BB PRO Kai Greene

Hyi video mitä touhu kai green monkey tekee tuola laval :D

Mitäs sitä ollaan nautittu? :D

Ja joo, varmaan aika moni Greene fani on nyt aika hiljaa (esim. minä), mutta ei siitä sen enempää. Greenen vatsa on mitä on ja toivottavasti saisi sitä tulevaisuudessa kuriin. Noi quest poset nyt menee vielä mun mielestä, mutta ei mieluusti enää hullumaksi.

Vähän tähän malliin

Greene: "If you really put your mind to it, everything is possible. It's not just the muscle that lifts the weight, It's your whole mental and physical unity. When the mind is in the zone, the direction of your life is whatever you want it to be."

Coleman:
Nuttin' but a peanut

:lol2:

Tulihan revettyä tuolle spoilerille.

On se Greene vaan härski äijä, oli mahaa tai ei.

Mitäs sitä ollaan nautittu? :D

Ja joo, varmaan aika moni Greene fani on nyt aika hiljaa (esim. minä), mutta ei siitä sen enempää. Greenen vatsa on mitä on ja toivottavasti saisi sitä tulevaisuudessa kuriin. Noi quest poset nyt menee vielä mun mielestä, mutta ei mieluusti enää hullumaksi.

Ihan normaali kommentti toi oli aavikolta..mutta joo hiljaa ollaan ku ei juurikaan ole mitään uusia videoita tai kuvia mitä kommentoida, ja tosta mahasta tai yleensä "gh-guteista" jaksa enää jauhaa, eikä tosta tavasta poseerata toiset tykkää toiset ei.

Saisivat olla vieläkin irvokkaampia nuo Greenen guest posettelut. Yks helvetin friikkishow tuo ammattilaiskehonrakennusskene on nykyään muutenkin. Sama se on viedä sitä vielä pidemmälle luovin vapaaohjelmin. Aina se sen voittaa, että joku gh-gut (kuten Greene) yrittää väkisin tehdä itsestään symmetrian keulakuvaa ja tuplat takaa-asennossa maha raapii takaverhoa. Mitään balleriinatouhua en halua lavalla nähdä, koska vaikka tollanen möykky olis kuinka ketterä, ketterältä se ei näytä. Mukavaa piristystä kun joku edes yrittää

"Joo itse kanssa olin havaitsevinani perussuomalaista takinkääntö-meininkiä."

onhan tää niin perussuomalaista takinkääntö-meininkiä että niitä jotka ei pahemmin ole Kaita arvostanu niin "tosifanit" haukkuu takin kääntäjiksi. Oiskoha nyt vaan silleen että ne jotka pitää/pitäny kaitsusta on vaa hiljaa ja ne jotka vähemmän pitäny kaitsusta avaavat sanaisenarkkunsa kun näkee tän söpön killivatsan tanssahtelemassa.

Mikäli viittaat tuolla Kai Greenen tosifaniudella meikäläiseen, niin voin ihan vain tarkennukseksi kertoa etten ole sellainen. Ärsyttää vaan, kun olen jo jonkin aikaa seurannut tätä topiccia ja heti Olympian jälkeen on tullut pääosin pelkkiä alatyylisiä ja mollaavia kommentteja.

Sit sä et ymmärrä koko touhusta yhtään mitään. Kaitsu elää kehonrakennukselle panostaen siihen kaiken mahdollisen, ja se taas tarvitsee itsensä jatkuvaa motivointia ja tietynlaisia ajattelumalleja/tapoja, joita sitten yritetään noudattaa käytännössä.

eiköhän kaitsun ajattelumallit sun muut ole kuitenkin suurimmaksi osaksi markkinapuheita. Tekee vaan itsestään kiinnostavan kehonrakennusta seuraavien joukossa, ja saa enemmän näkyvyyttä. Tosiaan niinkuin tossa ylempänä beginner quottasi kaitsun ja ronnien puheita, niin ei ronniekaan tarttennut mitään henkimaailman apuja, eikä älytöntä bodauksen palvomista vaan oli hauskalla päällä ja teki hommat ns. pilke silmäkulmassa. yeah buddyyy!

...Ärsyttää vaan, kun olen jo jonkin aikaa seurannut tätä topiccia ja heti Olympian jälkeen on tullut pääosin pelkkiä alatyylisiä ja mollaavia kommentteja.

