Suosittelisin polttamaan nuo kaikki lapselliset laskuharjoitukset ja ruveta vaikka ryyppäämään, nyt kun on perjantaikin.
Kannatan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelisin polttamaan nuo kaikki lapselliset laskuharjoitukset ja ruveta vaikka ryyppäämään, nyt kun on perjantaikin.
"Hc living"... Muut on taas baareissa. Meikä tankkaa prodee
"Hc living"... Muut on taas baareissa. Meikä tankkaa prodee

Meillä oli bileet, sanoin kämppikselle että pari tyyppiä voi tuoda. Ei mitään lössiä. No tappeluksihan koko paska meni, multa hajos jätkien painiessa kahvinkeitin, imuri ja kaappi. Homma loppu siihen, että kiskasin kirveellä pari reikää seinään.
Eli perussuomalaiset bileet ollu pystyssä. :D
. Hieman jäätyneenä päädyin toteamaan, että enköhän minä tiedä mitä teen, ja että lupaan kiinnittää huomiota selän asentoon seuraavaksi.
.Suosittelisin polttamaan nuo kaikki lapselliset laskuharjoitukset ja ruveta vaikka ryyppäämään, nyt kun on perjantaikin.
Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa asua kerrostalossa...pari kerrosta alempana bassot raikaa. Jotain teinipippaloita taas käynnissä. Eivät oo vielä tajunneet, minkälaisen taloyhtiön ovat valinneet. Vois käydä aamusta poikkeemassa siellä "kahveella":D Onneks lähenkin tästä kohta salille, jos olisivat baariin tajunneet lähteä siihen mennessä kun palaan. Muussa tapauksessa käyn saman tien ottamassa palauttavat tossa kakkosessa:curs:
Nyt meni hermot lopullisesti. Muutin hetki sitten uuteen kerrostaloasuntoon ja eräs päivä huomasin, että jokin ihme humina saa tässä kämpässä korvat lukkoon. No sitten selvisi, että yläkerrassa asuva naapuri omistaa subbarin. Ei se nyt mitään, mutta kun sitä huminaa kuuluu 24/7. Naapurissa on joka ikinen yö teinejä (ei edes baari-ikäisiä suurin osa), ja hiljaisuuden jälkeen pitkälle yöhön kuuluu kolinaa ja kilinää ja välillä kolahtaa lattiaan ties mikä, ja nauru raikaa porukassa oikein huolella. No nyt sitten oon hetken noita ääniä ihmetellyt ja viime yönä oli niin raikuvat bileet, että alakerrankaan asukas ei saanut nukutuksi, huom. mä asun alakerran asukkaan ja yläkerran teinien välissä. Kävin sitten ovella sanomassa, että musiikkia pienemmälle, niin ei jumalauta mä huomasin, että niillä jätkillä on siellä kämpässä biljardipöytä. 23,5 neliön asunto! mitä vittua! Heräilin viime yönä koko ajan siihen, kun ne pallot kolahteli toisiaan vasten. Tänään koitin soittaa isännöitsijälle, mutta eihän siellä viikonloppuna vastata. Helvetisti koulujuttuja ja kokeita, mutta väsyneenä lukeminen ei onnistu, eikä myöskään basson kaikuessa lattian läpi mun asuntoon. HERMOT MENEE! Tänä yönä tulee poliisi jos kuuluu musiikkia klo: 22 jälkeen. Maanantaina ilmoitus isännöitsijälle.
Pakko oli avautua.
Huoh, en oo yksin ongelmani kanssa. Mulla on vaan toisella puolella asukas ja vituttaa ku se soittaa musiikkia! :curs: Silläki ravaa noita kavereita pitkin viikkoa ja luonnollisesti laittavat sen musiikin päälle, ei oo järin mukavaa ku se on niin kovalla että se kuuluu päivällä mun kämppään niin selkeesti, että kuulen sanat vaikka biisiä en edes tunnista. Viikonloppusin se sitte soi yölläki. Ens kerralla ku se soi klo 22 jälkeen (tai alkaa ennen aamu 7.) käyn niille siitä sanomassa, jos ei hiljene niin eiköhän poliisien käynti hiljennä ne. Yläkerran asukkaat on ollu nyt suht hiljasia, epämäärästä kolinaa, kilinää ja tavaroitten tiputtelua lattialle sielt kuuluu. Mut niillä on se basso, vittu se pitäis kieltää lailla. Vähän sen jälkeen ku muutin tähän niin toi naapuriki muutti tohon, siitä asti siel on sitä musaa pidetty kovalla ku sitä on soitettu. Sen jälkeen oon pistäny viestiä postiluukusta, ei ilmeisesti tehonnu. Ärsyttää seki et muitaki tän talon asukkaita mm. mun naapurin yläkertaa tää häiritsee ja se musiikki kuuluu sinnekki selvästi, mutta eihän nää oo siihen millään lailla puuttunu, vaikka ovatkin ilmeisesti tässä talossa jo suht kauan asunu.
