Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori ku olen tyhmä, mutta kannattaako kevyt viikko siis tehä niin, että kun saan nyt vaikka koukistuksilla 12x30kg, niin teen 10x30 (eli ei failureen) vaiko 15x20-25 + hitaat negatiiviset vaiheet? (ei failureen myöskään)
Miten sitten kun teen yleensä
mave x3
koukistukset x2
Ja mavea ei oikein pumppi mielessä, tehdä, niin pitäiskö vetää 5 sarjaa koukistuksia:D:D(hehe..)
Ensimmäistä kertaa tuli selkätreenin ohessa maveiltua ja kyllähä sitä tuli 130kg rykästyä mutta grippi ei sarjapainoilla (110) meinannu riittää ollenkaan. Piti ottaa remmit käyttöön.
Kannaako tuota koko liikettä vielä treenata kun on näin heikko puristusvoima?
Kannaako tuota koko liikettä vielä treenata kun on näin heikko puristusvoima?
Miten sen tangon aseteltua kyykätessä harteille ettei mitään pehmusteita tartteis laittaa?
Minkä takia sun pitäisi tehdä mavessa jotain pumppailua? Jos tarkoitat kevyttä viikkoa, niin kevyellä viikolla ei ole tarkoitus pumppailla, vaan tehdä kevyesti. Teet vain niin, että pudotat normaalista sarja*toisto*paino -määrästä pienemmäksi. Esim jos teet kovana päivänä 5*5*100kg, niin tee kevyellä viikolla vaikka 3*3*80-90kg. IMO isoissa liikkeissä kannattaa kuitenkin jonkin verran pitää sitä painoa tangossa, mutta vähentää selkeästi volyymia. Oli liike mikä tahansa, niin teet vain selkeästi vähemmän kuin kovana päivänä.
mistähän johtuu että tänään treenin jälkeen menin pukuhuoneeseen ni tuli todella heikko olo hyvä ettei taju lähteny ja huulet muuttu iha sinisiks. oon ollu viime viikon kipeenä ja syöny todella huonosti. lauantaista lähtien on taas ruoka alkanu maistumaan entiseen tapaan. join ihan kunnolla treeneissä (noin 1,5litraa) join treenin jälkeen heti palkkarin ja olo rupes helpottaa 10minuutin kuluttua. salitreeniä takana noin 2kk
Kova mulle on tähän menessä 6x70kg, eli teen siis 60 kilolla, mutta, pidän toistomäärät varmaan siinä 5-6?
Pari kyssäriä vielä, kun teen siis 70% normaaleista reenipainoista, eikö?
Teenkö samoilla toistomäärillä vaiko vähän pitempää sarjaa? Tai ainakin niin, ettei se ole "yks menee vielä, painapaina!" -tyylistä?
Eli en vedä niitä failureen.