Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei se kova palkkakaan kauheasti lämmitä jos ei elämäänsä muuten ole tyytyväinen. Ei se elämänlaatu sillä parane että ostaa uuden telkkarin tai että on vähän enemmän rahaa tilillä, jos kuitenkin jokainen työpäivä on tuskaa ja töihin lähtemistä murehtii jo edeltävänä iltana.

Vaihtamalla paranee! Itse vaihdoin hommia, nykyisin on palkka vähän huonompi mutta enää en edes muista minkälaista oli kun todella oli stressiä ja vitutti mennä töihin. Arjestakin osaa taas nauttia, vaikka palkka onkin vähän huonompi (verojen jälkeen eroa muutama satku...).

JUMALAUTA!
Eukko eipäili olevansa paksuna tänään!Pitkä dropitusputki mulla päällä ja eukko vetää pillereitä, miten voi olla mahdollista :curs:
Täytyy käydä testi ostamassa...

JUMALAUTA!
Eukko eipäili olevansa paksuna tänään!Pitkä dropitusputki mulla päällä ja eukko vetää pillereitä, miten voi olla mahdollista :curs:

Onnea ja hyvää isänpäivää!

Unettomat yöt here we come :D

JUMALAUTA!

Tehnyt sulle kusiset ja jättänyt pillerit ottamatta :D Täytyykin muistaa onnitella sua pakkiksella seuraavana isänpäivänä

Saatanan venäläinen ämmä tänään bussissa. Ainoa vapaa paikka oli hänen viereisellään penkillä johon tämä ämmä oli sitten laittanut laukkunsa.Tulin siihen viereen, ja meinaisin istua penkille mutta ämmä ei tehnyt minkäänlaista elettä siirtääkseen laukkuaan pois penkiltä. Kysyin sitten kohteliaasti että voisiko hän siirtää laukkunsa pois penkiltä. Tämä venakko tuhahti vain epäkohteliaasti ettei voi. Sitten hän alkoi höpöttää jostain pojanklopista, millä hän viittasi varmaankiin minuun. En todellakaan saanut tämän venakon aksentista ja mumista lähes mitään selvää. No meikäläinen siinä sitten hermostui ja otinkin sen laukun ja viskasin sen venakon syliin ja menin penkille istumaan. Siinä sitten venakko alkoi jotain mumista ja paasata siitä kuinka minusta tulee kuulemma rikollinen, mutta en kuunnellut häntä vaan laitoin napit korviin ja keskityin musiikkiin.

Ei se kova palkkakaan kauheasti lämmitä jos ei elämäänsä muuten ole tyytyväinen. Ei se elämänlaatu sillä parane että ostaa uuden telkkarin tai että on vähän enemmän rahaa tilillä, jos kuitenkin jokainen työpäivä on tuskaa ja töihin lähtemistä murehtii jo edeltävänä iltana.

Vaihtamalla paranee! Itse vaihdoin hommia, nykyisin on palkka vähän huonompi mutta enää en edes muista minkälaista oli kun todella oli stressiä ja vitutti mennä töihin. Arjestakin osaa taas nauttia, vaikka palkka onkin vähän huonompi (verojen jälkeen eroa muutama satku...).

tottahan tuokin. voisi tää stressi ja hermoilu loppua ja ottaa vähän rennommin jossain muualla, mutta sitten alkaa se panikointi kun rahat ei riitä :D

Hammas kipeänä-enkä ymmärrä mitä vetkuttelen kun en soita päivystykseen.Turha tässä enään ihmeparanemista odottaa kun särky alkoi su-ma välisenä yönä.
Kaippa pelkää kun hampilekuri sanoi edelliskertana ettei anneta juurihoitoa vaan poistetaan!

Haa,vetkuttelin toki aamupäivän mut sit äityi tosi pahaksi joten soitin päivystykseen yhdeltä.Heti puol kahden jälkeen aloitti hampidoc hoidon,
mikä parasta ei poistanut vaan juuria putsaili.Varoitti jälkisärystä mutta se on pieni riesa siedetyn jälkeen!

Saatanan venäläinen ämmä tänään bussissa. Ainoa vapaa paikka oli hänen viereisellään penkillä johon tämä ämmä oli sitten laittanut laukkunsa.Tulin siihen viereen, ja meinaisin istua penkille mutta ämmä ei tehnyt minkäänlaista elettä siirtääkseen laukkuaan pois penkiltä. Kysyin sitten kohteliaasti että voisiko hän siirtää laukkunsa pois penkiltä. Tämä venakko tuhahti vain epäkohteliaasti ettei voi. Sitten hän alkoi höpöttää jostain pojanklopista, millä hän viittasi varmaankiin minuun. En todellakaan saanut tämän venakon aksentista ja mumista lähes mitään selvää. No meikäläinen siinä sitten hermostui ja otinkin sen laukun ja viskasin sen venakon syliin ja menin penkille istumaan. Siinä sitten venakko alkoi jotain mumista ja paasata siitä kuinka minusta tulee kuulemma rikollinen, mutta en kuunnellut häntä vaan laitoin napit korviin ja keskityin musiikkiin.

