Kertokaapa mulle millä tavalla ja miksi mun pitäisi olla vastuussa siitä, että Somaliassa on vähän huonommat oltavat?
Hyysäreiden mielestä meillä on globaali vastuu, suomi toimitti orjalaivoihin tervaa ja onhan meillä varaa. järkevän ihmisen mukaan et ole minkäänlaisessa vastuussa.
Miksi mun pitäisi olla velvollinen maksamaan omista rahoistani jonkun sompun lennätys tänne ja sen elättäminen täällä, kun itsekään se ei jaksa elantoaan hankkia?
Koska globaali vastuu ja muuten rasismi. Sama sielu siellä silmissä on ja lentäähän linnutkin rajojen yli.
Miksi mun pitää maksaa, jos en halua?
Koska vastuussa olevat puolueet eli Keskusta ja Kokoomus ovat niin päättäneet.
Miksi somput kiittää meitä tästä avokätisyydestä raiskaamalla, ryöstämällä ja pahoinpitelemällä?
Hyysäri sanoo, koska suomalainen on rasisti eikä palkkaa töihin niin tulee tylsää ja sit on pakko keksiä ajanvietettä. järkevä ihminen voisi pohtia jotain ko. henkilön kulttuurista tai älykkyysosamäärästä.
Miksi vitussa otetaan jatkuvasti lisää valtionvelkaa sen takia, että saadaan tänne lisää kulttuurinrikastajia?
Koska vastuussa olevat puolueet eli Keskusta ja Kokoomus ovat niin päättäneet.
Nyt vähitellen ne portit kiinni ja aletaan vaikka maksamaan sitä velkaa vähitellen pois. Alkaa oleen mitta täysi. Ai että kun kiukuttaa. Tekisi mieli kirjoittaa tähän jotain todella rasistista, mutta eipä taida kannattaa, kun sekin on kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ai kun on kiva nöyristellä, eikä saa edes sanoa mitä ajattelee, ettei tule joku kukkahattutäti ja perseraiskaa.