Olen palloillut salilla muutaman vuoden ja treenailut 1-2 jakosella vähän fiiliksen mukaan ja nyt otin tämän ohjelman käyttöön. Muutama kysymys olisi:
-SJMV ainot liike joka ei näistä maistu yhtään, mutta normi maastavedon voisin ottaa ohjelmaan. Olen tehnyt mavea enemmänkin selkä liikkeenä joten kandeeko tota SJMV tehdä jalakpäivänä? Olen ottanut jalkapäivään myös "sakset auki" ja "sakset kiinni" liikkeen istualleen ja noi treenaa keskitetysti sisä ja ulkoreisiä. Kandeiskohan toi mave tehä vaikka alataljan korvikkeena välillä? Tulis muuten jalkapäivälle aika paljon tavaraa.
-Miksi ohjelmassa ei ole vatsoja ja kylkiä ollenkaan? Sopiskohan noi parhaiten jalkapäivälle tehtäväks?
Kyllä takareisille kannattaa joku kunnon liike olla mukana jalkapäivässä, muttei se väärin ole jos teetkin sen normaalin maven sjmv:n tilalla. Toki SJMV oikein tehtynä olisi ennenkaikkea takareisille kova sana. Kannattaa opetella tekemään siis sitäkin, on se kuitenkin sen verran hyvä liike. Nuo lähentäjät ja loitontajat on aivan turhia liikkeitä. Panosta niidenkin aika ja energia oikeisiin liikkeisiin.
Vatsat ja kyljet sopii hyvin juuri jalkapäivälle, sillä kyykyt ja vedot rassaa vatsaa jo valmiiksi. Jos toisen kerran haluaa tehdä viikon aikana niin sitten selkäpäivänä se toinen kerta. Ja vatsat tietenkin jalkatreenin jälkeen, sillä tuoreiden vatsalihasten pitoja tarvitaan kyykyissä ja vedoissa.