Mua on myös nää busseissa kaksi paikkaa vievät hyypiöt (kansallisuudesta riippumatta..) ärsyttäny viime viikkoina, ku oon liikkunu kepeillä. Tottakai se laukku ansaitsee oman paikkansa (ja vielä ikkunapaikan, jotta näkee maisemia!), kyllä mä näiden kahden kyynärsauvan kanssa voin seistä käytävällä ja yrittää epätoivoisesti pitää jostain kiinni, etten menisi nurin tai joutuisi pistämään kaikkea painoa kipeälle jalalleni. Hienoa huomata, että sillä sekunnilla kun astuu lähes täyteen bussiin, kaikkien kanssamatkustajien päät kääntyvät tuijottamaan ulos jotain todella mielenkiintoista kärpästä, ettei vaan tarvii käyttäytyä kuten normaali, huomaavainen ihminen ja päästää mua istumaan siihen tyhjälle viereiselle penkille.

Vittu ihan oikeasti kaupunkilaisihmiset on perseestä. Tänään itiksen edessä joku tukevampi nainen kaatui yks kaks ihan kunnolla ja laukku lens kauas. Ihmiset vaa kattelee muualle ja kävelee ohi ja meikäläinen ainoa joka menee auttaa (itsellä vielä kipsi kädessä). Ei se siitä yksin ois pystyyn päässy, onneks ei käyny huonommin. Vähän nenästä tuli verta.

Haistakaa vittu kaupunkilaismulkut ja lopettakaa se vitun hilseily ja massaan sulautuminen!

Vittu ihan oikeasti kaupunkilaisihmiset on perseestä. Tänään itiksen edessä joku tukevampi nainen kaatui yks kaks ihan kunnolla ja laukku lens kauas. Ihmiset vaa kattelee muualle ja kävelee ohi ja meikäläinen ainoa joka menee auttaa (itsellä vielä kipsi kädessä). Ei se siitä yksin ois pystyyn päässy, onneks ei käyny huonommin. Vähän nenästä tuli verta.

Haistakaa vittu kaupunkilaismulkut ja lopettakaa se vitun hilseily ja massaan sulautuminen!

Itteä vituttaa tämän lisäks vielä ne ketkä nauraa tollasille tapauksilla ja on itte kuninkaita.

Samuski:

Kai siinä jotain konfliktia pelätään, en tiedä. Ihmiset tuntuu pelkäävän jo sitä jos joku vähän laitapuolenkulkijan näköinen kaveri tulee kysymään suuntaa kaupungilla.

Itse olen pari kertaa ihan täysiä pulsujakin auttanut kun eivät pysyneet jaloillaan, ihmisiähän nekin ovat. En minä nyt hankeen jätä ketään makaamaan, ainakin voi pollareille soittaa jos hajuhaittoja pelkää.

Tässä eivät nuoret tai vanhemmat kummatkaan kunnostaudu, kuulokkeet korville vaan ja jatketaan matkaa vaikka joku saisi sairaskohtauksen.

Mä olen niin huono. Köyhä ja huono. Tulkaa nyt joku ja lyökää edes, tai joudun tekemään senkin itse -ja epäonnistuen surkeasti.

Kaikki muut kilpailee ja mä kirjoitan proosaa...

Tossa yks tuttu joka on monasti ite käyny panemassa varattuja, sai nyt tietää että oma muija on pettäny. Eiköhän ottanu iha hullut pultit ja heittäny akan ulos. Sanoin että niin no, mites toi vieraiden paneminen oli ennen
jees mutta mistäs tää outo muutos asenteissa ku omalle kohalle sattuu. Äijä otti kilarit ja käski painua vittuun, sanoin että juu ei nähä enään.

Siis tämä SAATANALLINEN itsekeskeisyys, mitä vaan voi tehä ja kelle vaan mutta sitte ku itelle tehään samaa ni huudetaan pää punasena vääryyksistä. Ja näitä mulkkuja on joka kulman takana PERKELE HERÄTKÄÄ URPOT
JA YRITTÄKÄÄ EDES AJATELLA ASIOITA TOISTENKIN NÄKÖKULMASTA! VITTHU!

Noniin avautuminen suoritettu :D

Vittuko puntilla soitetaan aina vaan NRJ:tä ja kolmen aikoihin sieltä tulee aina samoja paskoja runkkubilebiisejä. Ei siinä mitään, muttako oon paskonu kuukauden sisään kolmet kuullokkeet eikä oo yksiäkään enään jäljellä >:P

Vittuko puntilla soitetaan aina vaan NRJ:tä ja kolmen aikoihin sieltä tulee aina samoja paskoja runkkubilebiisejä. Ei siinä mitään, muttako oon paskonu kuukauden sisään kolmet kuullokkeet eikä oo yksiäkään enään jäljellä >:P

Tuo juuri! Ja kyllä muutenkin, oli kellonaika mikä hyvänsä.

Tuo juuri! Ja kyllä muutenkin, oli kellonaika mikä hyvänsä.

No viimeks kun olin jossain tossa 14-15 aikoihin niin paskaa sieltä tuli sillonkin mutta oli sentäs jotakin pientä vaihtelua siihen normaaliin lady gagaan ja muuhun paskaan. Toki ideaali olis jos siellä sois joku radio rocki mielummin, en mä ymmärrä kuka saa mitään lisäboostia treeniin tommosesta paskajumputuksesta.

Vituttaa kun koko kesä on lähestulkoon mennyt sairastamiseen. Nyttekin viime yön tuli ruokatorvi kipeeks ja tänää en oo pystyn syömää enkä juomaa mitään ilman ettenkö olis hammasta purrut. Olisko jollain mitään käsitystä siitä että mistä helvetistä voi johtua ruokatorven kipu suunnilleen rintojen kohdalla???

Back
Ylös Bottom