Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen jo unohtanut miten käy kun vuosikohtainen tuloraja ylittyy. Maksetaanko ylimenevästä duunista lisäprosentilla vai tuleeko vaan mätkyjä?

Yleensä homma kyllä toimii niin, että verokortissa on määritelty tulorajaan asti oleva ennakkopidätysprosentti sekä tulorajan ylittävältä osalta korkeampi prosentti.

MTV3
Suomessa nykyinen laki sallii poliisin esiintyä netissä ainoastaan poliisina. Lainsäädäntöä on esitetty muutettavaksi niin, että poliisi voisi toimia tekaistun identiteetin turvin verkkoyhteisöissä.

Eli tarkoittaako tuo, että jos olen poliisi niin pitää poistaa facebook-tili, jos sielä on muuta kuin "poliisimaisia" kuvia?

Ah, no niin. Se kuullostaa jo järkevämmältä.

Saako noita titanin thp rannesiteitä jostain alle 30 eurolla? Tai mistä noita ylipäätänsä kannattaisi lähteä tilaamaan?
Lisätään tähän vielä, että missä kaupossa noita rannesiteitä myydään? Eli siis, että voisi ihan paikanpäällä käydä ostamassa. Ei noitten nyt välttämättä tuollaiset titanit tarvitse olla, mutta niistä nyt lukenut jonkunverran hyvää palautetta.

täh? Eikö poliisi tee enää soluttautumisjuttuja?!?

Siis se on tossa tilanteessa hyödytöntä koska se liisa 13v rikollisjahdissa se pedofiili on ehdottanut niitä juttuja käytönnössä sille poliisisedälle eikä ole lain mukaan tehnyt mitään väärää, koska sille 13-vuotiaalle ehdottelu on laitonta ja ruudun takana onkin täysi-ikäinen.

Tämä on tosiaankin tyhmä kysymys!

Kuinka voin vuokralaisena purkaa vuokrasopimuksen? Kaikki tietävästä Googlesta olen katsonut että kuinka se tapahtuisi, täytyisi tehdä kai kirjallinen purkuilmoitus?, minne se tehdään???.

Tämä on tosiaankin tyhmä kysymys!

Kuinka voin vuokralaisena purkaa vuokrasopimuksen? Kaikki tietävästä Googlesta olen katsonut että kuinka se tapahtuisi, täytyisi tehdä kai kirjallinen purkuilmoitus?, minne se tehdään???.

Soitat vuokranantajalle näin alkuun, sitten irtisanomisajan jälkeen kirjoitatte irtisanomispaperit?

Jos on käynyt lukion, niin onnistuuko niiden lukion päättötodistusten korottaminen vielä jälkeenpäinkin?

Kertokaahan joku hyvä yöpaikka Kuopiosta yhdeksi yöksi. Lähdemme kaveri porukalla kuun lopussa Kuopioon Eppuja ja Kummelia katsomaan ja yöelämää tsekkaamaan, joten joku halpa motellin tapainen kelpaisi.

Jos on käynyt lukion, niin onnistuuko niiden lukion päättötodistusten korottaminen vielä jälkeenpäinkin?

Yks luokkakaveri käy tällä hetkellä lisäksi vielä iltalukiota saadakseen AMK:ta varten paremmat pisteet. Kyllä kai sen siis pitäisi onnistua.

Paketti jäi tulliin, myyjä laittoi mukaan ns. kuitin jossa arvoksi on merkitty 25USD, (oikeasti 139). Voinko tuon avulla saada paketin tullista ilman ALV: maksuja?

Back
Ylös Bottom