Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa asua kerrostalossa...pari kerrosta alempana bassot raikaa. Jotain teinipippaloita taas käynnissä. Eivät oo vielä tajunneet, minkälaisen taloyhtiön ovat valinneet. Vois käydä aamusta poikkeemassa siellä "kahveella":D Onneks lähenkin tästä kohta salille, jos olisivat baariin tajunneet lähteä siihen mennessä kun palaan. Muussa tapauksessa käyn saman tien ottamassa palauttavat tossa kakkosessa:curs:

Meillä oli bileet, sanoin kämppikselle että pari tyyppiä voi tuoda. Ei mitään lössiä. No tappeluksihan koko paska meni, multa hajos jätkien painiessa kahvinkeitin, imuri ja kaappi. Homma loppu siihen, että kiskasin kirveellä pari reikää seinään.

Meillä oli bileet, sanoin kämppikselle että pari tyyppiä voi tuoda. Ei mitään lössiä. No tappeluksihan koko paska meni, multa hajos jätkien painiessa kahvinkeitin, imuri ja kaappi. Homma loppu siihen, että kiskasin kirveellä pari reikää seinään.

Eli perussuomalaiset bileet ollu pystyssä. :D

Eli perussuomalaiset bileet ollu pystyssä. :D

Joo, tällästä tänään. Osapuolet lupas korvata kaiken, saas nähä miten käy. Kurkku on vähän hellänä huutamisesta.

Tänään salilla oli varsinaista komediaa. Kolme n. 14-15 vuotiasta poikaa penkkasi ilman paitaa. Kuuleman mukaan paita kiristää niin paljon, että se auttaa penkkaamisessa, ja että näin ollen se olisi huijausta. Ilmeisesti pojat ajattelivat, että penkkipaita on sama kuin T-paita.

Noh, ei siinä mitään. Pyörittelin muiden salillaolioiden kanssa silmiä ja jatkoin treenausta. Vuorossa oli kyykky. Itsehän joudun käyttämään vyötä melko pienienkin painojen kanssa, koska muutama vuosi takaperin selkä meni paskaksi, eikä oikein koskaan parantunut kunnolla. Noh, tangossa oli 60kg lämppärinä ja kun olin lämmitellyt, niin pojat tulevat kertomaan, että "eikö kannattaisi kyykätä ilman vyötä, siinä kehittyy alaselkäkin". Ja heti perään, että "sulla oli tuo selkä jotenkin vähän huonossa asennossa" :rolleyes:. Hieman jäätyneenä päädyin toteamaan, että enköhän minä tiedä mitä teen, ja että lupaan kiinnittää huomiota selän asentoon seuraavaksi.

Pojat jättivät minut ja muut rauhaan, tekivät vähän ojentajia ja lähtivät pois. Ei voi muuta sanoa kuin että mielenkiintoinen oli salireissu tänään :rolleyes:.

Joku aanelonen tyhjens kyykkäämisen lopetettuaan power rackissa lepäilevän toisen pään ensin tyhjäks ja tottakaihan se tanko keikkas painoinee suoraa lattialle. Koko sali havahtu ku se piti ääntä ku saatana...

Aaah vittuuu! Lakkas macbookin laturi pelittämästä.

Nyt meni hermot lopullisesti. Muutin hetki sitten uuteen kerrostaloasuntoon ja eräs päivä huomasin, että jokin ihme humina saa tässä kämpässä korvat lukkoon. No sitten selvisi, että yläkerrassa asuva naapuri omistaa subbarin. Ei se nyt mitään, mutta kun sitä huminaa kuuluu 24/7. Naapurissa on joka ikinen yö teinejä (ei edes baari-ikäisiä suurin osa), ja hiljaisuuden jälkeen pitkälle yöhön kuuluu kolinaa ja kilinää ja välillä kolahtaa lattiaan ties mikä, ja nauru raikaa porukassa oikein huolella. No nyt sitten oon hetken noita ääniä ihmetellyt ja viime yönä oli niin raikuvat bileet, että alakerrankaan asukas ei saanut nukutuksi, huom. mä asun alakerran asukkaan ja yläkerran teinien välissä. Kävin sitten ovella sanomassa, että musiikkia pienemmälle, niin ei jumalauta mä huomasin, että niillä jätkillä on siellä kämpässä biljardipöytä. 23,5 neliön asunto! mitä vittua! Heräilin viime yönä koko ajan siihen, kun ne pallot kolahteli toisiaan vasten. Tänään koitin soittaa isännöitsijälle, mutta eihän siellä viikonloppuna vastata. Helvetisti koulujuttuja ja kokeita, mutta väsyneenä lukeminen ei onnistu, eikä myöskään basson kaikuessa lattian läpi mun asuntoon. HERMOT MENEE! Tänä yönä tulee poliisi jos kuuluu musiikkia klo: 22 jälkeen. Maanantaina ilmoitus isännöitsijälle.
Pakko oli avautua.

Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa asua kerrostalossa...pari kerrosta alempana bassot raikaa. Jotain teinipippaloita taas käynnissä. Eivät oo vielä tajunneet, minkälaisen taloyhtiön ovat valinneet. Vois käydä aamusta poikkeemassa siellä "kahveella":D Onneks lähenkin tästä kohta salille, jos olisivat baariin tajunneet lähteä siihen mennessä kun palaan. Muussa tapauksessa käyn saman tien ottamassa palauttavat tossa kakkosessa:curs:

Nyt meni hermot lopullisesti. Muutin hetki sitten uuteen kerrostaloasuntoon ja eräs päivä huomasin, että jokin ihme humina saa tässä kämpässä korvat lukkoon. No sitten selvisi, että yläkerrassa asuva naapuri omistaa subbarin. Ei se nyt mitään, mutta kun sitä huminaa kuuluu 24/7. Naapurissa on joka ikinen yö teinejä (ei edes baari-ikäisiä suurin osa), ja hiljaisuuden jälkeen pitkälle yöhön kuuluu kolinaa ja kilinää ja välillä kolahtaa lattiaan ties mikä, ja nauru raikaa porukassa oikein huolella. No nyt sitten oon hetken noita ääniä ihmetellyt ja viime yönä oli niin raikuvat bileet, että alakerrankaan asukas ei saanut nukutuksi, huom. mä asun alakerran asukkaan ja yläkerran teinien välissä. Kävin sitten ovella sanomassa, että musiikkia pienemmälle, niin ei jumalauta mä huomasin, että niillä jätkillä on siellä kämpässä biljardipöytä. 23,5 neliön asunto! mitä vittua! Heräilin viime yönä koko ajan siihen, kun ne pallot kolahteli toisiaan vasten. Tänään koitin soittaa isännöitsijälle, mutta eihän siellä viikonloppuna vastata. Helvetisti koulujuttuja ja kokeita, mutta väsyneenä lukeminen ei onnistu, eikä myöskään basson kaikuessa lattian läpi mun asuntoon. HERMOT MENEE! Tänä yönä tulee poliisi jos kuuluu musiikkia klo: 22 jälkeen. Maanantaina ilmoitus isännöitsijälle.
Pakko oli avautua.

Huoh, en oo yksin ongelmani kanssa. Mulla on vaan toisella puolella asukas ja vituttaa ku se soittaa musiikkia! :curs: Silläki ravaa noita kavereita pitkin viikkoa ja luonnollisesti laittavat sen musiikin päälle, ei oo järin mukavaa ku se on niin kovalla että se kuuluu päivällä mun kämppään niin selkeesti, että kuulen sanat vaikka biisiä en edes tunnista. Viikonloppusin se sitte soi yölläki. Ens kerralla ku se soi klo 22 jälkeen (tai alkaa ennen aamu 7.) käyn niille siitä sanomassa, jos ei hiljene niin eiköhän poliisien käynti hiljennä ne. Yläkerran asukkaat on ollu nyt suht hiljasia, epämäärästä kolinaa, kilinää ja tavaroitten tiputtelua lattialle sielt kuuluu. Mut niillä on se basso, vittu se pitäis kieltää lailla. Vähän sen jälkeen ku muutin tähän niin toi naapuriki muutti tohon, siitä asti siel on sitä musaa pidetty kovalla ku sitä on soitettu. Sen jälkeen oon pistäny viestiä postiluukusta, ei ilmeisesti tehonnu. Ärsyttää seki et muitaki tän talon asukkaita mm. mun naapurin yläkertaa tää häiritsee ja se musiikki kuuluu sinnekki selvästi, mutta eihän nää oo siihen millään lailla puuttunu, vaikka ovatkin ilmeisesti tässä talossa jo suht kauan asunu.
Kyllä ihmiset sais pikkasen ajatella miten kerrostalossa käyttäydytään. Ei päivälläkään oo tarkotus pitää hirveetä meteliä! Ja musiikkiin sen verran sitä volyymiä et sen kuulee siel kämpässä ei niin että kaikki asukkaat kuulee sen siinä kerrostalossa. Täs vaihees toivoo et sais asuu muualla. Tai ne muuttais vittuun täältä!

