Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

ois tarkotus hakea onttolaan tai kontiorantaan sissiksi eli onko rankka koulutus tälläiselle 5 kertaa viikossa salilla käyvälle ja coopperista menee se vaivaset 2600-2700. Onko mitään mahiksia päästä?. pitäis varmaan ottaa niskasta kiinni ja mennä lenkille.

ois tarkotus hakea onttolaan tai kontiorantaan sissiksi eli onko rankka koulutus tälläiselle 5 kertaa viikossa salilla käyvälle ja coopperista menee se vaivaset 2600-2700. Onko mitään mahiksia päästä?. pitäis varmaan ottaa niskasta kiinni ja mennä lenkille.

Mietis kaks kertaa vielä mitä haluat.. ei oo hääviä maata sateessa mättäällä "väijyssä" montaa tuntia liikkumatta. tai olla jossain sissiteltassa öitä ja syödä sissien sapuskaa.
enkä puhu mistään 3 tunnista vaan kokonaisesta päivästä.
Ja ne sissien operaatiot että kävellään yöllä 20km suuntaan ja sitten 20km toiseen niin ei hääviä.
Kun vaihtoehtona esim. nojata tykkiin ja nukkua pj- teltassa kunnon yöunet.
Ei siitä sissinä olemisesta kuintenkaan mitään propseja saa tänne real life:n puolelle..

Miten jääkiekkokentän jään alle tehdään mainokset? Isoja tarroja, kankaita, heijastuksia, mitä ne on apuaaa!! :wtf:

Itsellä palvelusaika Onttolassa 2012. Kutsunnoissa lautakunta kertoi minimivaatimukseksi cooperisa 2700m ja uintitaidon. Jos A:n paperit saat ja esität halukkuutesi Onttolaan, niin etköhän sinne pääse. Ja käsittääkseni sissikoulutus on vain Onttolassa, ei Kontiorannassa. Itse juoksisin nyt ehkä sen 2600 metriä, mutta eiköhän tammikuussa 2012 tuo 2700 metriä mene helposti. Kannattaa harjoitella juoksemista lisäpainojen kanssa, sitä ne suosittelivat, ettei tule ongelmia.

Mietis kaks kertaa vielä mitä haluat.. ei oo hääviä maata sateessa mättäällä "väijyssä" montaa tuntia liikkumatta. tai olla jossain sissiteltassa öitä ja syödä sissien sapuskaa.
enkä puhu mistään 3 tunnista vaan kokonaisesta päivästä.
Ja ne sissien operaatiot että kävellään yöllä 20km suuntaan ja sitten 20km toiseen niin ei hääviä.
Kun vaihtoehtona esim. nojata tykkiin ja nukkua pj- teltassa kunnon yöunet.
Ei siitä sissinä olemisesta kuintenkaan mitään propseja saa tänne real life:n puolelle..
Luulen, että sissikoulutuksessa oppii monia hyödyllisiä taitoja, mitä jää siinä tykkiin nojatessa oppimatta. Kaikki ei välttämättä halua mennä sieltä, mistä aita on matalin.

Täällä yleisellä puolella oli muistaakseni joskus lahjaidea-ketju, mutta en löytänyt...

Mun kysymys: Onko kaikilla saman tilin korteilla sama security code? Maksoin nimittäin äsken netissä mun visa debitillä ja käytin visa electronin koodia, koska mulla ei ole sitä debit-korttia täällä. Olin vähän ihmeissäni kun se oikeasti toimi :D

Täällä yleisellä puolella oli muistaakseni joskus lahjaidea-ketju, mutta en löytänyt...

Mun kysymys: Onko kaikilla saman tilin korteilla sama security code? Maksoin nimittäin äsken netissä mun visa debitillä ja käytin visa electronin koodia, koska mulla ei ole sitä debit-korttia täällä. Olin vähän ihmeissäni kun se oikeasti toimi :D
Haha what? Ainakin mun pankkikortissa ja Electronissa on eri se CVC security code. Sama tili.

