Mistä tietää 'hyysärin' hävinneen väittelyn?
1. - 30.
Lisäksi; alkaa kyynelehtiä ja syyttää toista inhimillisyyden puutteesta, ja siitä kuinka toinen ajattelee vaan rahaa, vaikka pitäisi ajatella miten olla mahdollisimman inhimillinen turvapaikkaturistia kohtaan.
Olet yli vuoden verran kirjoitellut tänne päivittäin ja varmaan myös hommaan (dude, get a life). Kysymykseni siis kuuluu: Kuinka monta kertaa olet keskustellut aiheesta livenä sen itse maahanmuuttajan kanssa?. Ja mikä näiden maahanmuuttajien kanta oli?. Oletan myös, että olet käynyt keskustelua eri muslimien kanssa heidän maailmankatsomuksestaan. Mitä asioita he sinulle korostivat?.
No, esim itse olen monta kertaa matkustanut bussilla, jossa on somppu ratissa, ja kertaakaan kuski ei ole puukottanut minua. Lisäksi avokkini on matkustanut sompun kuskaamalla bussilla ilman että kuski on häntä kertaakaan raiskannut.
No, en ole kysynyt kuskilta että haluaisiko hän puukottaa minua, tai haluaisiko hän raiskata avokkini, mutta oletan että vastaisi että ei just nyt kiitos.
Tämänkö valaisevan kohtaamistilanteen jälkeen voinkin sitten unohtaa kaikki uutiset ja tilastot siitä, miten rajusti somput ovat yliedustettuina väkivaltarikostilastoissa, kuinka helvetin iso osa heistä on työttöminä ja kerrassaan hoono soomi kieli puhu han, vielä 20 vuotta maahan tulon jälkeen, ja kuinka loputtomasti ongelmia somput ja ylipäänsä islaminuskoisista kehitysmaista tulevat kulttuurinrikastajat aiheuttavat länsimaissa joko siksi, etteivät pysty sopeutumaan, tai siksi, etteivät halua sopeutua?
Muudan somppu, Wali Hashi muun muassa aikanaan sanaili näin:
(Wali Hashi tekee itse työtä mm. Turku-TV:n Jambo-ohjelmassa, jossa hän käsittelee maahanmuuttaja-asiaa huumorin keinoin. Idea ohjelmaan lähti tilanteen pakosta.)
”Kun näin, miten media kohteli maahanmuuttajia, sanoin itselleni: jos me haluamme asua tässä maassa, mustien on pakko päästä toimittajiksi.
Näin omin silmin mitä roskapuhetta meistä oli kirjoitettu. Meitä leimattiin raiskaajiksi ja sanottiin, että pidämme naisia alistettuina huntujen alla. Se on median keksimä juttu. Se ei pidä paikkaansa, se ei ole meidän kulttuuriamme.”
Sinuun meni vissiin täydestä, no täytyyhän sen olla noin, kun mamu kerran sanoo?