Eipä ne poliisit sille pahemmin mitään mahda, käyvät sanomassa että musat pienemmälle ja häipyvät, yleensä menee vartti ja sama paska jatkuu, itsellä oli reilun vuoden nuori hemmo naapurissa jonka luona kävi koko ajan lössiä ja meno aikamoista, sai herätä viikonloppuisin sekä viikollakin välillä 3-4 aikaan yöllä kun tultiin jatkoille ja dokailu jatku aamu 6-7 asti ja musa siinä sivussa. Rasittavinta silti oli ehkä parvekkeella notkuvat teini lissut jotka kikatti niin saatanasti, siihen basso saundiinkin jo tottus mutta se helvetin kanalauman kotkotus oli jotain helvetin ärsyttävää, sit tollasilla räkä poskella oleville ritsoilla sanoi nätisti että voisi olla hiljempaa niin kikatus ja vittuilu alkoi, siinä teki mieli mennä parvekkeen kautta toiselle puolelle ja tiputella ämmiä asfaltille, mutta kuten tiedetään suomessa tulee aikamoiset sanktiot voiman käytöstä jäi homma siihen. Eniten kävi sääliksi hemmon alakerrassa asuvaa yh mammaa, sillä pieni skidi ja unet varmaan muutenkin vähissä. Loppupeleissä tyyppi muutti pois, kuulin vaan että olisi saanut häädön maksamattomien vuokrien takia, nyt naapurissa asuu oikein mukava mummeli, hiljasta on, kauan kesti tottua uuteen hiljaiseen maailmaan. Hyvä tuuri kävi, tsemiä muille tollasten idioottien takia.

Kerrostalon meteli vituttaa täällä kans, mutta lapsiperheen muodossa. Kerrosta tai kahta ylenmpänä asuu perhe jossa tällä hetkellä kolme lasta (niitä saattaa olla neljä jopa, en ole pysynyt laskuissa). Lapset on iältään 1,5v - 13v. ja voi luoja kun ne osaa riehua rappukäytävässä ja kodissaan. Nytkin kuuluu kauhea jumputus joka todennäköisesti kuuluu kun joku pomppii/talsii ympäri asuntoa niin että raikaa. Kerran kuului jatkuva töm-töm-töm-töm-töm-töm-TÖM...töm-töm-töm-töm-töm-töm-TÖM semmoiset puoli tuntia putkeen. Mitvit?? Ihan kuin joku juoksis kämpän läpi ikkunalta toiselle. Helvetin ärsyttävän kuuloista muuten, voin sanoa.
Joka päivä juoksevat rapuissa edes takas ja etenkin kun mennään alas, niin tömistellään niin että kaidekin kolisee. Sitten jäädään rappuun maleksimaan ja kolistellaan sitä kaidetta minuuttikaupalla, ja kyllä, se kuuluu tänne kämppään erittäin hyvin.

Täällä oli niin paljon rauhallisempaa kun siinä kämpässä asui väliaikasesti nuorta porukkaa vuokralla kimppakämpän tyyliin. Pitivät joskus bileitä, mutta ei riehuttu sentään. Ne joutu muuttaa pois heinäkuun lopulla ja tuo perhe muutti takaisin. Siitä lähtien on eletty taas jokapäiväsessä kolinassa.

