Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mä olen ihan vitun onnellinen siitä..!

Suomen kannalta olisi parempi, jos sinä kuolisit pois niin pääsisit tuskistasi ja Suomelle ei kävisi huonosti. Tuntuu pahalta, jos kokonainen kansa joutuu kärsimään yhden kusipään takia.

Mä olen ihan vitun onnellinen siitä, että suomi kansainvälistyy ja tänne tulee paljon erilaisia ihmisiä. Kutsukaa mokuttajaks tai mikskä tahansa, niin olen todella tyytyväinen ettei täällä tarvitse aina katsoa pelkkiä maidossa uitettuja hapan-naamoja, jotka vetää masennuslääkkeitä enemmän kuin särkylääkettä. Ja mua lähinnä naurattaa kaikki rankkurin sun muiden vollotus! :hyper: Siinähän kärsitte!

et sä ole mokuttaja, sä olet alinta kastia mitä ihminen voi olla, rasisti. Oksettaa tuollaiset ihmisten arvostelijat ihon värin mukaan, mulle jokainen ihminen on ihminen ja ansaitsee sellaisen kohtelun kuin sattuu toiminnallaan ansaitsemaan, eikä sitä totuutta muuta se että ihminen on ihonväriltään valkoinen, keltainen tai musta.

Karkottaisin kaikki valkoiset, mustat ja keltaiset rikolliset ja lorvailijat Suomesta jos se olisi mahdollista, mutta kun se ei ole niin pidetään nyt edes huolta ettei tänne tulee lisää valkoisia, mustia, keltaisia tai muun värisiä rikollisia.

Meneppä nyt voisilmäpulla peilin eteen hokemaan että neekerikin on ihminen, ei mikään näyttelyesine jolla voit kohottaa omaa itsetuntoasi ja paremmuuttasi. Jospa sillä vaikka pääsisit rasismistasi eroon ja osaisit arvostella ihmisiä heidän toimien eikä ihon värin mukaan.

Mä olen ihan vitun onnellinen siitä, että suomi kansainvälistyy ja tänne tulee paljon erilaisia ihmisiä. Kutsukaa mokuttajaks tai mikskä tahansa, niin olen todella tyytyväinen ettei täällä tarvitse aina katsoa pelkkiä maidossa uitettuja hapan-naamoja, jotka vetää masennuslääkkeitä enemmän kuin särkylääkettä. Ja mua lähinnä naurattaa kaikki rankkurin sun muiden vollotus! :hyper: Siinähän kärsitte!

Mitä Vittua?! Vetääkö hiukan sanattomaksi? Ei tähän löydy adjektiivia. Se on totta että kyllä suomalaisia vituttaa ja masaria pukkaa kun taas samaan aikaan joka kulmalla näkee neekerin hymyssä suin. Kerron syyn tälle ilmiölle johon voit koittaa etsiä itsellesi roolin: Mikäs muakaan vituttaisi kun muuttasin sun nurkkiisi asumaan, valittaisin koko ajan kuinka se sun maksama asuntosi on liian pieni mulle, käyttäisin sun rahojasi ja samalla myisin sun uunnissa paistettuja pitsoja pimeänä, raiskaisin akkaasi aina kun kynnelle kykenen stokkan jonosta etuilemasta, päivän päätteeksi sitten haukkuisin sua, sun vaimoasi ja perhettäsi kun ette hyväksy mua. Luulisi jo tuossa vaiheessa sullakin naaman alkaa jäätyä peruslukemille. Kuvittele että tämän jokapäiväisen helvetin jälkeen sä tulet lukemaan netistä kuinka naapurisi avautuu kun suomalaiset on perseestä valkoisien kyrpänaamojensa ja masariensa kanssa. Naapuriasi naurattaa. Nyt kuvittele millä adjektiivilla kuvailisit naapuriasi, koska sillä samalla sanalla kaikki kuvailisivat sinua juuri tällä hetkellä. Helpoin ratkaisi kaikille olisi että sä muuttaisit täältä vittuun ja lähtisit vaikka alkujaan Ruotsiin kansainvälistymään. Aloita vaikka niiltä paikoilta joihin ambulanssit ja poliisit eivät uskalla yhdellä partiolla mennä. Sen jälkeen tutustu ystävälliseen maahanmuuttajista koostuvaan järjestöön nimeltä Black Cobra. Mikäli vieläkään et ole mielestäsi tarpeeksi kansainvälistynyt niin jatka matkaasi vain etelään sillä joka metrillä tulet tutustumaan paremmin ja paremmin tähän hienoon sateenkaarenpäässä piilevään aarteeseen jota myös kansainvälistymiseksi kutsutaan. Todennäköisesti kuolet jonnekkin irakin seutuville, mutta jos vahingossa pääset kulkemaan niin pitkälle että alkaa Suomen rajat jälleen häämöttää, niin muista että täälä on vain niitä maidossa uitettuja hapan-naamoja.