Katoitko noita uusia videoita? Minkäköhän takia niitä kommentteja tuli?

Sonnin kokoinen kaveri vetää vapaaohjelman pinkissä painiasussa ja heiluttelee handstandissa jalkojaan irvokkaasti. Kivat pinkit rannelämmittimet, maski, pöksyt ja ihana naru... Balleriinamaiset liikkeet vielä korostavat tuota koko vastenmielistä touhua. Se maha nyt on mikä on, eikä se tässä ole se pääasia, vaikka kylläkin vielä korostaa tota koko härskiyttä. Lisäksi mulle ihan sama, että olisiko kyseinen video ollut ennen vai jälkeen Olympiaa, tai olisiko esiintyjä ollut Kai Greene vai joku muu.

Sonnin kokoinen kaveri vetää vapaaohjelman pinkissä painiasussa ja heiluttelee handstandissa jalkojaan irvokkaasti. Kivat pinkit rannelämmittimet, maski, pöksyt ja ihana naru... Balleriinamaiset liikkeet vielä korostavat tuota koko vastenmielistä touhua. Se maha nyt on mikä on, eikä se tässä ole se pääasia, vaikka kylläkin vielä korostaa tota koko härskiyttä. Lisäksi mulle ihan sama, että olisiko kyseinen video ollut ennen vai jälkeen Olympiaa, tai olisiko esiintyjä ollut Kai Greene vai joku muu.

Niin juuri tyypillistä ja samaa vanhaa Kaitsuahan nuo videot ovat ja samanlaista se meininki oli jo ennen tämän vuoden Olympiaa, kuten itsekin mainitsit. Se nyt on aina ollut selvää, että jengin mielipiteet jakautuvat vahvasti, mitä Greeneen tulee.

eiköhän kaitsun ajattelumallit sun muut ole kuitenkin suurimmaksi osaksi markkinapuheita. Tekee vaan itsestään kiinnostavan kehonrakennusta seuraavien joukossa, ja saa enemmän näkyvyyttä. Tosiaan niinkuin tossa ylempänä beginner quottasi kaitsun ja ronnien puheita, niin ei ronniekaan tarttennut mitään henkimaailman apuja, eikä älytöntä bodauksen palvomista vaan oli hauskalla päällä ja teki hommat ns. pilke silmäkulmassa. yeah buddyyy!
Kehonrakennusta ei yleensäkään harrasteta edes amatööritasolla mainitsemallasi tavalla "pilke silmäkulmassa", vaan se on elämäntapa ja siihen panostetaan lähes kaikki mahdollinen. Varmasti jokaista joskus vituttaa lähteä salille tai syödä dieetin mukaisesti, mutta tietyillä oikeilla ajatusmalleilla ne hommat jaksaa vain päivittäin tehdä. Samat ajatusmallit pätevät siellä salillakin kovaa treenatessa, kun tekee vielä yhden toiston vaikka ei millään jaksaisi.

Tietenkin suurin osa kehonrakentajista haluaa antaa muille kuvan, että tekee hommaa "pilke silmäkulmassa", mutta totuus on yleensä täysin eri. Etenkin Ronnien kohdalla.

Pelle äijä toi greene!Maha ulkona ja trikoot päällä.Menisi sirkus finlandiaan!Ei tollasia pitäs ees päästää olympiaan kilpailemaan.Kas kun ei olympiassa ollu noi samat rätit päällä.Jos se tossa videopätkässä kuvitteli ovensa batman ilman batmobiiliä =)

Pelle äijä toi greene!Maha ulkona ja trikoot päällä.Menisi sirkus finlandiaan!Ei tollasia pitäs ees päästää olympiaan kilpailemaan.Kas kun ei olympiassa ollu noi samat rätit päällä.Jos se tossa videopätkässä kuvitteli ovensa batman ilman batmobiiliä =)

Et erota kisan ja guest posen eroa? Helvetin tylsäähän siitä tulisi jos kaikki olisivat samasta muotista.

