Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Välillä tuntuu siltä kuin, että sillä ihmisten idiootteudella ei olisi mitään rajaa. Eli vastaus kysymykseen: Äärettömän idiootteja.

Mitä pitäis ottaa huomioon halpaa sykemittaria ostettaes? Onko jollain laittaa linkkiä johonki verkkokauppaan josta vois ostella.

^Osta monta. Kun joku hajoaa, ei kun uusi käyttöön. Ite ostin Lidlistä kahella kympillä/kappale muutaman viime kesänä. Ei ole yksikään hajonnut vaikka päivittäisessä käytössä on.

Tein tässä darrassa pizzaa äsken ja heitin siihen rainbowin aurajuustoa. HYI VITTU SAATANA, mitä helvetin aurajuustoa ne ählämit ja kotipizzan väki pistää pizzoihinsa, kun maistuu taivaalliselta verrattuna tähän paskaan. Darra on tän pizzan jälkeen vähintään kaksinkertainen, vieläkin maistuu suussa tuo kissanpaska, eikä tää maku lähde pois

Omistan asunnon, nostan yleistä asumistukea ja opiskelen korkeakoulussa. Tyttöystäväni opiskelee myös korkeakoulussa ja asuu parhaillaan vuokrakämpässä. Jos muija muuttais mun luokse niin miten se vaikuttais tukiin? Saisinko ite edelleen yleistä asumistukea ja tyttöystäväni maksimituet jos laitettais vuokraksi vaikka 300€/kk? Omat tulot on toistaiseksi pelkkä opintotuki eli ansiotulot olis sen 290€/kk ja yleistä asumislisää tulee suunnilleen 130€/kk(lasketaanko toi ansiotuloks?). Pääomatuloja tulis tyttöystävän maksaman vuokran verran, josta maksaisin ilmeisesti 28% veroa?

Tein tässä darrassa pizzaa äsken ja heitin siihen rainbowin aurajuustoa. HYI VITTU SAATANA, mitä helvetin aurajuustoa ne ählämit ja kotipizzan väki pistää pizzoihinsa, kun maistuu taivaalliselta verrattuna tähän paskaan. Darra on tän pizzan jälkeen vähintään kaksinkertainen, vieläkin maistuu suussa tuo kissanpaska, eikä tää maku lähde pois

Nillitän sen verran, että Aura on Valion tuotemerkki, eli rainbowlla ei voi olla myynnissä aurajuustoa. ;) Mitäpä jos koettaisit sitä oikeaa auraa laittaa seuraavaksi kun teet pizzaa, itsellä ei ole ollut sen kanssa pizzassa mitään ongelmaa. Ostaisin vielä palana, enkä valmiiksi murennettuna. Musta niissä valmismurennetuissa on aina jotenkin öklö maku, tai sitten vaan kuvittelen.

Nillitän sen verran, että Aura on Valion tuotemerkki, eli rainbowlla ei voi olla myynnissä aurajuustoa. ;) Mitäpä jos koettaisit sitä oikeaa auraa laittaa seuraavaksi kun teet pizzaa, itsellä ei ole ollut sen kanssa pizzassa mitään ongelmaa. Ostaisin vielä palana, enkä valmiiksi murennettuna. Musta niissä valmismurennetuissa on aina jotenkin öklö maku, tai sitten vaan kuvittelen.

Opiskelijabudjetilla ajattelin ostaa halvinta mitä löytyy, mutta voi jumalauta tuosta jäi elinikäiset traumat. En varmaan uskalla enää ikinä edes pizzeriasta ostaa lättyä, jossa on aurajuustoa :lol2:

Pizzerioissa on yleensä (kaikissa?) ihan sitä aitoa Auraa.
En mäkään oikein välitä muista sinihomejuustoista.

Mikä on sellainen... ööö... juttu, joka tippuu taivaalta alaspäin, on tosi kirkas ja näyttää melkein laatikon muotoiselta, ensin perässä kulkee sellaiset "vauhtiraidat" jotka sitten maata lähestyessä katoavat, ja ellen erehdy, niin jonka vauhti näytti käsittämättömästi hidastuvan, mitä alemmas se tuli? Mitä vittua? Tuollainen meni taivaalla äsken, kun olin kävelemässä yliopistolle. Onko se jokin lentohärveli, ufo, vai toteutuuko täällä jokin Nostradamuksen ennustus? Häh?

Se oli ihan hiljainen eikä se näyttänyt tulevan alas sellaista vauhtia, mitä voisi olettaa vapaassa pudotuksessa olevalta esineeltä. En jäänyt odottamaan, että se pääsee maahan saakka.

No se tietenkin tuli ekana mieleen, mutta lentokoneet yleensä eivät hohda tai ole neliömäisiä ja ne eivät myöskään tipu alaspäin vaan menevät eteenpäin.

Edit. Jos se oli ufo, niin kestääköhän kauan, että ne tulevat tänne, missä mä olen nyt ja vievät kaikki? Tai ehtivätköhän ne mun kotiin viemään mun perheeni ennen kuin olen siellä takaisin? Voi kakka, mua alko nyt puistattaan se juttu siellä taivaalla. :D

Itse mietin hävittäjää, mutta jos se on laatikon muotoinen niin ei oikein täsmää.

Se oli ihan hiljainen eikä se näyttänyt tulevan alas sellaista vauhtia, mitä voisi olettaa vapaassa pudotuksessa olevalta esineeltä. En jäänyt odottamaan, että se pääsee maahan saakka.

Joku lennätti leijaa?
The-Box-Kite.jpg

No se tietenkin tuli ekana mieleen, mutta lentokoneet yleensä eivät hohda tai ole neliömäisiä ja ne eivät myöskään tipu alaspäin vaan menevät eteenpäin.

Edit. Jos se oli ufo, niin kestääköhän kauan, että ne tulevat tänne, missä mä olen nyt ja vievät kaikki? Tai ehtivätköhän ne mun kotiin viemään mun perheeni ennen kuin olen siellä takaisin? Voi kakka, mua alko nyt puistattaan se juttu siellä taivaalla. :D
.

Eilen olin humalassa. Vieläkin on krapulainen olo vähän. Ja helvetti kun oon niin väsynyt, että on ihan sekava olo.

Back
Ylös Bottom