Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

BB-saastaa taas joka media täynnä seuraavat 3kk. :wall:

BB-saastaa taas joka media täynnä seuraavat 3kk. :wall:

Kyllä! Tuota turhimmista turhinta paskaa telkkarista/radiosta/lehdistä/netistä jne jne jne. Wannabe huomiohuorat nolaavat itsensä saadakseen olla ohjelman jälkeen vähän aikaa otsikoissa. Että ihminen voikin olla typerä.

Kyllä! Tuota turhimmista turhinta paskaa telkkarista/radiosta/lehdistä/netistä jne jne jne. Wannabe huomiohuorat nolaavat itsensä saadakseen olla ohjelman jälkeen vähän aikaa otsikoissa. Että ihminen voikin olla typerä.

Äläs ny kaiken mainitsemasi lisäksi saatat päästä baariin _JONON_OHI, koska oot JULKKIS mietippä sitä.

Komp!

e. Ja omaa vitutusta lisää sairas kiire koulussa, onneksi sekin paska on kohta ohi.

Voi paska, alkaako BB taas? Sitä shittiä kun tunkee joka tuutista jatkuvalla syötöllä ja niitä ihmissaastoja pidetään tapetilla keinolla millä hyvänsä. Suljetaan ihmisiä taloon, annetaan niille alkoholia ja katsotaan kun ne sekoilee... :urjo:

Joku Kari Runk pöllii mun Ehrmanneja duunin jääkaapista. Tää on käynyt nyt jo kolme kertaa ja tänään oli ihan karsee nälkä niin eihän siellä enää mitään rahkaa ollut, oli kuitenkin ystävällisesti jättänyt rahkapurkin päällä olleen jogurtin ottamatta. No sitä sokeripommiahan mun eniten tekikin mieli...

Voi vittu kun oon nukkunu päivällä 2 tuntia, en varmasti saa illalla unta, nilkka paskana liikunnasta, treeniin ei ollu tänään mitään innostusta ja koko ajan väsytti joten jätin treenin pois välistä ja kaiken kruunasi toi bb........
Ja unohtu mainita että huomenna ruottin sanakokeet mistä olisi ihan hyvä tulla edes 7, voi perkeleen perkele...

Oltiin vuokra-autolla muuttohommissa ja joku torspo kävi hieromassa riisikippoaan sitä vasten aiheuttaen naarmun vuokra-autoon. Kuski tottakai kiihdytti paikalta pois paskat housussa ja kenen muunkaan piikkiin tämä menee kuin meikäläisen, vuokralleottajan :curs:

Meinaisin kirjoittaa seinällisen tekstiä, mutta antaa olla. Joku kuitenkin alkaa hirnua siitä jotain, mistä tulee vain kurjempi mieli. Mokasin tänään tentin, johon olin nähnyt vaivaa enemmän kuin mihinkään muuhun tenttiin aiemmin. Sen kurssin alue oli niin mun osaamiseni ulkopuolella, ja joudui opettelemaan vitusti kaikenlaista. Osasin lopulta sitten oikeasti ne jutut ihan hyvin, ainakin kolmosen tai jopa nelosen arvosta. Sitten kaavakokoelmassa ei ollut paria kaavaa enkä kyennyt enää muistamaan niitä, tehtövänannossa oli kirjotusvirhe -> luulin, että en tajunnut mitään, kun en osannut sijoittaa niitä virheitä mihinkään -> pää meni tukkoon enkä enää osannut ajatella mitään -> kusin tentin big time. Nyt saan olla onnellinen, että pääsen läpi. Kaikki se työ ja iso pettymys, kun olin odottanut niin paljon ja riemuinnut siitä, että osaan sittenkin laskea niitä vitun laskuja. Tunnen oloni tyhmäksi ja häpeän vitusti. Unohdin senkin, toimiiko pommikalorimetri vakiopaineessa vai vakiotilavuudessa, ja arvasin väärin -> kaikki vituilleen. Miten typerä ihminen unohtaa jotain sellaista, eikä osaa päätellä sitä?? Vittu ryömin itse sellaiseen ja väännän nupit kaakkoon -> hyvästi ääliö!

Ahneus. Yritän aina käydä ostamassa Suomalaisesta kivijalkaliikkeestä haluamani tuotteen, vaikka saisin sen ehkä pari euroa halvemmalla ulkomailta. Osaltaan tuohon vaikuttaa se, että saan tuotteen heti mukaani.

Lähes joka ikinen kerta saa pettyä kun kuulee hinnan. Tänäänkin netin kautta tilattaessa hintaa 140 euroa, liikkeessä lähemmäs 170. Sinänsä ei niin iso hintaero, mutta verrattaessa koko laitteen hintaan, on ero melkoinen. Pistää V*tuttamaan vain tuo jatkuva kauppiaiden silmään kusettaminen.

edit. Uusi pohjanoteeraus. Sama tuote läheisessä kaupassa...210 euroa. LOL.

Mua ei edes niin paljon vituta BB noin yleisesti ottaen, mutta se radiomainos vituttaa mua. Töissä soi NRJ joten se perkeleen peukku-etusormi-munaski on lyhempi kuin keskisormesi -mainos ehtii soida lyhyenki vuoron aikana toooodella monta kertaa. Perkele.

Auton jarrupaloihin ja takapään kahteen puslaan 70 euroa. Ei siinä, että olisi oikeasti hirvittävän suuri raha ja halvallahan minä pääsin moneen muuhun automerkkiin verrattuna, mutta silti vituttaa pistää autoon rahaa. Aina sama juttu. Tuntuu että menee raha ihan hukkaan ja alkaa miettimään mitä muuta tollakin rahalla olisi saanut. Sekin on kaljalaatikoissa kuitenkin jo kolme ja puoli lootaa. Siinä se raha menisi sentään harrastustoimintaan.

BB. vittu taas.

No on sitte ainaki iltalehdellä aihetta mistä kirjoittaa. Vittu se on niin ärsyttävää paskaa ja sitten kaikki koulun just ala-asteelta tulleet pissikset hihittää ja puhelee:"Siis se on niin ihana..." yms. eli vituttaa ja vituttaa myös se että kaikki kaverit kattoo sitä perhettä myöten.

Back
Ylös Bottom