Tuollainen lisäosa on mahdollinen vBulletin foorumeille, olis ihan kätevä etenkin näissä ketjuissa.Ei tule ilmoitusta lainaamisesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollainen lisäosa on mahdollinen vBulletin foorumeille, olis ihan kätevä etenkin näissä ketjuissa.Ei tule ilmoitusta lainaamisesta.
Lainaan töykeästi itse itseäni, mutta onko porukalla kokemuksia siitä, että voiko junaa oikeesti loppuunmyydä?Pääseekö kaukojunaan aina, vaikka paikkalippua ei saisi ostettuakaan? Pitäisi mennä kotopuolessa käymään jouluna ja varmaankin ensi perjantaina on 16-18 aikaan pahimmat ryysikset junissa, niin voi olla heikkoa päästä istumaan. Inttiaikoina toki pääsi aina junaan vaikka ei paikkalippua ollut, mutta niitä lippuja ei erikseen tarvinnut ostaakaan. Onko junissa siis joku maksimimäärä, joka voidaan myydä vai saako siellä periaatteessa olla niin paljon väkeä kuin sisälle sopii?
Paikkaliput voi myydä loppuun, mutta aina olen junaan saanut lipun ilman paikkatietoja. Lipunmyyntiautomaatti tarjoaa lippua ilman paikkatietoja, jos ei istumapaikkoja ole enää jäljellä. Sitten pitää vaan seisoskella jossain tai mennä ravintolavaunuun spottaamaan joku paikka. Oman kokemuksen perusteella jos mahdut junaan sisälle johonkin seisomaan niin ei sieltä pois heitetä.pezku^ sanoi:Lainaan töykeästi itse itseäni, mutta onko porukalla kokemuksia siitä, että voiko junaa oikeesti loppuunmyydä?

Paikkaliput voi myydä loppuun, mutta aina olen junaan saanut lipun ilman paikkatietoja. Lipunmyyntiautomaatti tarjoaa lippua ilman paikkatietoja, jos ei istumapaikkoja ole enää jäljellä. Sitten pitää vaan seisoskella jossain tai mennä ravintolavaunuun spottaamaan joku paikka. Oman kokemuksen perusteella jos mahdut junaan sisälle johonkin seisomaan niin ei sieltä pois heitetä.
Sen lipun voi ostaa paikasta nimelta internetti myös etukäteen niin on se oma perseenpaikkakin varmasti.![]()
Mä yritin kuukausi sitten ostaa automaatista pendolinoon opiskelijalippua, mutta juna oli täynnä niin se ei antanut ostaa. Sitten kävin tiskiltä kysymässä niin muija sanoi, että juna on täynnä, ei saa lippua. Ihmettelin kyllä vähän että mitä vittua. Saako sen seisomapaikan sitten ostettua ainoastaan junasta? Vai saako sen muka tiskiltä tai automaatista jos jotenkin erikseen kysyy?
Näkeekö täältä jostain milloin on itteä lainattu? Esim. joku kohta lainaa tätä mun tekstiä kun tulee vastaus, niin näänkö sen ilmoituksena tjs jostain? :D vai mistä porukka aina tietää että niille on jotain vastattu.
Ite tulee aina naurettua ja vittuiltua kaikille tyypeille, jotka jättävät asiat viimetippaan, mutta tällä kertaa se olen minä :D. Eli kysymys tästä 2-vaiheesta.
Mulla on tossa tämän hetkisessä ajokortissa viimeinen voimassaolopäivä 12.01.2011. Pitääkö 2-vaihe olla suoritettuna tätä ennen kokonaan? Oon kuullut vähän erilaista tietoa kavereilta. Jotkut sanoavat että arvioiva-ajo pitää olla tohon mennessä suoritettuna eikä sitä koko hommaa, johon ilmeisesti kuuluu oppitunteja ja rata-ajohommia? Mitenkä se siis menee :D?
Ite tulee aina naurettua ja vittuiltua kaikille tyypeille, jotka jättävät asiat viimetippaan, mutta tällä kertaa se olen minä :D. Eli kysymys tästä 2-vaiheesta.
Mulla on tossa tämän hetkisessä ajokortissa viimeinen voimassaolopäivä 12.01.2011. Pitääkö 2-vaihe olla suoritettuna tätä ennen kokonaan? Oon kuullut vähän erilaista tietoa kavereilta. Jotkut sanoavat että arvioiva-ajo pitää olla tohon mennessä suoritettuna eikä sitä koko hommaa, johon ilmeisesti kuuluu oppitunteja ja rata-ajohommia? Mitenkä se siis menee :D?

Joo varasin tosiaan ajan tohon 2-vaiheeseen. Vastaus tohon kysymykseen olin, että jos on ajokoulun kirjoilla tohon 12.01.2011 mennessä 'suorittamassa 2-vaihetta', voi 2-vaiheen suorittaa vaikka viimeinen voimassaolopäivä olisikin mennyt umpeen. Ajaa ei tietenkään saa normaalisti liikenteessä tuona aikana ennen kuin 2-vaiheen on suorittanut kokonaan loppuun.Sun pitää suorittaa arvioiva-ajo tuohon 12.01.2011 mennessä. Rata-ajon voi suorittaa vaikka sun ajokortti ei ole voimassa Näin ainakin täällä etelä-Suomessa, mutta suosittelen soittamaan autokoululle ja varmistamaan asia sieltä koska Counterfeith esitti eriävän vastauksen.
e. asian varmistettua voisit sitten tulla meille kertomaan miten se meni![]()
.En ole vähään aikaan osunut täyteen pendolinoon. IC:hen olen aina saanut lippuja vaikka olisi paikkaliput myyty. Täydellä pendolinolla en ole yli vuoteen matkustanut että voipi olla ettei niihin nykyään saakaan lippuja jos ne ovat täynnä.henki sanoi:Saako sen seisomapaikan sitten ostettua ainoastaan junasta? ......Vai saako sen muka tiskiltä tai automaatista jos jotenkin erikseen kysyy?
Haluaisin puhelimeeni tekstiviestin ääneksi yhden kohdan yhdestä elokuvasta. Mitenkähän se niinku käytännössä onnistuu?
Voi vittu. Kauhee homma.
Mäki haluun tuon :D
No käytännös tää "It's so fluffy I'm gonna dieeee" -kohta. Saa olla mukana toi IT'S SO FLUFFY -kohtakin.
http://www.youtube.com/watch?v=etwF-kCTcFU
Tuossa ois se pidempi versio, joka on suoraan tuosta YouTube pätkästä tehty. Laadulliset/leikkauksen tarkkuus valitukset saa esittää tähän suuntaan sit.
http://www.mediafire.com/?w5bl5rfwcq5dhaf