Hahah, hyvä posti. Pitää ihan rikkoa pakkislakko ja vastata tähän asiallisesti:

Suksi vittuun ja kuole.

Aikamoisen heitit. Meikäläistä ihmetyttää ihmiset, jotka ei vaan tajua todellisia faktoja.

Jokaisessa maassa on oma kulttuurinsa. Esim. Afrikan maissa kulttuuri poikkeaa erittäin merkittävästi Suomen kulttuurista. Nyt kun sitten tuodaan porukkaa tuolta kaukaa tänne Suomen maalle, niin muutos heidän elämässään on tyrmäävä. Ottaen huomioon, että tulevat henkilöt ovat pääosin täysin kouluttamattomia, niin kaikki on vielä vaikeampaa. Riittävän paljon kun haalitaan porukkaa tänne, niin pommi on valmis. Pakolaiset eristäytyvät muusta kansasta, ja muodostavat oman yhteisön, joka eristäytyy suomalaisesta kulttuurista. Ei hyvä. Työllistyminen on minimaalista, ja suomipoika maksaa näiden ressukoiden elättämisen.

Tämä on Suomen kansainvälistymistä tällä hetkellä.

Voisilmäpulla;2969797 begin_of_the_skype_highlighting**************2969797******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************2969797******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************2969797******end_of_the_skype_highlighting sanoi:

Älkää nyt hyvät ihmiset menkö näin selkeään provoon :rolleyes:

Älkää nyt hyvät ihmiset menkö näin selkeään provoon :rolleyes:

Kun on kaverin juttuja täällä enemmänki lukenu ni mä luulen et toi voi olla ihan vilpittömästi tosissaan tuossa.

Miksi minä asun tyttöystäväni kanssa 44m2 kaksiossa ja metsän takana on rivitaloyhtiö toisensa jälkeen somaliperheitä täynnä ja ne ajelevat mönkijöillä päivät pitkät?
Mulla on pyörä. Teen kahta työtä ja opiskelen päätoimisesti. Avokilla sama tilanne paitsi että tekee yhtä työtä. Toisaalta moni asia jää kertomatta (kuten se, että säästämme rahaa asuntoon emmekä viitsi laittaa rahaa autoon, juhli tai käy ulkona syömässä tms), mutta toi homma on yksinkertaisesti karannut käsistä. Niitä on joku miljardi ja kamat on vimpan päälle uusia ja kulkee sellasissa laumoissa. Tämä siis Turussa. Nummi/H:niitty -seudulla.

Ei mulla oikeastaan mitään järkevää asiaa ollut. Äänestän siis Perussuomalaisia ensi vaaleissa.

Miksi minä asun tyttöystäväni kanssa 44m2 kaksiossa ja metsän takana on rivitaloyhtiö toisensa jälkeen somaliperheitä täynnä ja ne ajelevat mönkijöillä päivät pitkät?
Mulla on pyörä. Teen kahta työtä ja opiskelen päätoimisesti. Avokilla sama tilanne paitsi että tekee yhtä työtä. Toisaalta moni asia jää kertomatta (kuten se, että säästämme rahaa asuntoon emmekä viitsi laittaa rahaa autoon, juhli tai käy ulkona syömässä tms), mutta toi homma on yksinkertaisesti karannut käsistä. Niitä on joku miljardi ja kamat on vimpan päälle uusia ja kulkee sellasissa laumoissa. Tämä siis Turussa. Nummi/H:niitty -seudulla.

Ei mulla oikeastaan mitään järkevää asiaa ollut. Äänestän siis Perussuomalaisia ensi vaaleissa.
Raja se tulee suomalaisellakin vastaan jossain vaiheessa.

No kun tasa-arvo. Opiskelijoille ei voi taata riittävästi rahaa edes ruokaan, kun mamuille on saatava merkkivaatteet ja uus puhelin perusoikeuksina, tai muuten tulee paha mieli. Toiset on vaan enemmän tasa-arvosia kuin toiset.

Niin sinä ja tyttöystäväsi olette etuoikeutettuja kun puhutte suomen kieltä ja voitte opiskella. Ja vielä töitäkin on oikein kahdessa paikassa vaikka ajat ovat huonot. Toista se on maahanmuuttajilla kun kun ei osata kieltä niin ei voida opiskella eikä tehdä töitäkään. Onneksi sentään jotain vapaa-ajan toimintaa on hoidettu että päivät pitkät saadaan kulumaan.

