Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tää voi olla vaan semmonen 'musta tuntuu-juttu', mutta miehet näyttää olevan nykyään lyhyempiä kuin aikaisemmin, miksi? Toki pitkiäkin on, mutta ns. lyhyitä, noin 170cm pitkiä tuntuu olevan suurin osa. Viikonloppuna baarissa kaverin kanssa kiinnitettiin tähän erityistä huomiota ja tarkkailtiin niin todettiin, että suurin osa sielläkin oli just sen 170cm tai vähän päälle, eli samanpituisia ku iteki olen. Muuallaki on tullu tarkkailtua ja mietittyä kyseistä asiaa. Onko pitkät miehet katoava luonnonvara?

Tää voi olla vaan semmonen 'musta tuntuu-juttu', mutta miehet näyttää olevan nykyään lyhyempiä kuin aikaisemmin, miksi? Toki pitkiäkin on, mutta ns. lyhyitä, noin 170cm pitkiä tuntuu olevan suurin osa. Viikonloppuna baarissa kaverin kanssa kiinnitettiin tähän erityistä huomiota ja tarkkailtiin niin todettiin, että suurin osa sielläkin oli just sen 170cm tai vähän päälle, eli samanpituisia ku iteki olen. Muuallaki on tullu tarkkailtua ja mietittyä kyseistä asiaa. Onko pitkät miehet katoava luonnonvara?

Päinvastoin:

1922 uusimaalaisen miehen keskipituus oli 171 senttimetriä.
2007 suomalaisten miesten keskipituus oli 177 senttimetriä.
2010 suomalaisten miesten keskipituus oli 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mittaukset tehtiin vuonna 1983 ja sen jälkeen syntyneille espoolaisille.

Lähde : http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus

En tiedä parempaakaan paikkaa kysymykselle mutta menkööt. Onko kellään Utti "Hulkki" Hietalan lihojen ympärysmittoja? :D

Kukas niitä nyt olisi käynyt mittailemassa? Muistaakseni Hulkki itse ei pahemmin lihojaan mittaile - ja jos mittaileekin, niin pitää kyllä omana tietonaan.

Itse et vain enää ole lapsi. Miehet eivät ole enää sinuun verrattuna isoja/pitkiä. Tosiasiassa Suomalaiset miehet ovat kasvaneet 5 cm viimeisen 30-vuoden aikana. Keskiverto suomipoika on 181 cm pitkä.

lähteet.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/135100.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus#cite_note-ts-pituus-3

Edit. Hidas ja pitkä (190cm)

En löytäny osioo "helvetin tyhmät kysymykset" ni menkööt sit tänne. Miten te heitätte limput tankoon ku mavetatte? Tanko maassa, jossain räkissä tai jtn.

Jotenki ihmeen kaupalla oon saanu ne aina venkuloitua paikoilleen :rolleyes:

Lopetamalla röökaamisen. Et ole ihan nuori jäbä enää, joten lienee yks parhaista sijoituksista loppuelämää ajatellen. Sorry.

Miten saisi parhaiten peitettyä tupakanhajun hengityksestä?

En ole nyt ihan varma, mutta maalaisjärjellä ajateltuna jos muljuttelet suussa tovin tätä niin hajun pitäisi poistua.

Olisko jossain ohjeet kuinka saa puhelimen Nokia N79 etukuoren pois?Ei viittisi ruveta vääntämään ilman mitään tietoa,ettei mene sitte rikki..

Voinko yhdistää vanhan kotiteatterisetin kaiuttimet johonkin uuteen tavalliseet dvd-soittimeen?

Voinko yhdistää vanhan kotiteatterisetin kaiuttimet johonkin uuteen tavalliseet dvd-soittimeen?

Riippuu kaiuttimen impedanssista. Yleensä mitä huonompi vahvistin, sen isompi ohmiset kajarit. Uuden dvd:n soittimen vahvistin ei välttämättä riitä kajareille, jos on suht jykevät.

Back
Ylös Bottom