Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka tietää mikä se on sellanen juttu, joka laitetaan kitaran kaulan poikki ja se painaa kaikkia kieliä?
Kuulostaa aika vähältä. Eli jos alan nyt kasvattamaan tukkaa kaljusta, niin kesäkuuhun mennessä mun tukka olis joku 2-3 senttiä pitkä? :O
Jees. Ja jotenkin voisi kuvitella, et toi tukka kasvaa varsinkin alkuun pikkasen nopeemmin esim. jos vertaa johonkin hevilettiin.Lohdutuksen sananen: mulla kasvaa vähintään sen 2cm kuussa. Ei kellään olisi metristä lettiä jos kasvaisi noin hitaasti.
Pitäs päästä keikalle keskiviikkoiltana kun olen armeijassa ensi huhtikuussa, onko mitään mahdollisuutta että tuonne pääsisi?
N.1cm/kk. Siihen sitten latvojen tasotus, joka riippuu hiuslaadusta ja hiustenhoidosta. Ehkä perus voisi olla joku -1cm/3kk.
Laita vaan ihan suosiolla ne talvirenkaat alle, ettei tartte sitten uutisista lukea, että "lumi yllätti autoilijat"Mä olen menossa kattomaan sitä Gagaa torstaina Kaakkois-Suomesta käsin. Pitääkö vaihtaa nastat alle, jotta selviää reissusta hengissä? Jotain lumipyryjä lupailevat just torstaille/torstaiyölle.
Pitäs päästä keikalle keskiviikkoiltana kun olen armeijassa ensi huhtikuussa, onko mitään mahdollisuutta että tuonne pääsisi?
Kuinka lasketaan cos(4x)=cos(x) (0,pii) -välillä?
Entä miten määritetään (auttakaa edes alkuun) cos(pii/16) tarkka arvo? Liittyy jotenkin tuon kulman puolittamiseen useampaan kertaan.
Kuinka lasketaan cos(4x)=cos(x) (0,pii) -välillä?
Entä miten määritetään (auttakaa edes alkuun) cos(pii/16) tarkka arvo? Liittyy jotenkin tuon kulman puolittamiseen useampaan kertaan.
cos (4x)=cos(x) Tässä ilmeisesti tarkoitetaan, että x on välillä [0,Pi]. Kannattaa ajatella yksikköympyrää x,y koordinaatistossa. Silloinhan cos x ilmoittaa x-koordinaatin. Yhtälö toki toteutuu kun 4x=x eli x=0+n2Pi=n2Pi (n on kokonaisluku), x=0 (ainoa vaihtoehto tuolla välillä). Toinen vaihtoehto: cosinille pätee: Cos(x)=Cos(-x) eli 4x=-x+n2Pi -> x=n*2/3*Pi, joista välille osuu vain 2/3*Pi