Kyllä ihmiset sais pikkasen ajatella miten kerrostalossa käyttäydytään. Ei päivälläkään oo tarkotus pitää hirveetä meteliä! Ja musiikkiin sen verran sitä volyymiä et sen kuulee siel kämpässä ei niin että kaikki asukkaat kuulee sen siinä kerrostalossa. Täs vaihees toivoo et sais asuu muualla. Tai ne muuttais vittuun täältä!
Kerrostalon meteli vituttaa täällä kans, mutta lapsiperheen muodossa. Kerrosta tai kahta ylenmpänä asuu perhe jossa tällä hetkellä kolme lasta (niitä saattaa olla neljä jopa, en ole pysynyt laskuissa). Lapset on iältään 1,5v - 13v. ja voi luoja kun ne osaa riehua rappukäytävässä ja kodissaan. Nytkin kuuluu kauhea jumputus joka todennäköisesti kuuluu kun joku pomppii/talsii ympäri asuntoa niin että raikaa. Kerran kuului jatkuva töm-töm-töm-töm-töm-töm-TÖM...töm-töm-töm-töm-töm-töm-TÖM semmoiset puoli tuntia putkeen. Mitvit?? Ihan kuin joku juoksis kämpän läpi ikkunalta toiselle. Helvetin ärsyttävän kuuloista muuten, voin sanoa.
Joka päivä juoksevat rapuissa edes takas ja etenkin kun mennään alas, niin tömistellään niin että kaidekin kolisee. Sitten jäädään rappuun maleksimaan ja kolistellaan sitä kaidetta minuuttikaupalla, ja kyllä, se kuuluu tänne kämppään erittäin hyvin.
Täällä oli niin paljon rauhallisempaa kun siinä kämpässä asui väliaikasesti nuorta porukkaa vuokralla kimppakämpän tyyliin. Pitivät joskus bileitä, mutta ei riehuttu sentään. Ne joutu muuttaa pois heinäkuun lopulla ja tuo perhe muutti takaisin. Siitä lähtien on eletty taas jokapäiväsessä kolinassa.
Huoh, en oo yksin ongelmani kanssa. Mulla on vaan toisella puolella asukas ja vituttaa ku se soittaa musiikkia! :curs: Silläki ravaa noita kavereita pitkin viikkoa ja luonnollisesti laittavat sen musiikin päälle, ei oo järin mukavaa ku se on niin kovalla että se kuuluu päivällä mun kämppään niin selkeesti, että kuulen sanat vaikka biisiä en edes tunnista. Viikonloppusin se sitte soi yölläki. Ens kerralla ku se soi klo 22 jälkeen (tai alkaa ennen aamu 7.) käyn niille siitä sanomassa, jos ei hiljene niin eiköhän poliisien käynti hiljennä ne. Yläkerran asukkaat on ollu nyt suht hiljasia, epämäärästä kolinaa, kilinää ja tavaroitten tiputtelua lattialle sielt kuuluu. Mut niillä on se basso, vittu se pitäis kieltää lailla. Vähän sen jälkeen ku muutin tähän niin toi naapuriki muutti tohon, siitä asti siel on sitä musaa pidetty kovalla ku sitä on soitettu. Sen jälkeen oon pistäny viestiä postiluukusta, ei ilmeisesti tehonnu. Ärsyttää seki et muitaki tän talon asukkaita mm. mun naapurin yläkertaa tää häiritsee ja se musiikki kuuluu sinnekki selvästi, mutta eihän nää oo siihen millään lailla puuttunu, vaikka ovatkin ilmeisesti tässä talossa jo suht kauan asunu.
Kyllä ihmiset sais pikkasen ajatella miten kerrostalossa käyttäydytään. Ei päivälläkään oo tarkotus pitää hirveetä meteliä! Ja musiikkiin sen verran sitä volyymiä et sen kuulee siel kämpässä ei niin että kaikki asukkaat kuulee sen siinä kerrostalossa. Täs vaihees toivoo et sais asuu muualla. Tai ne muuttais vittuun täältä!