Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos jollain pakkislaisella on ylimääräistä rahaa, niin voi lahjoittaa mulle köyhän opiskelijan harrastustoiminnan tukemiseen. Vitun vittu kun ei ole rahaa harrastaa opiskellessa oikein mitään.

Procrastination is the key to success, Columbu.

Mulla tosin sama edessä viikonloppuna. Olen n. 150 sivua jäljessä yhdessä jättiläismäisessä lakikirjassa ja toista en ole vielä edes avannut :D
Selvisin hengissä. Nyt on unirytmit kohtuu sekaisin.

Sä oot Ally aika ristiriitainen henkilö, pärjäsit (pärjäät?) koulussa ja elät pitkälti yhteiskunnan normien mukaan (vaikket niitä aina noudatakaan), sit oot kuitenkin irtiottajaluonne. Ihan kuin repisit itseäs joka suuntaan tietämättä, mihin oikein oot ajelehtimassa. Niin paljon lahjoja, mutta (suoraan sanottuna) niin vähän järkeä. Mitä sä oikein pakenet?

Saas nähdä, huomaatko ikinä tätä viestiä. Ehkä parempi, jos et huomaa...

m26kknejsa.gif

Joku, keksii mulle hyvän syyn olla baarissa?

Tarttee lämmikettä, on niin kylmä pihalla?

ihan vitusti pakkasta, jäätyy munat. Plus baarissa on ihan vitun perseestä olla. Paska musiikki raikaa ja kalja maksaa ihan homona.

Katoin Rocky Balboan äskön. En tosin muistanu että olin nähny sen jo aiemmin.. Mut ei se mitään. On se kova :puntti:

Voi että kun osaa olla tylsää. Olen opiskellut muutaman tunnin (tosin siitä oli ehkä tunti aktiivista opiskelua, sillä jostain syystä meidän study groupin puhe kääntyi kirjanpidon alkeista fleshlighteihin), katsonut jakson Sinkkuelämää, 2 jaksoa Kumman Kaata ja syönyt 2 palaa suklaakakkua. Hieno päivä :thumbs:

Back
Ylös Bottom