Eri koodi pitäisi olla tai sitten lottovoittoon verrattava sattuma. Jos se CVV/CVC koodi menee läpi kummalla tahansa niin sitten ko. kaupalla on vakavia tietoturvaongelmia... itse välttäisin kuin ruttoa. Ko. koodi on kuitenkin se viimeinen tarkistus että sulla on se kortti oikeasti käsissä eikä vaan skannattu tai valokuvattu etupuolta.

Mikä olisi hyvä hiusväri jolla saisi tukan mustaksi, eikä tarvitsisi kestää kuin yhden illan/max yksi-kolme pesua? Ei peruukkia siis. Halloweeni lähestyy...

Mikä olisi hyvä hiusväri jolla saisi tukan mustaksi, eikä tarvitsisi kestää kuin yhden illan/max yksi-kolme pesua? Ei peruukkia siis. Halloweeni lähestyy...

Joskus jostain lelukaupoista/pilailuliikkeistä sai kaiken värisiä spray-hiusvärejä. Mutta kannattaa varautua siihen, että päänahka on sit mustana vielä ens halloweeninäkin.

Voisko olla, että kyseinen firma ei tarkasta korttia heti? Tulee myöhemmin ilmi, että koodi oli väärä. Ehkä. Veikkaus.

Patterin termostaatti on vaan se nutikka mistä saa säätää lämpöä? Eli kun sellaset tullaan asentamaan niin asentajan ei tarvitse mistään syystä päästä käsiks siihen patterin toiseen päätyyn missä se nutikka ei sijaitse?

Oletetaan ensin, että kyse on vesikiertoisesta lämmityspatterista.

Toisen pään käpistelyn tarve riippuu siitä, onko patterin ilmausruuvi samassa päässä kuin termostaatti, vai juuri siellä toisessa.
Ja ilmauksen tarve taas riippuu siitä, vaihdetaanko pelkkä termostaattiosa, vai sen venttiilirunko myös. Tosin voi olla, että asentaja haluaa joka tapauksessa ilmata patterin.

Eri koodi pitäisi olla tai sitten lottovoittoon verrattava sattuma. Jos se CVV/CVC koodi menee läpi kummalla tahansa niin sitten ko. kaupalla on vakavia tietoturvaongelmia... itse välttäisin kuin ruttoa. Ko. koodi on kuitenkin se viimeinen tarkistus että sulla on se kortti oikeasti käsissä eikä vaan skannattu tai valokuvattu etupuolta.

Joo, näin mäkin asian ajattelin...
Koitin ensin maksaa electronilla (peräti kahdella erillä, säästöpankin ja nordean) ja tarkistutti pankkitunnusten kautta ihan normaalisti, mutta silti pukkasi koko ajan virhettä. En halua uskoa, että kyseessä olisi tietoturvaongelma, sillä toi oli sellanen mesta minkä kautta varattiin koulun matka. Uskon mieluummin lottovoittoon :D

Omituisinta tässä on se, että ostokseni veloittuivat tililtä saman tien ja sain ostosta kuitin jne, eli kyllä se ihan kirkkaasti läpi meni.

Joskus jostain lelukaupoista/pilailuliikkeistä sai kaiken värisiä spray-hiusvärejä. Mutta kannattaa varautua siihen, että päänahka on sit mustana vielä ens halloweeninäkin.

Pitääpä lähteä metsästämään. Ja kiitokset varoituksesta :)

Pilailupuodeista saa myös värillisiä hiusgeelejä. Itse vedin sillä hiukset vihreäksi muutama vuosi sitten. Lähi hyvin pesussa, eikä jätä päänahkaan väriä. Ei ehkä kovin pitkille hiuksille omiaan. :)

Voiko .jpg tiedosto olla 3,99GB kokoinen vai onko tämä tiedosto jotenkin vioittunut tms? En saa tota kyseistä kuvaa avattua paint-ohjelmallakaan.. Ja kyseessä on valokuva, joka on otettu 3,4MP kameralla..

Miten mä saan asevelvollisuuden vaihdettua siviilipalvelusvelvollisuuteen? Kutsunnat oli joskus 2008 ja sain 2 vuotta lykkäystä. Tän vuoden loppuun pitäs toimittaa selvitys terveydentilasta tai palvelus astuu voimaan ja haluaisin vaihtaa ton sivariin.

Back
Ylös Bottom