Treeniohjelma 1-2 krt viikossa käyvälle
Noni eli päätin perustaa uuden ketju täst aiheest ku oon ny selaillu vähä erilaisii treeniohjelmii mut ei oikee löydy mieleistä ja sopivaa... Täytän 15 ja painan n. 80kg(puhasta lihasta

) ja pituus on 187cm. oon ny n. kerra viikossa käyny salil 2vuotta perusliikkeinä: penkki,selät&vatsat,jalkojen koukistajat,hauis ja ylätalja.. Nyt oon pari kuukautta vähän alkanu tekee kyykkyjä,jalkaprässii,mavea,rinnallevetoo(polvet olivat herkkinä siin 11-13v. ) Oon harrastanu jalkapalloo 3v aktiivisesti pari vuot sit ja nyt käyn vain harkoissa, koska päälaji koris on vieny nii paljon aikaa(nytten 5krt. viikos harkkoja)
Itselläni ei ole koskaan ollu minkäänlaista ohjelmaa vaan aina oon tehny siinä järjestyksessä ja niitä liikkeitä mitä itse nään tarvitsevan tehdä ja siksi tää asia on aivan uusi minulle vaikka oon puntilla kohta käyny 3v :D
Peruspunttikerta nyt 4kk ollu=
penkkipunnerrus 5x10
jalkaprässi 5x10
ylätalja 5x10
puolikyykky 3x10
hauis tangolla 3x10
rinnalleveto 3x5
selät ja vatsat 3x10
maastaveto 3x10
soutuliike painoilla 3x10
pohkeet 5x10
jalkojen koukistajat(etu- ja takareisi) 5x10
pohkeet 3x10
rannelihakset 10x3
-palautukset noin 2 minuuttia AINA
-hiki harvoin tulee(pitäisikö?)
siinä on suurinosa mitä teen( kyllä varmasti jäi jotain liikkeitä pois) mutta HUOM! tuossa on siis 1 kerran treeni! Ja nuo sarjojen määrät vaihtelevat tosi paljon!Viihdyn siellä puntilla sen 2-3h. helposti, itse pidän kuntosalilla olemisesta ja eikä sinne meneminen tai oleminen ole ainoastaan siksi että voima kasvaisi vaan pidän siitä oikeasti. mahdollisuutta salilla käymiseen talvella ei ole kuin max. 2krt viikossa koristreenien vuoksi... + Huom teen kotonaki aika paljon kaikkea aina kun on aikaa. (itelläni penkki,10kg tanko,painoja,käsipainoja,painopalloja ja kumilenkkejä) noilla saa tehtyä melko monia liikkeitä mut yleisimpiä on ne penkki,mave,syväkyykky ja pohkeet
Ja miten ruokavalio säännöllistämine ja lisäravinteiden käyttö?(en ole käyttäny koskaa)
Eli voisiko joku fiksu ja kokenut laatia nyt semmose ohjelma joka sopii 2 kertaa viikossa puntilla käymiseen/kerran viikossa puntil käymisee???(Pääasia että pomppu paranee,haba kasvaa, ja tulee sitä yleistä voimaa joka paikkaan= eli en haluais luopua minkään lihaksen treenamisen lopettamisesta) ja hyväksyn ''ilman painoja liikeitä'' kanssa, esim. hyppelyt yms.
SUURET KIITOKSET AUTTAJILLE ETUKÄTEEN!!!!