Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jättäisin kuitenkin nuo julkiset henkilöllisyyden arpomiset pois tästä tredistä, kun ei tämä kaveri ole syyllistynyt muuhun kuin omahyväisyyteen.
Eli tunnet jääväsi toiseksi, uskon että Dragon mielellään repii fiktiosi palasiksi :D
Vai osuiko mahdollisesti tuo arvaus että olet Joel kohilleen? Osaatko Dragon sanoa missäpäin Joel asuu, minä näen ipstä mistä päin krea kirjoittelee?
En minä ole ketään menossa pahoinpitelemään, kuhan oltaisiin vertailtu kaupunkeja, ei se ole ultimaalinen totuus vaikka kaupungit osuisivat kohilleen, jokainen voi vetää omat johtopäätökset. Miksi tämä asia sinua niin suututtaa? Eikö jumala ole määrännyt kaiken etukäteen tapahtuvaksi? Eikä tosiuskovaiselle mitään pahaa tapahdu, ja jos tapahtuukin niin se oli osa jumalan suunnitelmaa vai miten se meni. Ja jos helpottaa niin voin lausua rukouksen myös :/
:lol2:
Joo ei se noin mennyt. En halua etta yllapito katselee mun ip-osoitetta tai tekee mitaan salapoliisityota. Olkoonkin, etta tiedon hyoty on rajallista.
Schweitzer's background is in biology, and she performed a number of tests on the fossils that are common medical practices today.
The paleontologist and her colleagues removed mineral fragments from the interior of the femur by soaking it in a weak acid. The fossil dissolved, exposing a flexible, stretchy material and transparent vessels.
The vessels resemble blood vessels, cells, and the protein matrix that bodies generate when bones are being formed.
Mika eniten kreationistien tavassa ajatella arsyttaa on juuri heidan tapansa vain latoa lisaa ja lisaa poytaan sen sijaan, etta koskaan pysahtyisivat hetkeksikaan miettimaan asioita, jotka ovat heille osoitettu vaaraksi. Omalla kohdallani, jos joku latoo poytaan faktaa, joka on ristiriidassa omien tietojeni kanssa, niin pysahdyn kuitenkin miettimaan, etta
a) Kuinka luotettavaa tama minulle annettu uusi fakta on?
b) Mista syysta olen luullut faktan olevan toisenlaista?
c) Mita tasta seuraa?
Taalla esim. Krea on listannut joitain loytoja tai niihin liittyvaa, jotka Dragon on heti osannut kertoa varmuudella virheellisiksi. En ole kuitenkaan Krean nahnyt yhdessakaan postauksessa pohtivan miksi joku hanen faktansa ei ole ollut totta, vaikka hanen luotettavana pitamansa sivut ovat nain vaittaneet. Ongelma ei vain poistu silla, etta copy pasteaa listauksesta seuraavan todisteen.
Krea listasi muuten tassa aikaisemmin taas jonkun linkin soft tissue -loydoksesta. En tieda histologiasta mitaan, mutta epailisin, etta tiedemiesten maaritelma fossiilissa loytyvalle pehmytkudokselle on hiukan toinen kuin K-marketin lihatiskilta loytyva pihvi. Oma villi veikkaukseni on, etta mika tahansa loyto, johon on jaanyt mitaan mika mahdollistaa solutason paatelmien tekemisen, klassifioidaan talla tavalla. Joku viisaampi korjatkoon, koska itseanikin kiinnostaisi mita tarkemmin sanottuna naissa vastaavissa loydoksissa on loytynyt. Tama artikkeli antaa aiheesta ainakin jonkun kuvauksen:
Lahde: http://news.nationalgeographic.com/news/2005/03/0324_050324_trexsofttissue_2.html
Höh. Kuoleeko tää topic taas vaikka tästä sai viime päivinä parasta hupia aikoihin.
Vielä noista kreationeista niinkuin powerhousu jossain vaiheessa sanoi, pelottavaa sakkia tavallaan. Se että kuinka sokean tyhmä ihminen voi olla kaiken faktan ja logiikankin edessä kun vain sattuu uskomaan johonkin. Useinhan näissä on kyllä aloitettu aivopesu jo lapsena. Asiaa sivuaa mielenkiintoinen kirja Usko,toivo ja huijaus jonka on kirjottanut Hannu Lauerman.
Tai voipa sen tilata nätisti netistäkin niin ei tarvi vaivautua. Kirjan uusimman painoksen nimi on lyhennetty muotoon Huijaus.Linkitin tänne aiemmin youtube-nimimerkin Evid3nc3 tekemän videon, ja linkin hänen kanavalleen. Noh, kaveri on nyttemmin tehnyt uuden videon jonka aihe on viimeviikkojen keskusteluun hyvinkin sopiva: