Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Perjantai ja lauantai menny iha ohi. Oon homehtunu vaan kotona ja keittohammastaki kolottaa.
Mutta onneksi löytyy rohto, huamenna aamulla salille hakkaamaan säkkiä tunniks pariks. Kyllä helpottaa meinaa.

Vitutukseen auttaa aina se kun lukee vaikka täältä kuinka ihmiset joutuu lukee tentteihin ym. :D Itsellä lukio takana ja joku korkeakoulu varmaan vuoden päästä edessä, joten täytyy nauttia nyt tästä kun saa olla sivistämättä itteään jonku aikaa.:)

Todennäkösesti tulossa 80€ pitkävedosta. Pieni raha, mutta on sekin jotain.

Edit. Eiku vittu katoin noi kaks kohdetta väärinpäin. Ei jumalauta mitä paskaa.

Rahaa tuli tilille pari sataa euroa ylimääräistä, kaikki ruokaostokset seuraavalle parille pvälle tehty, ei mitään menoa mihinkään pariin päivään ja iltapväksi luvattu myräkkää. Ovet ja ikkunat kiinni ja tämä poika ei liiku mihinkään enää pariin pvään. On muuten helvetin kylmä ilma tällä hetkellä!

Kävipä hyvin,ajoitin sairaanhoitajalle menon kahteentoista ja olinkin pari minsaa yli oven takana.Fuck,lappu ovessa ilmoitti ...hoitajat tauolla12.00-12.30.No kun ei
sinänsä kiire mihinkän niin otin vuoronumeron ja meinasin että puoli tuntia menee nopeesti,oonpa breikin jälkeen ekana jonossa.No kymmenen minsan jälkeen joku
mies tulee vastaanottohuoneesta,hetken päästä hoitajat ja sanovat pitävänsä tauon kun vähän myöhässä ovat.Minä tietenkin naama happamena, mutta kuitenkin
kohteliaast mutisen "tyypillistä,no okei.Ootte kyllä varmasti taukonne ansainneet..."No hoitsut sanoo että voit mennä tuonne huone kolmoseen lähihoitajan vastaan-
otolle,ottaa varmasti tikit pois mielellään eikä tarvi jonottaa.Päivä pelastettu sillä kukapa.vaikka ei kiire oiskaan mielellään jonottaa.

Äitini ja hänen kaksoissiskonsa 78-vuotiaita, äitini on leski ja viime viikolla kävi niin, että siskostansakin tuli leski --- kovaa kauraa, tätini ja hänen miehensä olivat kuitenkin olleet jo useita kymmeniä vuosia yhdessä.

Tänään kävimme äitini kanssa vierailulla - ei ollut pitkä vierailu, mutta tärkeä meille kaikille, muutama tunti ja silleen. Toisen kuolema on kauhea paikka ja jättää tosi yksinäiseen paikkaan.

Mitäänhän ei tälläisessä voi ennalleen palauttaa, mutta läheisyys ja keskustelukin auttaa, ainakin minua. Oloni oli jotenkin parempi ajaessani takaisin, toivottavasti tädillänikin.

Kyllähän se ilahduttaa kun on eräiden ihmisten kautta saanut huomata että jopa meille kusipäille ja luusereidelle löytyy maailmasta ihmisiä jotka osaavat rakastaa pyyteettömästi :haart:

Nyt on kyllä meikäläisestä tullu riemuidiootti. Olen naurettavan hyvällä tuulella, olen pelkkää hymyä! :)
Ei ressaa, ja urheiluki on muuttunu sellasesks, että saan siitä vaan lisäenergiaa. Jatko-opiskelusuunnitelmat
menee ehkä uusiksi, mutta ymmärtänyt mitä oikeasti haluan elämältä.
+koulun jälkeen salille :puntti:

Tiivistelmä: Olemisen sietämätön keveys :)

Just alotetusta mavesta aika kivuttomasti 2 x 6 x 100kg.

Back
Ylös Bottom