Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuka täällä on puhunut tästä tyypistä "paskaa"? Tähän asti täällä on ollut täysin faktoihin perustuvaa juttua, ja vieläpä melko varovaista sellaista.

Oon kerrankin Vstaotteen[150kg] kanssa samaa mieltä. Siis kyseinen herrahan on maailman kovin penkkaaja niin miten tollasesta voi puhua paskaa? Kyllä mun mielest ois kiva tietää et porukka kunnioittaa ja antaa rispektii melkein 600kg penkkitulokselle.

Vittu kun kaverit sanoo että "Joo vois tulla tänää sinne sun luokse niin alotellaa siel ja lähetään sit johonkin". Noh eipä sitten oo vielä tähänkään hetkeen mennessä kuulunu yhtään mitään ja veikkaanpa että ei tuu kuulumaankaan. Eipä tässä muuta ole mutta kun ei viitsitä edes ilmotella saatana jos ei olla tulossa. Ja lisäksi veikkauksen paskasivut kaatuu jatkuvasti enkä pääse täyttämään viking lotto rivejä sinne VITTU

Ei olis kiva lukea itestäsä tollasta paskaa.

Mä voin kuvitella, että ei ole kivaa kun joku varaa laitteet säännöllisesti tuntikausiksi ja rikkoo treenivehkeet. Tossa touhussa nyt ei ole millään mittapuulla mitään järkeä, tarviiko kaikkea avohoitohommaa oikeasti ymmärtää ja nyökytellä päätään? Jos tollaiselle ei muka saa nauraa, niin minä muutan kohta pimeään kellarikomeroon, ettei vahingossakaan tule naurettua enää millekään tässä elämässä.

edellisen omistajan ja työntekijöiden (enkä tarkoita tiskin takana hengailevia naishenkilöitä) aikaan tota kuvatusta ei ois kateltu ekaa kertaa enempää.ompa vissiin muiltaki espoon saleilta lempattu pihalle...

Vituttaa ku vaatteita ei osata valmistaa pitkille ja solakoille. Kaikki paidat jotka on vyötärön kohilta sopivat loppuu johki helvetin navan kohalle!
(Tiiättekö mitään vaatemerkkejä/malleja/kauppoja jotka auttas tähä ropleemaan?)

^ Ittee vituttaa näis vaatteis myös sellanen asia et nykyajan nuorilla (sellasilla mitkä on vaan tietokoneilla ja ryyppää yms) on sellaset harteet että jos otetaan mitta niin hartideiden leveys on 20cm, joten sellaisia on paidatkin joten ei löydy paitoja....

Koko viikon jatkunut yskä laittaa mun kurkun hajalle ja pitää hereillä :( Sellaista kuivaa yskää, mitä ei vaan saa loppumaan ja välillä tuntuu että oksennan ihan vaan sen takia kun yskin niin kovaa. Lisäksi nuhan takia heräilen yöllä välillä siihen etten pysty hengittämään ja päivisin joudun niistämään 10 minuutin välein, koska pää on niin täynnä räkää. Mun kroppa varmaan protestoi tätä äkillistä elämäntyylin rauhoittumista vastaan :jahas:

Onnistuin myös repimään nännikorun tänään saunassa niin että se alkoi vuotaa verta. Lävistys itse ei kuitenkaan onneksi revennyt, vaan haava on jotenkin oudosti korun vieressä. Pieni haava, mutta sattuu. Luin joskus jostain naistenlehdestä naisesta, joka repi suihkussa lävistyksensä niin pahasti että koko nänni repesi irti ja tippui lattialle, joten olin syystäkin paniikissa kun omani jäi kiinni rannekkeeseeni.

Tavallaan vituttaa taas vähän kaikki, mutta silti ihan hyvä ja optimisminen olo...Niin ja erityisesti vituttaa tämä saapuva syksy kun illat, aamut, päivät ja yöt pimenee ja paskaa tulee taivaan täydeltä niskaan. Ja ruuhkaset aamu metrot, hyi helvetti.

^ Älä huoli, tuollainen perusvitutus on 80% suomalaisista. :D Mukaan lukien meikäläinen.

Vituttaa ku vaatteita ei osata valmistaa pitkille ja solakoille. Kaikki paidat jotka on vyötärön kohilta sopivat loppuu johki helvetin navan kohalle!
(Tiiättekö mitään vaatemerkkejä/malleja/kauppoja jotka auttas tähä ropleemaan?)

Niin perkele! edes muka vartalonmyötäiset vaimonhakkaajat eivät käy. Hyvin istuva --> liian lyhyt. Hyvä pituus--> teltta.
Ja tämä pätee jokaiseen perkeleen paitaan. Onneksi tyyli vähän sallii tämän mutta olisi se mukavaa omistaa edes pari
täysin istuvaa paitaa :/

Sekin noissa paidoissa on tyypillistä että mahan ja vyötärön seudulta paita on suunniteltu jokinorsulle, mutta hartioista ja rinnasta paita kiristää, mikä tosin ei haittaa :)
Mutta olisiko mahdollista suunnitella paita ihmiselle jolla ei välttämättä ole sitä pelastusrengasta omasta takaa , saatana.

Onhan näitä joo isojen ja pitkien miesten vaateliikkeitä mut sillon pitää olla ISO (eli lihava) eikä nämä liikkeet tarjoa pitkille lihaksiltaan kookkaamille hoikille miehille mitään. Luulisi että jossain puljussa olisi tämäkin otettu huomioon mutta kun ei. Meneppä ostamaan kauluspaitaa! Tässä se vasta korostuukin kun istuvuutta haetaan. Telttoja joka ikinen paita vatsankohdalta kun se sopiva hartia koko löytyy.

Mistä te vaatteenne ostatte? siis kysehän on vain kärsivällisyydestä. Kyllä niitä sopivia vaatteita löytyy, jotka istuvat, kun jaksaa etsiä.

Mä voin kuvitella, että ei ole kivaa kun joku varaa laitteet säännöllisesti tuntikausiksi ja rikkoo treenivehkeet. Tossa touhussa nyt ei ole millään mittapuulla mitään järkeä, tarviiko kaikkea avohoitohommaa oikeasti ymmärtää ja nyökytellä päätään? Jos tollaiselle ei muka saa nauraa, niin minä muutan kohta pimeään kellarikomeroon, ettei vahingossakaan tule naurettua enää millekään tässä elämässä.

Joo ei oo kyllä tolla kaverilla kaikki muumit laaksossa. Onko ketään kysynyt kaverilta ikinä et mitä se tekee? Olis kiva tietää mitä päässä liikkuu. Ja enpä usko et pahemmin lukee pakkista tai jos lukee ei oo ainakaan ikinä eksynyt treeni osioon.

Back
Ylös Bottom