Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perse:kuola:

1971-Dodge-Challenger-RT-Muscle-Car-By-Modern-Muscle-Undercarriage-1280x960.jpg

Vasen putkenpää vinossa:jahas:

FUCKING NICE!!!! :pano:

Hyi että kun tekee pahaa toi vino putki :(

Edit.
Jahas, pojat pelaavat taas FIFAa. Kuuluu kauhea kolina, huuto ja karjuminen...

Katoin ranskalaisen leffan ku naapuri toi. Voi hesus nevada. Inside on leffan nimi. Alku oli perus slash-meininkiä, verta valuu ja jollain on aina sakset kämmenestä tai otsaluusta läpi. Mutta kun keisarinleikkaus suoritetaan hienosti saksilla, joka hetki tarkasti näyttäen (lopuksi myös se kuollut äiti, vatsa auki revittynä ja napanuora ulkona roikkuen..), niin mullakin jopa teki vähän pahaa. Pojilla teki enemmän pahaa siinä vaihee kun joku mies sai saksista munilleen. Aijai. Sairasta saatana.

Mä oon aina miettiny tollasista HC-leffoista että minkälaisia ihmisiä on elokuvan takana? Tehdäänkö ne kieli poskessa vai mitä? Ymmärrän toki vaikka jos sotaleffassa näytetään tarkasti mitä raakuuksia tapahtuu, mutta sitten just nää leffat mitkä pyörii lähes pelkästään sen silpomisen ja suolenpätkien ympärillä?

Että taas yö....

Viä 2 päivää koulua ja alkaa SYYSLOMA jumalauta...... :D

saatana ois jo perjantai sellaset bilefiilikset et huhhhhhuh!

Ja perkele oon syöny tänää vaan 1700kcal. Anoreksiako mua vaivaa vai miksi en ole syönyt enempää : O

Ja perkele oon syöny tänää vaan 1700kcal. Anoreksiako mua vaivaa vai miksi en ole syönyt enempää : O
Jee, 4200 kcal (puolivahingossa) kasassa viimeisimmän valveillaolorupeaman aikana.

Tosin yöunet saattaa jäädä vähäisiksi; pitäis lukea yks kirja ja lisäks muutama PowerPoint. Koko yö tähän asti luettu PowerPointteja, kirjaa en oo vielä avannutkaan. Huomenna tentti klo 10.

Procrastination is the key to success, Columbu.

Mulla tosin sama edessä viikonloppuna. Olen n. 150 sivua jäljessä yhdessä jättiläismäisessä lakikirjassa ja toista en ole vielä edes avannut :D

Back
Ylös Bottom