Huoh, en oo yksin ongelmani kanssa. Mulla on vaan toisella puolella asukas ja vituttaa ku se soittaa musiikkia! :curs: Silläki ravaa noita kavereita pitkin viikkoa ja luonnollisesti laittavat sen musiikin päälle, ei oo järin mukavaa ku se on niin kovalla että se kuuluu päivällä mun kämppään niin selkeesti, että kuulen sanat vaikka biisiä en edes tunnista. Viikonloppusin se sitte soi yölläki. Ens kerralla ku se soi klo 22 jälkeen (tai alkaa ennen aamu 7.) käyn niille siitä sanomassa, jos ei hiljene niin eiköhän poliisien käynti hiljennä ne. Yläkerran asukkaat on ollu nyt suht hiljasia, epämäärästä kolinaa, kilinää ja tavaroitten tiputtelua lattialle sielt kuuluu. Mut niillä on se basso, vittu se pitäis kieltää lailla. Vähän sen jälkeen ku muutin tähän niin toi naapuriki muutti tohon, siitä asti siel on sitä musaa pidetty kovalla ku sitä on soitettu. Sen jälkeen oon pistäny viestiä postiluukusta, ei ilmeisesti tehonnu. Ärsyttää seki et muitaki tän talon asukkaita mm. mun naapurin yläkertaa tää häiritsee ja se musiikki kuuluu sinnekki selvästi, mutta eihän nää oo siihen millään lailla puuttunu, vaikka ovatkin ilmeisesti tässä talossa jo suht kauan asunu.
Kyllä ihmiset sais pikkasen ajatella miten kerrostalossa käyttäydytään. Ei päivälläkään oo tarkotus pitää hirveetä meteliä! Ja musiikkiin sen verran sitä volyymiä et sen kuulee siel kämpässä ei niin että kaikki asukkaat kuulee sen siinä kerrostalossa. Täs vaihees toivoo et sais asuu muualla. Tai ne muuttais vittuun täältä!

Joo et ole yksin. Näitä häiriköitä taitaa olla melkein joka kerrostalossa. Opiskelut häiriintyy pahemman kerran näiden riesojen takia jotka kuvittelevat voivansa elää miten tahtoo. Poliisit kun soittaa paikalle, niin ilmoitus menee myöskin isännöitsijälle. Jos isännöitsä jaa tarpeeksi valituksia kyseisistä meluajista, niin eiköhän siitä häätö tule, näin toivon. Jos poliisi tai isännöitsijä ei saa mitään aikaiseksi parin viikon sisällä, niin käytän oman käden oikeutta, tulkoot rikosrekisteri tai ei, niin kirveellä menee subbari ja biljardipöytä puoliksi. (pientä liioittelua ehkä, mutta hermot on aika kireellä). Kyllä sen jo pitäisi vaikuttaa asiaan, kun isännöitsijä käy ovella. Jos ei vaikuta, niin eiköhän siitä parin varoituksen jälkeen häätö tule. Mä aion ainakin nyt valittaa jokaisesta melusta joka kuuluu tuosta kyseisestä kämpästä suoraan isännöitsijälle. Enkä varmasti ole ainut joka näin tekee. Ei satu olemaan Siipirikko Tampereesta kyse? Itsekin vasta muutin, eka viikko oli hiljaista, mutta näiden teinien muutettua ei ole edes päiväsaikaan rauhallista. Ja mitä tuohon biljardipöytään tulee, se on varmasti selvä, että klo 22:00 jälkeen ei paljoa pöydästä ääniä saisi kuulua, mutta kyllä toi rasittaa päiväsaikaista eloakin, kun teinit remuaa yläkerrassa ja pallot kimpoilee pitkin lattioita. Ja toi raastava subbarin ääni... kait siihenkin jokin raja on vaikka se nyt päiväsaikaan kuuluukin?

