🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Kuinkahan hyvin tuo dos Santos muuten taitaa englantia? Ku ainakin kaikissa haastatteluissa sen puheet on dubattu.

Aika mielenkiintoinen TUF-kausi varmaankin tulossa. Lesnar ei varmaan itsessään osaa opettaa suojattejaan kovin kummoisesti, mutta luultavasti mukana on kuitenkin ihan ammattitaitoinen tiimi. Mielenkiintoista nähdä, että minkälaisina persoonina Lessu ja Dos Santos kuvataan tämän formaatin yhteydessä. Dos Santoskin saattaapi olla Lessulle kohtuullisen kova pala, jos ei saa pystyään yhtään paremmalle tasolle.

Hyvinhän tuon Dos Santosin enkku riittää, kuitenkin tuo video joulukuulta ja kerkiää opetella aika reippaasti showhun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En yhtään ihmettelisi vaikka Brock menisi häviämään tuon matsin tahallaan, jotta hänen ei tarvitsisi ottaa revanssia Cainin kanssa ;)

Itse odotan innolla tulevaa TUF:ia etenkin Lesnarin takia, mutta myös JDS:n takia, koska hän on jäänyt minulle "tuntemattomaksi". Ja tosiaan mielenkiinnolla odottelen sitä, että kuinka nämä henkilöt käsikirjoitetaan. Kuitenkin Lessusta tehdään kusipää ja JDS on se hyvis. Kuten viime kaudella oli GSP. Mutta never knows. Toivotaan että Lessu saa olla oma itsensä. Mielenkiintoinen matsi kyllä tulossa näiden herrojen välillä.

Itse odotan innolla tulevaa TUF:ia etenkin Lesnarin takia, mutta myös JDS:n takia, koska hän on jäänyt minulle "tuntemattomaksi". Ja tosiaan mielenkiinnolla odottelen sitä, että kuinka nämä henkilöt käsikirjoitetaan. Kuitenkin Lessusta tehdään kusipää ja JDS on se hyvis. Kuten viime kaudella oli GSP. Mutta never knows. Toivotaan että Lessu saa olla oma itsensä. Mielenkiintoinen matsi kyllä tulossa näiden herrojen välillä.
Odotan myös innolla, ja toivon ettei Lesnarista väkisin leivota jotain mulkvistia.

Mitä enemmän valintoja mietin, niin onhan tämä vähintään mielenkiintoinen.

Odotan myös innolla, ja toivon ettei Lesnarista väkisin leivota jotain mulkvistia.

Mä ennustan, että Lesnarista tehdään kaikkien aikojen vihatuin TUF-valmentaja. Siinä missä JDS viettää tiimeineen laatuaikaa nuotiolla vedellen Gumbayaa, niin Lesnar tönii ja vittuilee kaikki kumoon ja lisäksi sen joukkue häviää kaikki matsit. Ja sanomattakin selvää, että valmentajien kohtaaminen rikkoo kaikki PPV-ennätykset.

Mä ennustan, että Lesnarista tehdään kaikkien aikojen vihatuin TUF-valmentaja. Siinä missä JDS viettää tiimeineen laatuaikaa nuotiolla vedellen Gumbayaa, niin Lesnar tönii ja vittuilee kaikki kumoon ja lisäksi sen joukkue häviää kaikki matsit. Ja sanomattakin selvää, että valmentajien kohtaaminen rikkoo kaikki PPV-ennätykset.
Voi hyvin olla, aivan perseestä toki, mutta kyllä silti innolla tulee katsottua. :)

voittaja pääsee toki Cainia vastaan, mutta väliaikaista mestaruutta ei ole jaossa.

On sitten vähän hassu juttu jos JDS häviä ja sitten saa titteli mahiksen.
Dana sanoi että Lesnar/JDS voittaja menee Cainia vastaan eli tuo skenaario ei ole mahdollinen. Eli aika paska juttu JDS:lle jos sattuisi häviämään eli menettäisi jo kerran saadun tittelimatsimahdollisuuden, mutta tuskinpa JDS voi Lesnarille hävitä.

Back
Ylös Bottom