Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa mitenkään. Tänään heitin juuri muistaakseni jo viidennen sheikkerin roskiin kun haisi niin paskalle.
Ei saa mitenkään. Tänään heitin juuri muistaakseni jo viidennen sheikkerin roskiin kun haisi niin paskalle.
5 sheikkeriä roskiin? Itselläni on ollut varmaa 4 vuotta sama sheikkeri käytössä, eikä se millekkään haise. Joskus unohtunut jopa salikassiin moneksi päiväksi, ja sittenhän se vasta kuolemalle haiseekin. Peskää pesuaineen kanssa ja jättäkää likoamaan.
Miks mulla ei oo nälkä kun oon nukkunu 12 tuntia, mutta kun oon valvonu esim. 6 tuntia niin alkaa olee jo iha saatanan kova nälkä?
Mitäs veikkaat kumpi kuluttaa enemmän energiaa, se nukkuminen vaiko hereillä olo + siihen liittyvät (elin)toiminnot?
^Riippuu ihan siitä, mikä siinä jauheessa on vaikuttava aine. Eli mikä se on? Ja kuinka paljon sitä on annoksessa ja paljonko sun parasetamoliannoksessa on parasetamolia?
Miks mulla ei oo nälkä kun oon nukkunu 12 tuntia, mutta kun oon valvonu esim. 6 tuntia niin alkaa olee jo iha saatanan kova nälkä?
^^No tossa on melkoisen iso määrä jo parasetamolia yksistään tuossa jauheessa. Riittää kyllä yksinäänkin varmasti, ei tarvitse enää ottaa enempää kerrallaan. Asiaa mistään tarkistamatta heitän ulkomuistista, että parasetamolia ei yleensä suositella otettavaksi vuorokaudessa yli 3000 mg. Siitä en tiedä, tuleeko parasetamolista lääketokkuraa, mutta kyllä se tepsii jo sillä 1000 mg annoksella, ja mulla ihan hyvin 500 mg annoksellakin melkein vaivaan, kuin vaivaan. Kannattaa myös jättää alkoholilla läträäminen noiden kanssa toiseen kertaan, varmuuden vuoksi. Parasetamoli on kuitenkin maksatoksinen aine.
Taidan tehdä niin, että jos on vielä illalla paska olo, otan max. yhden tollasen jauhejutun, mutta en kapseleita. Tuntuu kyllä vaikuttavan aika vahvasti, varsinkin kun en normaalisti ikinä syö mitään lääkkeitä.Aivot kuluttaa energiaa ihan helvetisti. Siks vaikka löhöäisit sen 6h sohvalla kattomassa leffaa kulutat paljon enemmän ku nukkumalla 12h jossa aivot toimii murto-osalla siitä tehosta mitä hereillä ollessaan

"Aivojen energiankulutus ei levon aikana juuri pienene; onpa havaittu sen univaiheen aikana jopa lisääntyvän."
^
Eikös se nyt ole ihan sama... kaikki tietää mistä puhutaan ja helpompi sanoa kalori :p
Itse en siis tiedä kumpi on oikein, en ikinä ajattelut kulutusta. Perstuntumalla mennään.

Aivot kuluttaa energiaa ihan helvetisti. Siks vaikka löhöäisit sen 6h sohvalla kattomassa leffaa kulutat paljon enemmän ku nukkumalla 12h jossa aivot toimii murto-osalla siitä tehosta mitä hereillä ollessaan