BB PRO Kai Greene

Oonko ainoo jonka mielestä toi Green on ärsyttävä? Kun ekaa kertaa näki sen vapareita ja muita tanssahteluja sekä pohdiskelevia juttuja, niin vaikutti mielenkiintoselta, erilaiselta jne.

Sittemmin ruvenny lähinnä ärsyttämään toi koikkelehtiminen ja mukamas coolit ja syvälliset läpät sekä vaikuttaa vähän ylimieliseltä välillä. No, kaikkia ei voi miellyttää...

mukamas coolit ja syvälliset läpät

Vähän tähän malliin

Greene: "If you really put your mind to it, everything is possible. It's not just the muscle that lifts the weight, It's your whole mental and physical unity. When the mind is in the zone, the direction of your life is whatever you want it to be."

Coleman:
Nuttin' but a peanut

Eihän tuossa ollut muuta "vikaa" kuin kuvakulma. Ei guest poseissa mitään most muscular kavalkaadia pidäkään heittää.

No mulla tuli tosta koko kokonaisuudesta mieleen joku helvetin halpa ja känninen strppari joka on tilattu johonki räkälään. Outfittiä myöten oli muuten just sellainen...

Ja jotta ei menis nyt ihan moittimiseksi, niin olipas kaunis maha.

^ katselin itsekkin, että melko isolta maha näytti. voinee olla myös hiilaripöhöä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
porukka on kääntyny selesti vähän vastaan ku ei kaitsu pärjännykkää olympias, eli enää ei oo mitää syytä hehkuttaa sitä erilaisuutta.. :D nice

En kyllä ymmärrä että miksi vitussa pitää alkaa jauhamaan tuollasta paskaa, kun joku kysyy että paljon kaloreita offilla menee, ihan yksinkertainen vastauskin riittäisi. Miksi tuo maha pitää olla noin jäätävän iso ja törkeä, eikö sitä ruokaa voi ahtaa hieman vähemmän vaikka noihin guestposeihin, vaikka se tankkausta häiritsisikin. Ei tuolla kessillä tulla olympiaa voittamaan ikinä vaikka kireäksi pääsisikin, tuskin se vaan tuosta pienemmäksi muuttuu enää.

Eipä taida olla Greeni ainut jolla on pötsin kanssa ongelmaa offilla. Lähes järjestään kaikilla pullottaa enemmän tai vähemmän.

Miksi pitäisi antaa yksinkertainen vastaus 100000krtaa kysyttyyn kysymykseen? Etenkään kun se kalorimäärä ei varmasti edes poikkea muiden ammattilaisten määristä? Joka aiheesta näköjään voi keksiä syyn vetästä hiekkaa vaginaan..

Mulla ei ole vaginaa, eikä hiekkaa siellä. En vain ymmärrä, että miten offilla syömisenkin voi yhdistää johonkin henkimaailman touhuihin. Kova jätkä treenaamaan ja isot painot pelissä jatkuvasti, siitä plussaa Kaitsulle.

"Eipä taida olla Greeni ainut jolla on pötsin kanssa ongelmaa offilla. Lähes järjestään kaikilla pullottaa enemmän tai vähemmän."

kumma juttu että muut sai pötsin kumminki kuriin Mr.O:ssa.

"Joo itse kanssa olin havaitsevinani perussuomalaista takinkääntö-meininkiä."

onhan tää niin perussuomalaista takinkääntö-meininkiä että niitä jotka ei pahemmin ole Kaita arvostanu niin "tosifanit" haukkuu takin kääntäjiksi. Oiskoha nyt vaan silleen että ne jotka pitää/pitäny kaitsusta on vaa hiljaa ja ne jotka vähemmän pitäny kaitsusta avaavat sanaisenarkkunsa kun näkee tän söpön killivatsan tanssahtelemassa.

olisiha se hienoa jos ton 8kk olevan mahan sais Kaitsu pienemmäks... Arskallaki tais olla tollain maha jossain vaihees, mikäs sen leffan nimi olikaa...

En vain ymmärrä, että miten offilla syömisenkin voi yhdistää johonkin henkimaailman touhuihin.
Sit sä et ymmärrä koko touhusta yhtään mitään. Kaitsu elää kehonrakennukselle panostaen siihen kaiken mahdollisen, ja se taas tarvitsee itsensä jatkuvaa motivointia ja tietynlaisia ajattelumalleja/tapoja, joita sitten yritetään noudattaa käytännössä.

Sit sä et ymmärrä koko touhusta yhtään mitään. Kaitsu elää kehonrakennukselle panostaen siihen kaiken mahdollisen, ja se taas tarvitsee itsensä jatkuvaa motivointia ja tietynlaisia ajattelumalleja/tapoja, joita sitten yritetään noudattaa käytännössä.

Asia kunnossa. Minä en tiedä mitään.

Back
Ylös Bottom