ihan oikeasti, kuka (ja MIKSI) näitä keksii? Rupee olemaan ihan typerää tuollanen koodikieli.

sanos muuta, mikä pointti. Mulla lukee profiilissa jo että kihloissa ollaan niin mitä tosta hyötyy.

sanos muuta, mikä pointti. Mulla lukee profiilissa jo että kihloissa ollaan niin mitä tosta hyötyy.

Quote:
"Pelataan taas peliä. Me halutaan että me naiset tehtäis jotain erillaista FB:ssa, että tieto rintasyövästä nousis. Viime vuonna pelattiin peli, missä FB statukseen päivitettiin rintaliivien väri. Miehet mietti monta päivää että mitä ihmettä nuo värit tarkoittaa. Tänä vuonna olisi kyseessä suhteet.
Eli millainen vaihtoehto näistä kuvastaa suhdettasi:

Tequila: olen vapaa ja vallaton nainen
Rum: olen "kosketa ja mennään" nainen
RedBull: olen suhteessa/ seurustelen
Beer: olen naimisissa
Vodka: Olen "se toinen"
Sprite: olen nainen joka ei osaa löytää oikeeta miestä itselleen
Whiskey: olen vapaa nainen, jolla on ystäviä ja bileet ei lopu ikinä
Liquor: olen nainen, joka haluais olla vapaa
Gin: olen nainen kuka haluais naimisiin

Eli nyt vaan poimit oman "juomasi" lisäät sen FB statukseen. Sitten kopoit ja liität tämäm viestin kaikille naispuolisille kavereille. Viime vuoden rintaliivi peli pääsi uutisiin saakka. Laitetaan tänä vuonna vielä paremmaksi ja näytetään kuinka paljon valtaa meillä naisilla on!"

^ Niin siis tuo quottaus on se feministien virallinen selitys. Mutta totuus on se, että minä sen laitoin liikkeelle. Ärsyttää kun kaikilla naisilla ei profiilissa näy parisuhdestatusta eikä sitten uskalla sokkona ryhtyä vonkaamaan..

Back
Ylös Bottom