Mä olen ihmetellyt jo kauan että eikö se raja tule vastaan. Joku helvetin romanivarkaiden leiri on ja pysyy kalasatamassa maailman tappiin asti. Annas olla jos joku suomalainen leiriytyisi sukunsa kanssa (kymmeniä ihmisiä) luvattomasti niin jo tulisi äkkilähtö.
Varastelusta vielä maksetaankin jotain, valtion toimesta. Lisäksi Jos/kun he lähtevät, valtio maksaa lentoliput.Ja tämä on varma tieto, kuultu tällä viikolla Helsingin kaupungin sosiaalitoimessa työskentelevältä. Ja ensi keväänä uudestaan, isommalla joukolla. Lentoliput saa valtion piikiin kuulemma vain kerran vuodessa...
Joo, ja älkää vaan äänestäkö taaskaan ensi vaaleissa. Tai jos äänestätte niin vihreitä,demareita tai keskustaa.
Suosittelen vierailua Helsingin kalasataman mustalaisleirille. Matkailu avaa silmiä...

Ranskassa sentään joku järjen pilkahdus sentään tapahtunu, kun siellä nuo leirit pistettiin nippuun.

Nimenomaan. Tulevissa vaaleissa äänestäminen ja "oikein" äänestäminen on ensisijaisen tärkeää.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/99648-850-000%E2%82%AC-suomi-iskee-%E2%80%9Driskihenkiloihin%E2%80%9D

850 000€: Suomi iskee ”riskihenkilöihin”

Valtioneuvosto vahvisti maaliskuussa 2010 Suomelle ensimmäisen kansallisen terrorismin torjunnan strategian. Vuoden 2011 talousarvioehdotukseen sisältyy Suojelupoliisille 850 000 euron lisämääräraha strategian toteuttamiseen.

- Pidän tärkeänä, että Suojelupoliisi voi lisätä terrorismin torjuntaan liittyvää kansainvälistä yhteistyötä sekä antaa asiantuntemuksensa Suomen muiden viranomaisten käyttöön. Tämä on paras tapaa estää ennakolta Suomeen kohdistuvaa terrorismin uhkaa, korostaa sisäasiainministeri Anne Holmlund (kok.).

Määrärahan avulla Suojelupoliisi voi tehostaa Suomen ulkomaanedustustoissa tapahtuvaa ennalta estävää työtä, jonka tavoitteena on muun muassa estää riskihenkilöiden asettuminen Suomeen.
Lisäksi on tarkoitus tehostaa Suojelupoliisin tekemää terrorismin torjunnan analyysityötä, tiedonhankintaa sekä parantaa kriisialueiden tuntemusta.

Ehdotettava määräraha mahdollistaa esimerkiksi Suojelupoliisin lyhytaikaisten poliisiyhdysmiesten lähettämisen terrorismin torjunnan kannalta keskeisiin ulkomaanedustustoihin.

Suojelupoliisi on kokeillut toimintamallia viime vuodesta lähtien. Saatujen kokemusten perusteella toimintaa on syytä jatkaa.
Hallitus myös esittää vuoden 2011 talousarvioehdotuksessa osana harmaan talouden torjuntapakettia poliisille 2 miljoonan euron lisämäärärahaa talousrikosten torjuntaan.

Eikä? Mä oon täälläki esiintyvien juttujen perusteella oppinu, että suomeenhan tulee vaan hyviä ja ihania mamuja...

Suomi jakaa tonnin lentoja ilmaiseksi: ”Järjetön tilanne”

SDP:n maahanmuuttotyöryhmän vetäjän Maarit Feldt-Rannan mukaan Suomella on tieto-ongelma maahan tuleviin pakolaisiin liittyen. Hänen mukaansa lainsäätäjät eivät tiedä, miten hyviä etuja Suomi tarjoaa perheenyhdistäjille muihin maihin verrattuna.

- Tämä on järjetön tilanne. Meidän pitäisi lainsäätäjinä ottaa kantaa ja linjata Suomen politiikkaa ilman mitään taustatietoja. Me emme voi vertailla perheenyhdistämisten tilannetta muihin Euroopan maihin, kansanedustaja Feldt-Ranta sanoo Uudelle Suomelle.

Aamulehti kertoi tänään, että Suomeen yhdistetään tänä vuonna ennätysmäärä somalialaisia perheitä. Lehti kertoi myös, että Suomi maksaa poikkeuksellisena erikoisuutena pakolaisten lennot Afrikasta Suomeen.

