Futon-1. Kun tuote oli viallinen (valmistusvirhe), niin tulivat KORJAAMAAN JA KOKOAMAAN. Ja alusta asti palautteeseen suhtauduttiin vakavasti. Todella hyvää palvelua. Suosittelen.
Hah, sama! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Futon-1. Kun tuote oli viallinen (valmistusvirhe), niin tulivat KORJAAMAAN JA KOKOAMAAN. Ja alusta asti palautteeseen suhtauduttiin vakavasti. Todella hyvää palvelua. Suosittelen.
T eilen myyjä suorastaaan rikko rajoja palvelutasolla.
Esim. ihan normisetti viedä itse seurueen tyhjät pullot tiskille kun menee tilaa uutta. Pieniä asioita mutta näin se menee. Toki oletuksena on että asiakaspalvelija tarjoaa samaa palvelutasoa kaikille mutta kuitenkin tällainen asiakastakin koskeva pointti kannattaa muistaa.Tura Scandinavia
Reilu vuoden vanhoista Koss porta pro -kuulokkeista meni toinen kuuloke mykäksi. Sähköposteihin vastattiin nopeasti ja uudet elementit tulivat postissa muutaman päivän päästä. Olen oikein tyytyväinen varsinkin, kun kuittikin oli kadonnut. :thumbs:
Tura Scandinavia
Reilu vuoden vanhoista Koss porta pro -kuulokkeista meni toinen kuuloke mykäksi. Sähköposteihin vastattiin nopeasti ja uudet elementit tulivat postissa muutaman päivän päästä. Olen oikein tyytyväinen varsinkin, kun kuittikin oli kadonnut. :thumbs: