Mitä helvettiä te aina juotte kun aamulla oksettaa? Itse olen tasan kerran kännissä oksentanut (viiniä) ja tasan kerran krapulassa aamulla (litra absolutia ja jotain glögiä). Kuitenkin aina tulee kuositettua sen verran ankarasti ,että ei ainakaan määristä voi kiinni jäädä. Voi tosin johtua siitäkin etten lipitä mitään siidereitä tai lonkeroita, vaan bissellä / väkevillä ja joskus joillakin drinkeillä (jekkubatteryt yms variaatiot) mennään.
Niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.. En kyllä tiiä mistä syystä mulla tulee niin helposti helvetin huono olo darrassa, tullu jo vuosia sitten. Ei välttämättä tarvi edes olla missään änkyräkännissä ja silti tulee. Esimerkiksi kykenen aina kävelemään omilla jaloilla eikä muistikaan mene ikinä... Toisaalta sen oon pannu merkille, että unen määrä vaikuttaa selvästi: jos menee aikasin nukkumaan ja saa nukuttua yli 6 tuntia niin olo voi olla aika hyvä, vaikka olis ollut kovassakin humalassa. Sitten taas jos menee aamuviiteen niin herää kuitenkin ysiltä ja sillon yleensä tulee darrakin.
E: Juomisilla on sen verran vaikutusta, että jos väkeviä on ottanu enemmän niin silloin on varmemmin kova krapulakin. Siksi en yleensä ees niitä paljon ota vaan juon pääasiassa aina olutta.

Viimeksi sitten perjantaina join yhden tuoppikokoisen kaljan, kaksi 0,5 litran siideriä ja päälle sitten vähän vielä jotain sekalaista mitä tarjottiin, en isoja määriä enkä kokenut niiden erityisemmin lisäävän humalatilaani. En mielestäni edes ollut kovin humalassa, muistan kaikki tapahtumat, askel ei horjunut eikä sellaista. Illalla ja yöllä join niin paljon vettä, että ramppasin vessassakin useamman kerran kesken unien. Ja enkös vain kärvistellyt sitten aamuyöstä jo kamalassa krapulassa, enkä kehdannut edes mennä laattaamaan, kun en halunnut häiritä muita asunnossa olijoita yrjöäänillä. Ja kirsikkana kakun päälle mun krapula kesti kaksi vitun päivää.