Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No viimeks kun olin jossain tossa 14-15 aikoihin niin paskaa sieltä tuli sillonkin mutta oli sentäs jotakin pientä vaihtelua siihen normaaliin lady gagaan ja muuhun paskaan. Toki ideaali olis jos siellä sois joku radio rocki mielummin, en mä ymmärrä kuka saa mitään lisäboostia treeniin tommosesta paskajumputuksesta.

Kai se valtaosalle käy, sellasta ok perusmusaa. Joku listahan siinä vissiin tolla välillä pyörii? Muina aikoina sitten sekalaisemmin jotain vanhaa/herkempää paskaa, perseestä kuitenkin :D

Vituttaa kun koko kesä on lähestulkoon mennyt sairastamiseen. Nyttekin viime yön tuli ruokatorvi kipeeks ja tänää en oo pystyn syömää enkä juomaa mitään ilman ettenkö olis hammasta purrut. Olisko jollain mitään käsitystä siitä että mistä helvetistä voi johtua ruokatorven kipu suunnilleen rintojen kohdalla???

Närästys/refluksitauti? Makuuasennossa hapot pääsee herkemmin liikkumaan ylöspäin.

Mua vituttaa ventovieraat tupakanpummijat. Nyt on 2-3 viikon sisään tullu pari tyyppiä pummimaan joko röökiä tai sitten sekä rahaa että röökiä. Ja kyse ei siis ole laitapuolen kulkijoista. Viimeeksi eilen yks paksu muidu tulee suoraan mua kohti Hansakorttelin edustalla ja pummaa kahta euroa. Sanoin, "ettei ole kuin seteleitä". Sitten alkaa tilitys, että kaikki mummot, joilta hän koitti kysellä paria euroa bussiin, mulkoilivat pahasti luullen häntä joksikin ihme tyypiksi (ööh, miksiköhän?). Päälle vielä selvennys, että "onhan mulla lapsikin". Lopuksi tuli klassinen "onks sul heittää röökiä, mul meni just viimine?", johon vastasin "sama homma".

Pahinta on se, kun heität röökin, niin nää vatipäät jää siihen höpöttää kiitollisuudenvelassa tai muuten vaan lämpimikseen omia horinoitaan. :jahas:

aamulla klo 5 aikaan olin nostamassa monster milk pulveri purkkia ja koko komeus lähähti maahan, reilu puolet kaikista jauhoista paskaselle lattialle. Ei ois pitäny laittaa edellisellä kerralla kantta niin huonosti kiinni.

Argh. Eilen oltiin muutaman kaverin kanssa kaupan parkkipaikalla, mopedit ynnämuut sammutettuna ja pysäköitynä, juteltiin siinä eikä mitenkään kovaan ääneen, niin eikös kohta kaupan yhteydessä olevan asunnon ikkunasta ala eukko huutamaan: "Painukaa vittuun siitä! Tää ei oo mikään rääkyvien teinien kokoontumispaikka. Kohta kun alkaa nää äijät tulemaan täältä ulos niin tulee teille lähtö!". Ei vittusaatana, just sellasta pohjasakkaa, sellasta jolla yhteiskunta ei tee paskaakaan, ja eivät muuten varmati oo tehny mitään ite sen kämppänsä vuokran eteen. Tosin reuhaamassa nuo tuntuu kerkiivän olla useastikkii. Voitais kyllä vaihaa eläinkokeiden tilalle nää tällaiset ihmisrääpäleet.

...Viimeeksi eilen yks paksu muidu tulee suoraan mua kohti Hansakorttelin edustalla ja pummaa kahta euroa. Sanoin, "ettei ole kuin seteleitä"..... Lopuksi tuli klassinen "onks sul heittää röökiä, mul meni just viimine?", johon vastasin "sama homma".

Nii ettei oo niitäkää ku seteleinä? :pano:

EI VITTU EI OLISI PITÄNY LÄHTEE RUOKAKAUPPAAN VITTU VITTU VITTU!

okei aloitetaas alusta:

on vapaapäivä ja aurinko paistaa, olin juuri käynyt suihkussa ja ajattelin käydä ruokakaupassa hakemassa hieman nautintoaineita jotta voisin katsella My Name is Earl 2 tuotantokautta täysin siemauksin. Noh pääsin rappuun, kävelin portaat alas ja ulkoovella tapaan samassa kerrostalossa asuvan noin 50 vuotiaan vitun läskin (ihan oikeasti perseen leveys noin 2metriä) naisen jota auttaa taksiemies kyrpäotsassa pääsemään alaovesta sisään. Noh päätin taas jälleen auttaa kyseistä norsua kantamalla hänen rollaattorinsa valmiuteen hissin viereen (Tässä vaiheessa vitutusasteikko oli aika matalalla) jonka jälkeen virtahepo pyysi että taluttaisin hänet rollaattorin luokse... nooh hän tarrasi käteeni kiinni ja ihmettelin että vittu se haisee kuselle ja paskalle...jonka jälkeen hän sanoi: "pääsi tuossa pisutkin pöksyyn taksissa" HYI VITTU SAATANA VITTU VITTU VITTU SE ÄMMÄ HIPLASI MUA KUSISILLA KÄSILLÄÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siis ei jumalauta vitutusasteikko kasvoi silmänräpäyksessä infernaaliseksi ja teki mieli päästää siitä vitun läskinorsusta irti kesken rappusten! SIIS VOI VITTU! Nyt tiedän miks taksikuskillakin oli kohtalaisen vittuuntunu ilme. Sitten takasin himaan saatana desinfioimaan koko vartalo sen saatanan valaan kusesta PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vituttanut koko päivän enkä edes tiedä miksi...

Ruokamyrkytys.

_saatana_

Vittu että vituttaa kun kuuli että 3 neekeriä oli hakannu yhden kaverin ja ryöstäny tämän, ei vitun vittu saaatana. Kyseinen tyyppi vielä pieni kokonen ja ollu hirveessä humalassa, eikä tietenkään muista niistä tyypeistä mitään..jos tietäsin ketä olivat aivan varmasti laittasin jollai pesarilla niitten vitun mamujen polvet ihan paskaks tai jotai, vittu!

Vittu että vituttaa kun kuuli että 3 neekeriä oli hakannu yhden kaverin ja ryöstäny tämän, ei vitun vittu saaatana. Kyseinen tyyppi vielä pieni kokonen ja ollu hirveessä humalassa, eikä tietenkään muista niistä tyypeistä mitään..jos tietäsin ketä olivat aivan varmasti laittasin jollai pesarilla niitten vitun mamujen polvet ihan paskaks tai jotai, vittu!

se on sitä rikkautta ja monikultturisuuden ihanuutta se. thorsille terveisiä.

Asteroidi torsti kiittää ja kuittaa. Voi jumalauta mitä menoa :curs:

Epäkäs paskana. Ei salia !

Mitään ei tyypeistä muista, tuskin näkikään , mutta senverran kuitenkin että neekereitä olivat :D

Back
Ylös Bottom