Kehonrakennusta ei yleensäkään harrasteta edes amatööritasolla mainitsemallasi tavalla "pilke silmäkulmassa", vaan se on elämäntapa ja siihen panostetaan lähes kaikki mahdollinen. Varmasti jokaista joskus vituttaa lähteä salille tai syödä dieetin mukaisesti, mutta tietyillä oikeilla ajatusmalleilla ne hommat jaksaa vain päivittäin tehdä. Samat ajatusmallit pätevät siellä salillakin kovaa treenatessa, kun tekee vielä yhden toiston vaikka ei millään jaksaisi.

Tietenkin suurin osa kehonrakentajista haluaa antaa muille kuvan, että tekee hommaa "pilke silmäkulmassa", mutta totuus on yleensä täysin eri. Etenkin Ronnien kohdalla.

Miten niin etenkin Ronnien kohdalla? Se on ainoa koko jengistä, jonka treenaamisesta varsinkin alkuvuosina välittyi sellainen treenaamisen ilo ja tuhman malmin tuoma nautinto. Ehkä Ronniella oli sittenkin vain parempi perspektiivi koko touhuun, kun teki samalla oikeita töitä vielä oikeina Olympiavuosinaankin.

Et erota kisan ja guest posen eroa? Helvetin tylsäähän siitä tulisi jos kaikki olisivat samasta muotista.
Et ymmärrä sarkasmia? :david:

Miten niin etenkin Ronnien kohdalla? Se on ainoa koko jengistä, jonka treenaamisesta varsinkin alkuvuosina välittyi sellainen treenaamisen ilo ja tuhman malmin tuoma nautinto. Ehkä Ronniella oli sittenkin vain parempi perspektiivi koko touhuun, kun teki samalla oikeita töitä vielä oikeina Olympiavuosinaankin.
Siis tottakai jokainen kehonrakennusta tosissaan harrastava nauttii touhusta, eihän siinä muuten olisi mitään järkeä. "Homman tekeminen pilke silmäkulmassa" tarkoittaa minun mielestäni homman tekemistä puolitosissaan, ja Ronnie ei varmasti koskaan ollut puolitosissaan.

:offtopic:

Kyllähän Ronniellakin on henkinen apunsa. Niin kuin Australian pieni suuri mies sanoi "God helps Ronnie with his cycles."

Tuohon suuntaan vois ajatella: ' Thank God for pure natural strength ' ; ' Kiitos Jumalalle puhtaasta, luonnollisesta voimasta '

Tästä voi ajatella, ett: Luoja / Jumala on Ronnien mielestä suonnut hänelle tarvittavat, "geneettiset lähtökohdat" pärjätä kehonrakennuksessa, Mr. Olympia -tasolla asti..
Ronnie kiittää Jumalaa, "luonnostaan vahvasta" -henkisestä kantistaan.

:offtopic:

Siis tottakai jokainen kehonrakennusta tosissaan harrastava nauttii touhusta, eihän siinä muuten olisi mitään järkeä. "Homman tekeminen pilke silmäkulmassa" tarkoittaa minun mielestäni homman tekemistä puolitosissaan, ja Ronnie ei varmasti koskaan ollut puolitosissaan.

Oon vahvasti eri mieltä. Pilke silmäkulmassa sopii varamsti joillekkin hyvin. Se, että heittää huulta treeneissä ja ottaa muutenkin rennosti ei tarkota, että ei tekis ite treeniä täysillä (esim. Usain Bolt, pelleilee ja juoksee hetken päästä ME:n). Enkä nyt viittaa mihinkään tiettyyn ihmiseen tai lajiin.

Et ymmärrä sarkasmia? :david:

Se on hankala laji näin kirjoitettuna. Jotenkin tuntuu että täällä taas mieskuoro huutaa samaa virttä taputellen toinen toistaan selkään.

Oon vahvasti eri mieltä. Pilke silmäkulmassa sopii varamsti joillekkin hyvin. Se, että heittää huulta treeneissä ja ottaa muutenkin rennosti ei tarkota, että ei tekis ite treeniä täysillä (esim. Usain Bolt, pelleilee ja juoksee hetken päästä ME:n). Enkä nyt viittaa mihinkään tiettyyn ihmiseen tai lajiin.
Siis mitä sä nyt selität? Aluksi sanot, että olet vahvasti eri mieltä mutta sitten et olekaan mistään eri mieltä?

Back
Ylös Bottom