Caracas
VIP
Miten IP osoitteen pystyy salaamaan, ettei mun waretuksia nähdä?
En suosittele, kannata tai muutenkaan kannusta mutta avainsana on "proxy". Liittyy normaaliin tietoliikenteen bufferointiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten IP osoitteen pystyy salaamaan, ettei mun waretuksia nähdä?
Sanokas bittigurut, että olisiko tämä hyvä ostos? http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31151
Kun yleensä noita valmiita "markettikoneita" koneita haukutaan, ja kehoitetaan ostamaan osina ja kasaamaan ite, samalla rahalla parempi. Niin että saako tonnilla osina paremman kun toi? Ei ainakaan jimin pc storesta osunut silmään. Oli siellä 999€ koneita, mikä oli mun mielestä huonompi kun toi anttilan kone. Olenko oikeassa? Tohon jimin hintaan tulisi vielä lisäksi 169€ käyttöjärjestelmästä.
Ja onko tosa ATI Radeon HD5850 näytönohjaimessa DVI liitäntää, kun tossa ei sitä mainita. Kerrotaan vain vga ja hmdi liitännästä. Käsittääkseni tossa ei pitäisi olla edes vga liitäntää, vaan DVI ja HDMI, mitä netistä katsoin kuvahulla. Tarttisin meinaan HDMI ja DVI liitäntää. Ei taida anttila osata noita liittimiä tohon ilmoitukseen laitta oikein??
Unohtamatta sitä, että jos meinaa tulevaisuudessa päivitellä koneen sisältöä lainkaan, on nuo valmispöntöt hankalia alustoja siihen hommaan.Kyllähän tolla koneella pärjää muutaman vuoden mutta muista että noissa pakettikoneissa prossut yleensä kerroinlukittuja jos kellostusta meinaat joskus harrastaa ja sitten jos joskus tarvetta esim. prussun vaihtoon niin joudut soittelemaan microsoftille ku winukka alkaa herjaamaan piraattikäyttiksestä kun pakettikoneen alkuperäinen kokoonpano muuttuu. Myös pakettikoneessa tuo "kotelo" tuskin maksaa powerin kera maks. 60€ kun taas kunnon esim. Antec koppa LAADUKKAALLA powerilla painii ihan eri sarjassa. Itse en tollasta acerin pönttöä kyllä ostais jos ois varaa valita. Kyllä tuossa ilmossa tuo vga juuri tarkoittaa DVI:tä.
Heti kun pääsee torrentilla ~10megaan sekunnissa sisäänpäin niin tää valittaa levyn-ylikuormittumisesta. Kovo menossa paskaksi? Kai ny nopeampaakin latuuta pitäisi kestää
/Edit:6.5mt kun rajoittaa niin ei ala ylikuormittumaan. Mut onhan tää perseestä rajoitella kun kuitenkin maksan sata megasesta-yhteydestä..

Unohtamatta sitä, että jos meinaa tulevaisuudessa päivitellä koneen sisältöä lainkaan, on nuo valmispöntöt hankalia alustoja siihen hommaan.
Jep kiitti tiedosta. Taidan unohtaa noi valmiit konepaketit.
Saisko win7 ohjauspaneelin jotenkin järkeväksi? Eihän sieltä löydä jumalauta yhtään mitään, velhoja ja wizardeja vaikka kuinka mutta siihen se jää. :D
Onko olemassa yksinkertaista, hyvin toimivaa sähköpostiohjelmaa. Nyt on tullut vuosi käytettyä webmailia mutta sekin tuppaa tökkimään ja välillä jostain syystä viestejä jää matkalla. Aattelin sitten ottaa Outlookin taas käyttöön vaikkei innostakkaan mutta sepäs on tässä tänäänkin kaatunut muutamia kertoja. Kai nyt joku kevyt sähköpostiohjelma on olemassa mikä toimii hyvin. Mitään kalenteri yms ominaisuuksia en kaipaa...
Itse testasin heti, ja aivan sama tapahtuu mulle. Latasi sivun kolme kertaa kunnes pysähtyi, ja latasi aina kokonaan.Mikä syynä kun Opera 10.60 on käyny tekemään Pakkotoistolla sitä että lataa joka saatanan kerran sivun kahteenkolmeen kertaan peräkkäin ja sitten toimii...muilla sivuilla ei ongelmia...
Ei se johdukaan mistään viasta. Syynä se että näkyy vain pakkiksella on se, että pakkis on nykyään aika hidas.Mikä syynä kun Opera 10.60 on käyny tekemään Pakkotoistolla sitä että lataa joka saatanan kerran sivun kahteenkolmeen kertaan peräkkäin ja sitten toimii...muilla sivuilla ei ongelmia...