2 kertaa viikossa salilla, mitä tehdä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kare76
  • Aloitettu Aloitettu
Moro arvon foorumilaiset,
ei oikeen meinaa aika riittää salilla käyntiin enempää kuin 2 kertaa viikossa.

Miten näkisitte että kannattais reenata. 1-jakoinen varmaankin paras vaihtoehto. Mut mut, millaiset treenipäivät?

1. Treeni
-kyykky
-pena
-kulmasoutu
-pystäri
-haubereita ja ojentajia

2. Treeni
-mave
-vinopena
-leuat
-viparit sivulle
-haubereita ja ojentajia

Mitäs ootta mieltä?

Tuo näyttää ihan toimivalle minun silmissä ainakin, mutta vaihtasin 2.Treenissä leukojen ja vinopenkin paikkaa, koska parempi treenata ensin yksi lihas ryhmä, sitten vasta siirtyä seuraavaan, eli tässä tapauksessa selkä ensin :)

Ihan pätevältä vaikuttaa. 1. treenissä tietty ojentajat ovat saaneet jo kahdesti epäsuoraa rasitusta, joten sen tilalle voisi sijoittaa esim. vatsat ja pohkeet, tosin turha erillistä ojentajaliikettä on siitä pois ottaa, jos voimat antavat myöten 2. treenissä voisi mahdollisesti myös tahkota vipareita taakse.

Näyttää ihan toimivalta ohjelmalta. Oletettavasti teet pystypunnerruksen seisten? Jos et, suosittelisin. Siinä kuitenkin joutuu enemmän työskentelemään koko kroppa ja esimerkiksi keskivartaloon saa lisää pitoja. Toinen jippo olisi joka toinen/kolmas viikko tehdä kyykyn sijaa etukyykky, mikä myös ottaa hieman enemmän keskikroppaan, etenkin vatsan puolelle. Etukyykyn voi myös periaatteessa tehdä maven jälkeen, mutta silloin joutuu karsimaan aikalailla sarjapainoista. Tai ainakin itse olen joutunut niin tehdessäni. Kyllä tuolla ohjelmalla varmasti kuitenkin kehitystä saa aikaan.

Näyttää ihan toimivalta ohjelmalta. Oletettavasti teet pystypunnerruksen seisten? Jos et, suosittelisin. Siinä kuitenkin joutuu enemmän työskentelemään koko kroppa ja esimerkiksi keskivartaloon saa lisää pitoja. Toinen jippo olisi joka toinen/kolmas viikko tehdä kyykyn sijaa etukyykky, mikä myös ottaa hieman enemmän keskikroppaan, etenkin vatsan puolelle. Etukyykyn voi myös periaatteessa tehdä maven jälkeen, mutta silloin joutuu karsimaan aikalailla sarjapainoista. Tai ainakin itse olen joutunut niin tehdessäni. Kyllä tuolla ohjelmalla varmasti kuitenkin kehitystä saa aikaan.

Joo pystäriä on tullu tangolla tehtyä seisten, se hyvä liike on.

Taidan vielä tehdä sellaisen muutoksen tuohon että
1. Treeni
-kyykky
-vinopena
-kulmasoutu
-pystäri seisten tangolla
-haubereita ja ojentajia

2. Treeni
-mave
-dippi
-leuat
-viparit sivulle