Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vetääkö se telalla,yhdellä pyörällä vai neljällä? Pelkästään takimmaisilla kahdella kenties? Mikä se oli se sun käsijarruhärpäke jossain toisessa threadissa? Valotappa sitä hieman.

Vetääkö se telalla,yhdellä pyörällä vai neljällä? Pelkästään takimmaisilla kahdella kenties? Mikä se oli se sun käsijarruhärpäke jossain toisessa threadissa? Valotappa sitä hieman.

Alumiini/magnesiumrunko:kuola:, titaanipakosarja/putkisto:kuola:, 160hv:kuola: ja telalla vetää.

Ja mikä käsijarruhärpäke?:D Meinaat varmaan sitä pistol grip-shifteriä. Ei olla käsijarru, olla vaihdekeppi.

Alumiini/magnesiumrunko:kuola:, titaanipakosarja/putkisto:kuola:, 160hv:kuola: ja telalla vetää.

Ja mikä käsijarruhärpäke?:D Meinaat varmaan sitä pistol grip-shifteriä. Ei olla käsijarru, olla vaihdekeppi.

Pitänee alkaa guuglettaa kohta. Kerta tässä Keski-Suomen korvilla vaikutat ilmeisesti? Niin pitänee ehkä joskus tulla tarkastaan livenä miten ne sun vehkeet oikein syöttäää :rock:

Heti ostettu "TESTIVOITTAJA" :D
Lähinnä tuota sun "superälytönpistooligrip"-sifteriä piti käydä tarkastelee, että minkälainen se käytännössä on ja tekeekö sillä mitään. Sulta löyty komia punainen heittoistuin nappula omastas!

Viime talven ajoin tuolla ärässällä...

ja se tuntui niin soivalta peliltä että päivitin sen nyt tuohon uusimpaan malliin.

Käytännössä se keppi liikkuu vaan eteen-taakse, eli samaan tyyliin kuin sekventaalivaihteiston keppi. Taaksepäin pienempiä ja eteenpäin isompia vaihteita. Tuolla napilla voi ohjata esim ilokaasusolenoideja, tai breikkiä tai mitä nyt vaan mihin sen haluaa kytkeä.

Kyl kai tollasella kelkallakin huristelis. En oo koskaan kokeillu. Endurolla ajellu vaan niin tollai iso köntti näyttää niin kankeelta :D

Tää ei nyt kyllä mitenkää suju taas tää homma. Eilen päkistin ulos yhden roikkuneen observointitehtävän, viimein. Nyt olis yritys saada pari luentopäiväkirjaa aikaiseksi. Ei vaan huvittais. Mä oon niin huono näissä. Sanon sanottavani kolmella lauseella ja sit pitäis vielä vähintään sivun verran jaaritella paskaa. Yöh. Mut ulkona kivasti rapsakka keli, kävimmä koiran kanssa siellä möyrimässä, näyttää uhkaavasti siltä että tolle maastomakkaralle on hankittava tossut....

Tää ei nyt kyllä mitenkää suju taas tää homma. Eilen päkistin ulos yhden roikkuneen observointitehtävän, viimein. Nyt olis yritys saada pari luentopäiväkirjaa aikaiseksi. Ei vaan huvittais. Mä oon niin huono näissä. Sanon sanottavani kolmella lauseella ja sit pitäis vielä vähintään sivun verran jaaritella paskaa. Yöh. Mut ulkona kivasti rapsakka keli, kävimmä koiran kanssa siellä möyrimässä, näyttää uhkaavasti siltä että tolle maastomakkaralle on hankittava tossut....

Onko se semmonen jalaton koira? ...Welsh Corgi tais olla rotu mitä haen.

Yön aikaa.

Back
Ylös Bottom