Kaveri on erittäin vakavasti masentunut ja haluaa pois täältä, oon yrittänyt puoli tuntia jo jutella vaan tuntuu ettei mikään auta. :(
Hyvät vinkit ovat todellakin tarpeen.
Soitat virkavallan poimimaan talteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri on erittäin vakavasti masentunut ja haluaa pois täältä, oon yrittänyt puoli tuntia jo jutella vaan tuntuu ettei mikään auta. :(
Hyvät vinkit ovat todellakin tarpeen.
Elämässä todella vaikea tilanne, pilasi kuulemma sekä oman että muiden elämän. Eikä kuulemma kestä tätä tuskaa enää, vaan haluaa pois täältä.Mitä se kaveri sitten puhuu/miks se haluaa pois?
+ jos valittaa et kaikki on perseestä ja musta ei oo mihinkään ni nyrkki pöytään ja huudat et kyllä susta on ihan mihin vaan jos otat ittees niskasta kiinni.
Elämässä todella vaikea tilanne, pilasi kuulemma sekä oman että muiden elämän. Eikä kuulemma kestä tätä tuskaa enää, vaan haluaa pois täältä.
Pääsetkö itse paikalle? Mene jos voit.Soitanko poliisit nyt heti?
Päätän seuraavan vastauksen mukaan, en oo vielä uskaltanut kun en oo sitä koskaan ennen tehnyt, eli kynnys siihen on korkea.
Mua vihataan nyt todella kovasti, mutta en kyllä kadu yhtään mitään. Näin oli parasta.
Kertoikin tossa jo, että pelastin sen varmalta kuolemalta. Ei ole enää vihainen, ja saa nyt ammattiapua ts. joutuu hoitoon.
Vastaavat hetkittäiset tunnekuohut voivat olla näköjään todella vaarallisia...
Kertoikin tossa jo, että pelastin sen varmalta kuolemalta. Ei ole enää vihainen, ja saa nyt ammattiapua ts. joutuu hoitoon.
Vastaavat hetkittäiset tunnekuohut voivat olla näköjään todella vaarallisia...
Oliko hääpari jatkoilla Dooriksessa? :D
Muistin väärin sen etäisyyden hevon vittuun, mikä olikin 60km. Ei sieltä mihinkään jatkoille viitsinyt lähteä. Perseestä oli mutta nyt ohi ja paluu arkeen!jos valittaa et kaikki on perseestä ja musta ei oo mihinkään ni nyrkki pöytään ja huudat et kyllä susta on ihan mihin vaan jos otat ittees niskasta kiinni.