Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei väsytä ei... perkele.... joka minuutti tajuaa, että voi nukkua minuutin vähemmän. Ja totakun ajattelee joka minuutti, nii ei varmaan tuu uni. Voihan v...

Ihana kolmen viikon loma edessä, me happy! :)

Mihis herra C onpi heräämässä?

Nukuin nelijään iltapäivällä ni sattumoisin ei väsytä. Mitäs muut pallerot?

Mihis herra C onpi heräämässä?

Pitäis päästä kyydillä cityyn, missä sit täytyy tehdä joululahjaostoksia ja käydä puntilla ja naurattaa naista.. On se rankkaa...

Chunky Monkey, selitäpä mulle, miten sulla voi olla niin käsittämätön naismaku? Tykkäät vissiin vaan läskeistä kaukaasialaisista naisista :D

Huoh, olen taas ihan uneton. Tätä tää on kun ei ole mitään järkevää tekemistä! Tänään ohjelmassa oli päiväkaljalla käyntiä serkun kanssa, jota en ole nähnyt melkein puoleen vuoteen. Sen takia jouduin heräämään aikaisin, eli klo 12 :jahas:

Chunky Monkey, selitäpä mulle, miten sulla voi olla niin käsittämätön naismaku? Tykkäät vissiin vaan läskeistä kaukaasialaisista naisista :D

Naismakuni on aikain saatossa muotoutunut yhtä täydelliseksi kuin on tämä maailmankaikkeutemmekin, jossa elämme.. Vakavasti puhuen, täytyyhän sitä olla jotain mistä ottaa kiinni! ;)

Back
Ylös Bottom