Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi GSP on sitten listan kärjessä? No sehän käy ilmi, jos jutun lukee ajatuksen kanssa läpi. Eli mies on aika pitkälti organisaation kasvot, ykkösmies niinsanotusti. Toki vaakakupissa painaa myös sekin, että miehellä on osaamista ja potentiaalia matseja lopettaa. Väittäisin, että jos GSP olisi koko uransa otellut kuten edellisissä otteluissaan niin ei mies omaisi näin mahtavaa kannatajajoukkoa. Kyllä tuossa minun mielestäni on vissi pointti ettei mies ole Serra matsin jälkeen ollut entisensä. Enkä sano etteikö olisi parempi ottelija, vain vähemmän viihdyttävä.
Pakko myöntää, että kunnon dominointi on mulle huomattavasti viihdyttävämpää kun sille dimoinnille saadaan päätös ennen täyttä aikaa.Kuka ei voi nauttia dominoinnista(not the dirty kind)?
Onko totta? Mikä? Että se TKO oli tuuri vai? Varmaan yhtä hyvä tuuri ku Randelmanin (T)KO Mirkosta..
No oli miten oli, kyseessä siis artikkelin kirjoittajan sarkasmi, fiktiota koko juttu siis. Sitähän ei taida juuri kukaan tietää mitä Serra on matsin aikana sanonut, jos on sanonut mitään. Todentotta Serra voittonsa ansaitsi ja henkilökohtaisesti pidän tuota matsia yhtenä parhaista, varsinkin kun Serra itse hypetti itseään Rocky Balboana joka vastoin kaikkia odotuksia ottaa ja voittaa ns. voittamattoman hallitsijan. 
Ihan varma en ole, että oletko tosissasi 178 tuon kysymyksesi kanssaNo oli miten oli, kyseessä siis artikkelin kirjoittajan sarkasmi, fiktiota koko juttu siis. Sitähän ei taida juuri kukaan tietää mitä Serra on matsin aikana sanonut, jos on sanonut mitään. Todentotta Serra voittonsa ansaitsi ja henkilökohtaisesti pidän tuota matsia yhtenä parhaista, varsinkin kun Serra itse hypetti itseään Rocky Balboana joka vastoin kaikkia odotuksia ottaa ja voittaa ns. voittamattoman hallitsijan.
![]()
UFC on myös viihdettä, halusi sen myöntää tai ei.
Huoh... Tarkoitin, että sanoiko Matt Serra tosiaan noin...
Ja "tuuria"... Matt Serra oli GSP:tä parempi tuona iltana. Kuten Randleman Mirkoa jne.
Tuuria katso TV:stä.
The Tuesday Afternoon Rumor Funhouse
- Vinicius Quieroz wasn't the only fighter who was caught by the UFC's independent drug-testing at UFC 120. There was a second guy who pissed hot for the same steroid, but the company decided to let him off with a private (but very stern) warning. Hint: Main card, but not main event.
Mielenkiintoinen, tästä ois kiva kuulla lisää
Edit: eihän toi oo ees totta vaan perseestä revitty tarina, miksi postata tuota uutisiin?