Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkottaakoha se sitä, että Brock ja JDS ottelee väliaikaisesta mestaruudesta ja voittaja Cainia vastaan?
Mjoo, no ei varmaan ole vaaraa että noin kävisi ens kauden tuffissa. ;)
Hahah! Helmi :DPitiki sanoo.. Yhtää mitää..
Odotan myös innolla, ja toivon ettei Lesnarista väkisin leivota jotain mulkvistia.Itse odotan innolla tulevaa TUF:ia etenkin Lesnarin takia, mutta myös JDS:n takia, koska hän on jäänyt minulle "tuntemattomaksi". Ja tosiaan mielenkiinnolla odottelen sitä, että kuinka nämä henkilöt käsikirjoitetaan. Kuitenkin Lessusta tehdään kusipää ja JDS on se hyvis. Kuten viime kaudella oli GSP. Mutta never knows. Toivotaan että Lessu saa olla oma itsensä. Mielenkiintoinen matsi kyllä tulossa näiden herrojen välillä.
Odotan myös innolla, ja toivon ettei Lesnarista väkisin leivota jotain mulkvistia.
Voi hyvin olla, aivan perseestä toki, mutta kyllä silti innolla tulee katsottua.Mä ennustan, että Lesnarista tehdään kaikkien aikojen vihatuin TUF-valmentaja. Siinä missä JDS viettää tiimeineen laatuaikaa nuotiolla vedellen Gumbayaa, niin Lesnar tönii ja vittuilee kaikki kumoon ja lisäksi sen joukkue häviää kaikki matsit. Ja sanomattakin selvää, että valmentajien kohtaaminen rikkoo kaikki PPV-ennätykset.

On sitten vähän hassu juttu jos JDS häviä ja sitten saa titteli mahiksen.mmaweeklyn mukaan kyseessä ei ois väliaikainen mestaruus.
http://mmaweekly.com/brock-lesnar-vs-junior-dos-santos-at-june-ufc-ppv-no-interim-title-on-the-line
Dana sanoi että Lesnar/JDS voittaja menee Cainia vastaan eli tuo skenaario ei ole mahdollinen. Eli aika paska juttu JDS:lle jos sattuisi häviämään eli menettäisi jo kerran saadun tittelimatsimahdollisuuden, mutta tuskinpa JDS voi Lesnarille hävitä.On sitten vähän hassu juttu jos JDS häviä ja sitten saa titteli mahiksen.