Yhdestä lennosta tulee valtiolle noin tuhannen euron kustannukset, joten kaikkiaan Suomen laskuun lennettiin Afrikasta viime vuonna 600 000 eurolla.

- Tämä on ainoa asia, johon olemme ottaneet kantaa perheenyhdistämisasiassa. Toteamme raportissamme, että Suomen on mentävä eurooppalaiseen käytäntöön, jossa ihmiset maksavat itse puolet lentomatkoistaan.

Feldt-Ranta pitää suomalaisten tiedottomuuden syypäänä maahanmuuttoministeri Astrid Thorsia (r.). Feldt-Rannan mukaan alan lainsäädännöstä päättävä hallintovaliokunta pyysi jo toukokuussa Thorsilta selvitystä Suomen eduista ja käytännöistä muihin Pohjoismaihin verrattuna.

”Vaikka meistä 18 lasta voi tuntua paljolta, niin se on somalialaisessa kulttuurissa ihan normaali tilanne.”

- Pallo on vahvasti ministeri Thorsilla. Tämä selvitys olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin. Erityisesti ulkomaalaislainsäädännössä on tärkeää, että me tiedämme, mitä muut Pohjoismaat tekevät.

Feldt-Ranta sanoo olevansa huolissaan siitä, että Thors on ilmoittanut, ettei hänellä ole aikaa, intressiä tai resursseja puuttua asiaan.

SDP on linjannut haluavansa kuulua "pohjoismaiseen perheeseen" turvapaikkapolitiikan suhteen.

Ruotsissa somalialaisten on todistettava henkilöllisyytensä virallisella passilla. Suomeen tulevilla ei ole useimmiten passeja eikä muita henkilöllisyystodistuksia.

AL:ssä kerrotaan, että Suomessa somaliperheeseen on yhdistetty suurimmillaan 18 lasta.

- Meidän täytyy ymmärtää ja hyväksyä se, että vaikka meistä 18 lasta voi tuntua paljolta, niin se on somalialaisessa kulttuurissa ihan normaali tilanne. On ollut tiedossa lakia säädettäessä, että näin on.

Feldt-Rannan mukaan vaatimus henkilöllisyyden todistamisesta virallisilla asiakirjoilla on ongelmallinen.

- Ihmiset tulevat tänne monesti yhteiskunnista, jotka ovat täysin järjestäytymättömiä. Ovatko ne kaikkein hädänalaisimpia, joilla viralliset asiakirjat ovat jäljellä tai olemassa? Feldt-Ranta kysyy.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/99170-suomi-jakaa-tonnin-lentoja-ilmaiseksi-%E2%80%9Djarjeton-tilanne%E2%80%9D

Hesarin fair and balanced uutisointia englanniksi :)

"Little foothold for neo-Nazis in Finland

Crime news from July gives a grim picture of Finnish tolerance.
Foreign-owned pizza restaurants in Turku and Jyväskylä were attacked by firebombs. In Kuusamo, a foreign-owned pizzeria also caught fire, apparently as the result of arson. In July there was a tear gas attack against the Helsinki Pride parade for sexual minorities. The young men suspected of the attack were from different parts of the country. The Security Police say that at least some of them have links with organisations of the far right. "

http://www.hs.fi/english/article/Little+foothold+for+neo-Nazis+in+Finland/1135259399248

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tuomio-keskisormen-nayttaminen-on-kunnianloukkaus/187976

Lukekaas ken ehtii.. Aika jännä tuomio, uutisen perusteella asian voisi tulkita näin:

Somppu meinasi ajaa kännisen suomalaisen päälle, no tottakai suomimies reteesti laittoi keskisormen pystyyn ja huusi "vittu kattosit naapuri etees..!!"..

Tästä mamu provosoitui, veti auton tiensivuun ja tuli aukomaan päätä: "Haist sinä suomi pelle homo kuule paska!"

Tästä suomalainen provosoitui ja otti mamua otsasta kiinni: "Nyt kuule pidät sen turpas kiinni"

Tästä mamu provosoitui, "Nyt riitti!!" -> haki lumiharjan autosta ja moukaroi suomi-pojalle tikit otsaan..

Tulos:

Mamulle 90e sakkoja
Suomipojalle 200e kunnianloukkauksesta (keskisormi pystyssä) + Otsan puristamisesta kipurahaa 400e + lievä pahoinpitely 180e

...Itse ainakin jos meinaisin ajaa jonkun päälle, olisin luojalle kiitollinen etten osunut ja pahoitellut. Olisin myös ymmärtänyt sen keskarin viljelyn, tottakai toista suututtaa jos meinaan tappaa hänet. Siellä savannilla liikennesäännöt kun ovat erilaiset.

Back
Ylös Bottom