Kerrostalon meteli vituttaa täällä kans, mutta lapsiperheen muodossa. Kerrosta tai kahta ylenmpänä asuu perhe jossa tällä hetkellä kolme lasta (niitä saattaa olla neljä jopa, en ole pysynyt laskuissa). Lapset on iältään 1,5v - 13v. ja voi luoja kun ne osaa riehua rappukäytävässä ja kodissaan. Nytkin kuuluu kauhea jumputus joka todennäköisesti kuuluu kun joku pomppii/talsii ympäri asuntoa niin että raikaa. Kerran kuului jatkuva töm-töm-töm-töm-töm-töm-TÖM...töm-töm-töm-töm-töm-töm-TÖM semmoiset puoli tuntia putkeen. Mitvit?? Ihan kuin joku juoksis kämpän läpi ikkunalta toiselle. Helvetin ärsyttävän kuuloista muuten, voin sanoa.
Joka päivä juoksevat rapuissa edes takas ja etenkin kun mennään alas, niin tömistellään niin että kaidekin kolisee. Sitten jäädään rappuun maleksimaan ja kolistellaan sitä kaidetta minuuttikaupalla, ja kyllä, se kuuluu tänne kämppään erittäin hyvin.

Täällä oli niin paljon rauhallisempaa kun siinä kämpässä asui väliaikasesti nuorta porukkaa vuokralla kimppakämpän tyyliin. Pitivät joskus bileitä, mutta ei riehuttu sentään. Ne joutu muuttaa pois heinäkuun lopulla ja tuo perhe muutti takaisin. Siitä lähtien on eletty taas jokapäiväsessä kolinassa.

Kuulostaa siltä ettet ymmärrä että kerrostalossa kuuluu ääniä, on aivan eri asia tuleeko ääni päivisin vai öisin, muut kertoivat tarinoita kuinka yöunet häiriintyvät kun taas sinä vauhkoat kuinka elämisen äänet kuuluvat..

Tottakai lapsista tulee ääntä, ja vessan vetämiset kuuluu asunnosta toiseen ja katon läpi kuuluu yläkerrasta töminää kun kävellään varsinkin jos juostaan. Kerrostalo asuminen ei sovi kaikille, jos sinne on itse muuttanut niin mun mielestä näitä elämisen ääniä on turha valitella.

Ei kai nyt kenenkään yksittäisen asukkaan laputtamiset mitään auta. Ja tää on niin perusmeininkiä. Kiroillaan netissä ja muille asukkaille miten joku naapuri häiriköi ja soittelee rokkia öisin, mutta ei tehdä mitään asialle. Jos tollanen meininki jatkuu siitä kannattaa ilmoittaa isännöitsijälle niin jotain voi alkaa tapahtumaan. Ja mielellään useampi asukas ettei jää sana sanaa vastaa. Sitten isännöitsijä voi pistää kirjallisen varoituksen, että jos meno ei rauhotu niin parin vastaavan varoituksen jälkeen saavat alkaa etsiä uutta kämppää. Ei se isännöitsijä voi muuten tietää mitä taloyhtiössä tapahtui.

Meilläkin selvisi kevään yhtiökokouksessa, että joku asukas toisesta rapusta oli valittanut yhden viinaan menevän pariskunnan tappelemisesta ja mölyämisestä. Tätä tapahtui aina satunnaisesti yli puolentoista vuoden ajalla et niinkin kauan kesti ennenkuin kyseinen asukas sai aikaiseksi valittaa. Oli kuitenkin kaikki päivämäärät ja sun muut ylhäällä. Isännöitsijä siinä sitten kyseli, että onko kukaan muu kuullut tälläisestä. Yksi hallituksen jäsen sitten sanoi, että kyllä hänkin on kuullut tuollaista, mutta eipä ollut tehnyt mitään. Kerrankin kuulemma alkoi yöllä pelkäämään, että pitäisikö soittaa poliisit ennenkuin joku kuolee siellä. No sitten vähän ajan päästä homma rauhoittui niin ei tarvinnutkaan soittaa.

Eli jos ei kiinnosta tehdä asialle mitään niin tuskin siihen tulee muutosta. Siinähän kärsitte. Minä ainakin olen ilmoittanut isännöitsijälle ja niin on muutkin asukkaat tästä meikäläisen rapusta, jos joku alkaa mekastamaan säännöllisesti ihan vitusti. Kyllä ne on sitten rauhoittunut, kun isännöitsijä on lähettänyt varoituksen.

Back
Ylös Bottom