Käytetäänkö miesten tuoksuista myöskin sanaa hajuvesi? After shave on tietysti partavesi, mutta entä "Eau de toilette"-luokiteltuja tuotteita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytetäänkö miesten tuoksuista myöskin sanaa hajuvesi? After shave on tietysti partavesi, mutta entä "Eau de toilette"-luokiteltuja tuotteita?
Miksi?? Koirilla on pakottava tarve jemmata luu pihalle? Just annoin koirille rustoluut, ja nyt toinen rääkyy omansa kanssa aivan sydäntä särkevästi ulko-oven edessä. Toiset sanoo että "pahan päivän varalle" Mutta miksi vain luu? eikä myös muitakin herkkupaloja?
Kyllä mun koirani hautaa myös sämpylöitä, ja mitä vaan mitä se ei juuri sillä hetkellä halua syödä. Kerran kulki puoli tuntia ympäri kämppää leipä suussa kun ei löytänyt sille hyvää piiloa (olin ikävä ja kielsin kissanhiekkalaatikon käytön tähän tarkoitukseen). Itse ihmettelen, miksei koira eritä sylkeä kun sillä on ruokaa suussa. Kyllä sen sämpylän olisi kaiken järjen mukaan pitänyt puolessa tunnissa vettyä aikalailla.
Jos en oo ihan väärässä niin koirilla toi suun kuivuminen ei toimi ihan samalla tavalla kuin ihmisillä. Meiän koirat ainakin on kuolannu ainoastaan kahdessa eri tilanteessa, sillon kun ne odottaa jotain ruokaa tai sillon kun ne on ulkona lämpimällä ilmalla.
?Onko roskaruokapaikat tänään auki?
Nopeasti katsottuna vaikuttaisi siltä, että tuo maksamasi vero eli 32,80e on 1% vuoden veronalaisista tuloistasi. Siis veronalaiset tulosi ovat olleet 3280e.Kysymystä verokortista. Verokortissa lukee:
Laskelma veroprosentista
Koko vuoden verot yhteensä.......32,80
Perusprosentti..........................1%
Eli tuleeko tuon 32,8e lisäksi vielä 1% veroa tuloista vai onko tuo 1% pyöristys päivärahaprosentista joka on 0,82%?
Tarviiko esittää plussakorttia jos maksaa plussaseteleillä?
Missä kohtaa suunnilleen Die Hard 3 Halme esiintyy? 0-120 min
Nopeasti katsottuna vaikuttaisi siltä, että tuo maksamasi vero eli 32,80e on 1% vuoden veronalaisista tuloistasi. Siis veronalaiset tulosi ovat olleet 3280e.
Miksei mun avatar näy tuon isompana?